Haluisitko mua?

SadUglyDucklingggg

Olen 34v nainen ja ongelmani on se, että vaikka miehet aluksi pitävät minua yleensä viehättävänä ja haluavat seksiä melkein koko ajan, niin suhteen edetessä halut kummasti lopahtaa...Olen alkanut pelätä tätä jokaisessa suhteessa jo etukäteen, että milloin se taas tapahtuu. Enkä ole saanut mitään selitystä asiaan. En siis esim yhtäkkiä ole muuttanut ulkonäköäni, lihonut tms. mutta mies ei vaan yhtäkkiä enää halua minua vaan alkaa vältellä seksiä. Voiko johtua siitä että itse olen varsin seksuaalinen, haluan oikeastaan aina ja paljon. Tuleeko siitä miehelle suorituspaineita? Yritän aina olla niin kuin asia ei olisi minulle iso juttu, mutta kai se esitys ja turhautumiseni näkyy läpi. Olen siis ihan o.k. kroppainen, en lihava mutta en langanlaihakaan (168cm, 60kg), urheilullinen, rinnat isohkot, pitkät hiukset, ihan kaunis naamasta ja sensuelli. Mikä minussa on vikana...

3

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man in hide

      Ehkä mies pelästyy sun sensuellisuutta ja seksuaalisuutta..Kun on tottunut aina siihen että joutuu vonkaamaan ja vonkaamaan..Ja voi olla pelkoa että sä et pysy parisuhteessa kun haluat paljon seksiä...Kyllä sä vielä löytänet jonkun jonka halut kohtaa sun kanssa...mutta se jatkuva iholla olo vähenee suhteessa ennepitkää..vaikka hyvä olisikin..

    • niinhäse menee

      Tasavertaista seksuaaliasioissa on hankala löytää, olen myös 34v aktiivinen nainen. Vain 1 elämässä on ollut kaltaiseni, mut hän kuoli ja sen jälkeen en sit olekaan edes yrittänyt kokeilla muita miehiä, tai yhtä mut se lähti karkuun tms :)

      Toisaalta miehet voi ajatella, ettei tällaiseen naiseen voi luottaa.. Niin ehkä siksi ei kestä kauaa suhde??

    • panettaa aina36

      Ei sinussa mitään vikaa ole. Miehet vaan haluua kerran tai kaksi panna ja sit ne haluu uuta naista. Ei monesti miehet haluu sitoutua kun oma vapaus menee siinä jos alkaa toisen kanssa hengaamaan. itse haluaisin pitempää suhdetta aina ja olen kans aika seksuaalinen mies ja halut olis aika kovatkin. Eipä ole siltin naista näkyvissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe