Aulikki Sihvonen on Suomen paras sairaanhoitaja!
Pohjois-Karjalan keskussairaalan leikkaus-ja anestesiasairaanhoitaja Aulikki Sihvoselle kuuluisi antaa Suomen parhaan sairaanhoitajan arvonimi ja joku palkinto hyvästä työstä. Tiedän, mistä puhun, koska minä tunsin hänet jo 10 vuotta sitten kokoomuksen tilaisuuksissa ja kun kerroin hänelle siitä, kun minua oli ahdisteltu lapsena, niin hän otti asian todesta ja kuunteli minuakin ja hän todella minusta välitti. Ja kun jouduin myöhemmässä elämänvaiheessa sairaalahoitoon, hän siellä hoiti minua todella hyvin ja mallikelpoisesti. Minulla on hankala harvinainen sairaus jonka vuoksi monet ei minua ymmärrä eivätkä tiedä aina, että miten minuun tulisi suhtautua. Mutta Aulikki Sihvonen on niin työssään kuin vapaa-aikanakin suhtautunut luontevasti kuin keneen tahansa ja oikeasti huolehtinut ja välittänyt ja kunnioittanut potilaan ihmisarvoa. Kaikki hoitajat eivät nykyään niin tee, mutta Aulikki tekee. Aulikki on kokenut ja pitkään työskennellyt hoitaja, joka on ainakin rehellinen. Hän on myös kunnallispoliitikko ja ollut eduskuntavaaliehdokaskin ja on kannattanut sitä, että seksuaali,-ja väkivaltarikollisille pitäisi määrätä kovemmat rangaistukset.
Minulla on myös sairaudestani johtuva tukihenkilön tarve ja joku väitti, että hoitotaho ei voi olla tukihenkilö. Mutta tällä adressilla vaadin myös sitä, että Aulikki Sihvosen kohdalla on ehdottomasti tehtävä asiassa poikkeus, eli koska hän on niin luotettava hoitaja minulle ollut, niin hän olisi paras mahdollinen tukihenkilö minulle seuraavaksi tukihenkilöksi.
Kun laitat nimesi tähän adressiin, niin se on sinun kiitoksesi Aulikille hyvästä työstä ja vaatimus, että Aulikillakin on halutessaan oltava oikeus toimia vaikkapa minun tukihenkilönä. ja kun adressissa on tarpeeksi nimiä, niin minä vien adressin eteenpäin terveydenhuoltoalan ammattijärjestöille ja sanon, että joku palkinto ja tunnustus pitää saada hänen ja hän ansaitsee ehdottomasti Suomen parhaan sairaanhoitajqan arvonimen ja jonkun mitallin hyvästä työstä. Minulla on Aspergerin oireyhtymä, joten vien myös Autismi-ja Asperger-liittoon tämän adressin ja toivon että Autismi-ja Asperger-liitto palkitsee hänet siitä, kun hän on niin hyvin, niin avoimesti ja ennakkoluulottomasti kohdannut Asperger-aikuisen maakunnassa, jossa ei Aspergerista tiedetä kovinkaan paljoa.
Aulikki Sihvosen sivut löydät osoitteesta http://www.aulikki.fi
Ja hänestä tehty Youtube-video löytyy tästä linkistä: http://www.youtube.com/watch?v=LQ55aWxub2U
Henna Makkonen
Suomen paras sairaanhoitaja!
Henna Makkonen
5
493
Vastaukset
- LEPÄ VÄLILLÄ
No voi herranen aika sentään. Näillä palstoillakinko sinä häärit?
- tarkkana?
Mutta eikö ehdottaessaan jotakin suomen parhaaksi sairaanhoitajaksi pidä tuntea/tietää ne KAIKKI suomen sairaanhoitajat???
Ps. Pätee myös kaikkiin muihinkin juttuihin... - Kokemusta on
Tähän juttuun ei pidä kenekään sotkeutua. On nimittäin ns. pääsemättömissä.
- äly hoi älä jätä
Kokemusta on puhuu asiaa. Kannattaa pysyä kaukana
- jätti se...
Miksi kokemuksesta pitää pysyä kaukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610937- 2664773
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784079Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58623796Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393623Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003441Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691894Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2061821