Elikkä muistaako kukaan tällasta lastenohjelmaa,tuli joskus ehkä noin v.2002-2006 kakkoselta aina viikonloppusin aamulla.Ohjelma ei ollut piirretty vaan ihmiset esiintyivät siinä.Se oli osittain ainakin suomalainen.Siinä oli sellainen jännä talo jossa oli sellainen nainen,ja muistaakseni matematiikka siis laskeminen liittyi jotenkin siihen.Se nainen aina kiipesi sinne katolle yms.. Lisäksi samassa ohjelmassa oli sellaisia koiria,ei nekään piirrettyjä eikä eläviä,seikkailivat siinä ja niillä jokaisella oli oma numero tuossa mahassa ja heitä kutsuttiin esim. kakkonen,kuutonen yms :D muistaako kukaan tällaista ohjelmaa? :D olen miettinyt pääni puhki mutten saa sen nimeä päähäni.
Mikä ohjelma?vastatkaa kiltit :)) :(
idon'tremember
2
111
Vastaukset
- 19
Sano Nyt (ruotsissa Nu är det nu). Koirajengi nimellä voi myös löytyä jotain.
- idon'tremememember
kiitti :D juuri sitä tarkoitin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335400Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233780Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182274Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2832153Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481411Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1291160Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1191003- 34930
- 196804