Elikkä muistaako kukaan tällasta lastenohjelmaa,tuli joskus ehkä noin v.2002-2006 kakkoselta aina viikonloppusin aamulla.Ohjelma ei ollut piirretty vaan ihmiset esiintyivät siinä.Se oli osittain ainakin suomalainen.Siinä oli sellainen jännä talo jossa oli sellainen nainen,ja muistaakseni matematiikka siis laskeminen liittyi jotenkin siihen.Se nainen aina kiipesi sinne katolle yms.. Lisäksi samassa ohjelmassa oli sellaisia koiria,ei nekään piirrettyjä eikä eläviä,seikkailivat siinä ja niillä jokaisella oli oma numero tuossa mahassa ja heitä kutsuttiin esim. kakkonen,kuutonen yms :D muistaako kukaan tällaista ohjelmaa? :D olen miettinyt pääni puhki mutten saa sen nimeä päähäni.
Mikä ohjelma?vastatkaa kiltit :)) :(
idon'tremember
2
139
Vastaukset
- 19
Sano Nyt (ruotsissa Nu är det nu). Koirajengi nimellä voi myös löytyä jotain.
- idon'tremememember
kiitti :D juuri sitä tarkoitin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683