Elikkä muistaako kukaan tällasta lastenohjelmaa,tuli joskus ehkä noin v.2002-2006 kakkoselta aina viikonloppusin aamulla.Ohjelma ei ollut piirretty vaan ihmiset esiintyivät siinä.Se oli osittain ainakin suomalainen.Siinä oli sellainen jännä talo jossa oli sellainen nainen,ja muistaakseni matematiikka siis laskeminen liittyi jotenkin siihen.Se nainen aina kiipesi sinne katolle yms.. Lisäksi samassa ohjelmassa oli sellaisia koiria,ei nekään piirrettyjä eikä eläviä,seikkailivat siinä ja niillä jokaisella oli oma numero tuossa mahassa ja heitä kutsuttiin esim. kakkonen,kuutonen yms :D muistaako kukaan tällaista ohjelmaa? :D olen miettinyt pääni puhki mutten saa sen nimeä päähäni.
Mikä ohjelma?vastatkaa kiltit :)) :(
idon'tremember
2
185
Vastaukset
- 19
Sano Nyt (ruotsissa Nu är det nu). Koirajengi nimellä voi myös löytyä jotain.
- idon'tremememember
kiitti :D juuri sitä tarkoitin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956