Typerä tyttö.

Hannah

Olo on kiimainen, mies on töissä. Nännini nöpöttävät, hengitys on katkonaista. En millään malta odottaa miestäni töistä kotiin - siihen on vielä useita tunteja. Helvetin iltavuorot. Räplään puhelintani malttamattomana, kunnes muistan, että entisen vakipanoni puhelinnumero löytyy puhelimestani - varmuuden vuoksi hänen entisen tyttöystävänsä nimellä. Olen vasta yhdeksäntoista ja seurustellut mieheni - siis poikaystäväni - kanssa vasta reilun vuoden. Tissini ovat isot ja pystyt, pilluni tiukka pikku imupillu ja perseeni korkkaamaton.

Ajatus miehen isosta kyrvästä soutamassa pillussani kiihottaa aivan liikaa, en malta olla soittamatta. Jere vastaa. Kuulen puhetta taustalta. "Poikien kanssa saunotaan täällä, mitä oli mimmillä mielessä?" Nielaisen. Uskaltaisinko todella?

"Panettaa, mutta en mä jos sulla oli muuta..." Ääneni haipuu lauseen loppua kohden. Jere naurahtaa.

"Liity seuraan." Jere kertoo minulle tutun baarin nimen ja kertoo kuinka pääsen yläkerran saunaosastolle. Hieman jännittää, miehiähän on useita, mutta en anna sen häiritä. Hyppään autoon ja noudatan ohjeita. Pian olen yläovella ja soitan summeria.

Oven tulee avaamaan toinen tuttu mies, kaverini poikaystävä, Eetu. "Jaa, että tällaisen kiimapillun se Jere pyydysti illan iloksi? Mitäs sun miehesi tähän sanoo?" Yritän värisevällä äänellä änkyttää, että jos vaikka sovittaisiin, ettei Aki saa tietää. Eetu näyttää kieltämättä syötävän hyvältä pelkässä pyyhkeessä, hikipisaroiden kiillellessä paljaalla rintakehällä. Rohkaisen mieleni, ja totean, että: "Saat pillua, jos pidät turpasi kiinni. Sanakin Akille, niin kerron Sannalle, kuinka hänen miehensä ja muutama muu käyttivät minua hyväkseen... Ei taitaisi Sanna tykätä hyvää." Eetu virnisti.

"Että sellaista peliä. Sopii minulle." Eetu tempaisee minut sisälle ja riisuu vaatteeni saman tien. "Tämä on saunaosasto, ei täällä vaatteet päällä kuljeta."
Yritin vastustella, mutta pian olin alasti. Eetu tarttui poninhäntääni ja talutti minut siitä perässään vetäen saunan puolelle. Saunassa oli Eetun ja Jeren lisäksi neljä muuta miestä, kaikki kyrvät tanassa. Tiesin saavani kunnon kyydit. Jere kuitenkin komensi Eetua taluttamaan minut oleskelutilan puolelle ja valmistelemaan kiimapillun kunnon panoa varten. Mitä ihmettä miehillä oli mielessä. Ainakin kunnon shampanjapullo löytyi pöydältä, ja lattialle oli levitetty pyyhkeitä. Eetu komensi minut polvilleni lattialle. Kun en totellut, hän pakotti minut eteensä polvilleen hiuksista repien ja lupaa kyselemättä survaisi ison kyrpänsä suuhuni. Mies ei edes olettanut minun ottavan häneltä suihin, vaan mies ryhtyi muitta mutkitta nussimaan minua kurkkuun. Luulin tukehtuvani, ja silmäni kostuivat. Samoin tiukka, pieni pilluni.

Eetu ei lauennut suuhuni, vaan tönäisi minut kipeästi vatsalleni lattialle. Tunsin hänen pitelevän minua paikoillani, kun kuulin askeleita. Muutkin miehet saapuivat huoneeseen. "Pidelkää nyt saatana sitä kiinni. Ei ole aivan niin yhteistyöhaluinen kuin annoit Jere ymmärtää. Huora pistää vastaan." Tunsin kuinka vahvat kädet tarttuivat ranteisiini ja nilkkoihin, lukiten minut tiukasti kiinni lattiaan. Jalkani levitettiin ja tunsin sormien työntyvän pilluuni. Pillu on liukas, mutta perseeseen varmaan tarvitaan jotain. Yksi miehistä haki jostain kosteusvoidetta. Toisen miehen sormet, kokonaiset kolme kappaletta työntyivät kuiviltaan peräsuoleeni ja huusin tuskasta. Sormet katosivat, mutta tilalle ilmestyi kaksi etusormea, jotka levittivät peräaukkoani samalla, kun toinen mies ruuttasi kylmää kosteusvoidetta peräsuoleeni. Kylmä aine kirveli suoltani ja anelin miehiä lopettamaan. En halunnut kyrpää neitseelliseen peppuuni. Pilluun saisivat panna, mutta jättäisivät peppuni rauhaan. Miehet vain nauroivat. "Itsepä sinä tänne änkesit. Saat nyt kestää seuraukset." Kuulin Jeren äänen takaani. "Olet kiimainen pikku huora ja haluat kyrpää. Pillusikin on ihan märkä." Jere työnsi sormiaan tiukkaan pilluuni yksi kerrallaan. Ensimmäinen sujahti märkään pilluun helposti, toinen venytti paikkojani jo melko paljon, kolmas suorastaan sattui. Kun mies survaisi vielä neljännen sormensa pilluuni, huusin ääneen ja nyyhkytin kivusta. Jere nauroi. "No ei vielä venytetä tätä piloille. Ota sä Eetu eka vuoro pillulla, saat sitten persettäkin ensimmäisenä."

28

25062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannah

      Tämä sopi Eetulle. Eetu kiepautti minut selälleni, painoi jalkateräni vasten lattiaa molemmin puolin päätäni. Asento oli kivulias ja minun oli vaikea hengittää. Ulisin ja uikutin Eetun jättimäisen kyrvän survoutuessa sisuksiini. Jeren kyrpä oli suuri, mutta tämä oli suurempi kuin mikään aiemmin kohtaamani kulli. Jere seivästi minut jättikullillaan, ja tajusin vasta nyt, ettei hän käyttänyt kondomia. "Ei sisälle!" Huusin, mutta miehet vain nauroivat. "Pannaan paksuksi vaan."

      Nyt minua jo pelotti. Miehet siis todella aikoivat käyttää minua hyväkseen juuri niinkuin itse haluaisivat, eikä minulla olisi mitään sananvaltaa omaan ruumiiseeni. Pilluni valui omaa mahlaani, olin yhtäaikaa äärimmilleen kiihottunut ja kauhuissani. Eetu nosti minua ylemmäs niin, että vaikka hänen kyrpänsä hankasi pilluni seinämiä kivuliaasti ja hänen kyrpänsä nuppi takoi kohtuani ja pilluni pohjukkaa tuskallisesti, oli klittani näkyvillä ja pahoinpideltävissä. Tuntematon mies, aika tavallisen näköinen tuli vierelleni jääpala-astian kanssa ja alkoi runnoa klittaani jääpalalla. Se sähköisti koko kroppani ja sai minut kirkumaan, enimmäkseen kivusta. Hetkeksi jopa unohdin Eetun jättikullin pillussani.

      Eetu jatkoi ja jatkoi tiukan pikku pimppini raiskaamista, kunnes Jere kehotti miestä väistämään. Jere kävi makaamaan pyyhkeiden päälle, seivästi minut seisovan kyrpänsä päälle istumaan ja käski minun ratsastaa. Kieltäydyin, joten mies väänsi nänniäni kipeästi. Yritin pomppia seisovan kullin päällä.

      Eetu painoi minut Jereä vasten ja arvasin mitä oli tulossa. Eetun jättimäinen kulli työntyi peräaukkoani vasten ja anoin armoa. "Ei sinne! Ei se mahdu! Sattuu!" Ja silti Jeren kyrpä pillussani sai aikaan pieniä väristyksiä koko kehossani. Eetu ei paljon pyyntöjäni kuunnellut, vaan survoi parilla työnnöllä kyrpänsä sulkijalihasteni läpi. Huusin tuskasta. Olin ääriäni myöten täynnä isoa kyrpää. Tuntui että pieni pilluni repeää ja uskoin, että neitseellinen perseeni varmastikin jo vuotikin verta, sen verran raakaa meno oli. Miehet nussivat minua ja tuntui, etten enää oikeastaan pysynyt edes kärryillä, että kuka minua minnekin nussi, kun isoa kyrpää survottiin joka reikään, minua käänneltiin eri asentoihin ja nussittiin välillä television kaukosäätimellä, kännykällä, kaljapullolla, millä milloinkin. Olin seitsemännessä taivaassa, enkä millään tiennyt, kuinka mones orgasmi minua milloinkin ravisteli.

      Vasta siinä vaiheessa havahduin, kun Samiksi kutsuttu kaveri veti kyrpänsä ulos suolestani niin vauhdilla että kipeää teki. Eetun kyrpä oli jo turpeaksi turvonneessa pillussani, ja Jere ryhtyi työntämään omaansa sille kaveriksi - samaan reikään! Menin aivan paniikkiin ja huusin, että ei kaksi NOIN ISOA KYRPÄÄ voi mahtua millään pikkuiseen pimppiini. Ja kipeää se teki. Kirkunani kuului varmasti alakerran baariin asti, kun itkin ja huusin pikkuisen pimppini venyessä aivan repeämispisteeseen saakka. Kun Jere sai kullinsa vihdoin sisälleni, ja olin jo vaipumassa tajuttomuuteen, ryhtyivät miehet nussimaan minua.

      ***

      Heräsin siihen, kuinka pilluuni ahdetaan jääpaloja jääpalojen jälkeen. Pilluni oli niitä aivan täynnä, ja Villeksi esitelty kaveri alkaa survoa niitä myös peräsuoleeni. Kylmä jää tuntuu pikemminkin sulalta laavalta raiskatuissa rei'issäni, ja tajuan, että minua kuvataan. alan huutaa, mutta pikkuhousuni survotaan suuhuni. Jere ja Ville tulevat kahden shampanjapullon kanssa Eetun ja Samin nostaessa minut vatsalleni pöydän reunalle. Minua pidellään paikoillaan, mutta Jere käskee Eetua nostamaan minut kontilleni. Eetu tönäisee minut väkivalloin parempaan asentoon, ja jalkani nostetaan sivuun kameran tieltä.

      • Hannah

        Jere alkaa ravistaa ensimmäistä shampanjapulloa palkintopallityyliin. Äkkiä mies survaisee suihkuavan pullon kaulan syvälle sisälleni jo osin sulaneiden jääpalojen seuraksi. Kupliva, suihkuava neste saa minut jälleen kirkumaan, sen iskeytyessä pilluni pohjukkaan valtavalla paineella.

        Sami alkaa ruoskia persettäni ja pilluani vyöllään ja tunnen laukeavani, kun vyö läjähtää useita kertoja turvonneelle sykkivälle klitorikselleni. Romahdan pöytää vasten.

        Kun hiljalleen alan toipua, ryhtyy Ville ravistamaan toista pulloa, ja valmistaudun jo pullon kaulan tunkeutumiseen pilluni sisään, mutta mies survaiseekin sen peräsuoleeni, ja luulen halkeavani. Tunnen, kuinka neste ruiskuaa syvälle vatsaani, ja luulen pyörtyväni. Tämän jälkeen sisukseni täytetään uudelleen jääpaloilla, ja minut komennetaan kyykkyseisontaan pöydälle, kameran siirtyessä kuvaamaan aivan pilluni vierestä. "No niin, ja nyt ponnistat!" En heti ymmärrä mitä mies haluaa. Jere huutaa uudelleen: "Synnytät nyt ne vitun jääpalat sieltä pillustasi pihalle! Ja perseestä myös. Jos ne eivät lennä joka ikinen sieltä ulos, saat rangaistuksen!"

        Tärisevin jaloin punnersin jääpaloja yksi kerrallaan ulos vuoroon pillustani ja peräsuolestani, mutta lopulta voimani loppuivat kesken, ja rysähdin nurin pöydälle, jääpaloja yhä pillussani. Jere työnsi sormensa pilluuni. "Vitun huora! Mähän sanoin, että jos sinne jää yksikin, niin saat rangaistuksen! Nyt saat nyrkkiä!

        Luulin Jeren aikovan lyödä minua, mutta hän alkoikin rasvata käsiään. En heti tajunnut, mutta kun mies lähestyi pilluani, tajusin, että koko porukan suurikätisin mies aikoi työntää nyrkkinsä pieneen pimppiini. Pyristelin vastaan, mutta miehet lukitsivat minut paikoilleen. Ville runkkasi hetken aikaa pilluani kaljapullolla ja jo se teki aivan liian kipeää. Ville repäisi pullon pillustani ja kärppänä Jere survaisi kolme sormea syvälle pilluuni lainkaan säälimättä jo runnottua alapäätäni. Pilluni supisteli sormien ympärillä, ja huusin kivusta ja nautinnosta. Pilluni oli kokenut jo niin kovia, että pienikin kosketus sai minut tempomaan rajun orgasmin kourissa.

        Jere työnsi neljännen sormensa pilluuni ja alkoi nussia pilluani nytkyttävällä liikkeellä. Kirkunani kuului varmasti kadulle asti, perseeni pyöri, pilluni imi lisää sormia sisälleen ja vaivuin välillä tajuttomaksikin, sillä seuraavaksi tajusin, että mies oli survonut koko nyrkkinsä pilluuni, ja sovitteli toisen kätensä sormia peräaukolleni. Luulin kuolevani.

        Lopulta Jere nyrkitti minua yhtäaikaa pilluun ja perseseen ja pillunesteeni suorastaan ruiskusivat pienestä puhkinussitusta pillustani miehen runnoessa koko alaruumistani isoilla nyrkeillään. Jere käski Villen pidellä minua paikoillaan lantiosta. Jere riuhtaisi nyrkkinsä ulos minusta, ja kännykkäkamerat alkoivat räpsyä. Käteni ohjattiin pillulleni ja tunsin, kuinka tiukan pimppini paikalla oli ammottava, limainen reikä. Huusin kauhusta. Miten minä nyt tämän kotona selittäisin. Ville sovitteli shampanjapullon pohjaa pillulleni, enkä enää edes jaksanut pistää vastaan. Ville survaisi sen aivan pilluni pohjukkaan asti.

        "Lutka mikä lutka." Eetu nauroi, ja jälleen kännykamerat räpsyivät. "Ja jos tästä paksuksi tulet, niin saat kyllä luvan pitää sen. Ja aivan turha tulla vinkumaan elatusta tai mitään muutakaan."

        Miehet lähtivät yhtä lukuunottamatta. Taka-alalla pysytellyt nimettömäksi jäänyt mies veti pullon varovasti pillustani. Epämääräistä sperma-shampanja-rasva-pillumehulitkua lorisi pöydälle. Mies nuoli klittaani ja nyrkitti avointa lorttopilluani varovasti, melkein hellästi, saaden minut laukeamaan jälleen kirkuen. Mies työnsi kaljapullon peräaukkooni, jotta pilluni nainti onnistuisi edes jotenkin. Mies nussi löysää, turvonnutta, limaista pilluani pitkään, mutta puristuksen puuttuessa tämä tempaisi pullon ulos perseestäni, käski minun levittää pilluni sormin niin auki kuin mahdollista, ja runkkasi avoinna ammottavaan reikääni ison mällin harmaata siitosnestettään. Mies työnsi nyrkkinsä pimppiini, kauhaisi sormiinsa spermaa. Sitten mies hieroi ja levitti sitä kohdunnapukalleni.

        Painelin kotiin sperman valuessani pillustani reisilleni, kävin suihkussa ja menin nukkumaan. Miehen tullessa kotiin teeskentelin nukkuvaa ja lukitsin reiteni yhteen, jottei mies vahingossakaan erehtyisi koskettamaan ammottavaksi reiäksi levinnyttä huoranpilluani.

        Ei liene yllätys, että pamahdin paksuksi. Miehelleni ilmoitin heti samana iltana tuon session jälkeen, että pää on kipeä ja pillua ei heru. Raskausuutisen jälkeen oli helppo vedota lääkärin kieltoon, ja synnytyksen jälkeen vauvan pään venyttämään pilluun. Eipä mies tiedä vielä tänäkään päivänä, miksi tiukkapilluisesta teiniprinsessasta tuli yhdessä yössä löysä lorttopillu. Ja lapsi on ilmiselvästi sen viimeisen miehen, samat tummat silmät - kaikki muut olivat sinisilmäisiä... Miehet ovat jo monta kertaa kiristäneet minut huorakseen ottamillaan kuvilla, mutta enpä varmaan olisi kieltäytynyt vaikkeivät olisi kiristäneetkään. Lutka mikä lutka :)


      • Cilto
        Hannah kirjoitti:

        Jere alkaa ravistaa ensimmäistä shampanjapulloa palkintopallityyliin. Äkkiä mies survaisee suihkuavan pullon kaulan syvälle sisälleni jo osin sulaneiden jääpalojen seuraksi. Kupliva, suihkuava neste saa minut jälleen kirkumaan, sen iskeytyessä pilluni pohjukkaan valtavalla paineella.

        Sami alkaa ruoskia persettäni ja pilluani vyöllään ja tunnen laukeavani, kun vyö läjähtää useita kertoja turvonneelle sykkivälle klitorikselleni. Romahdan pöytää vasten.

        Kun hiljalleen alan toipua, ryhtyy Ville ravistamaan toista pulloa, ja valmistaudun jo pullon kaulan tunkeutumiseen pilluni sisään, mutta mies survaiseekin sen peräsuoleeni, ja luulen halkeavani. Tunnen, kuinka neste ruiskuaa syvälle vatsaani, ja luulen pyörtyväni. Tämän jälkeen sisukseni täytetään uudelleen jääpaloilla, ja minut komennetaan kyykkyseisontaan pöydälle, kameran siirtyessä kuvaamaan aivan pilluni vierestä. "No niin, ja nyt ponnistat!" En heti ymmärrä mitä mies haluaa. Jere huutaa uudelleen: "Synnytät nyt ne vitun jääpalat sieltä pillustasi pihalle! Ja perseestä myös. Jos ne eivät lennä joka ikinen sieltä ulos, saat rangaistuksen!"

        Tärisevin jaloin punnersin jääpaloja yksi kerrallaan ulos vuoroon pillustani ja peräsuolestani, mutta lopulta voimani loppuivat kesken, ja rysähdin nurin pöydälle, jääpaloja yhä pillussani. Jere työnsi sormensa pilluuni. "Vitun huora! Mähän sanoin, että jos sinne jää yksikin, niin saat rangaistuksen! Nyt saat nyrkkiä!

        Luulin Jeren aikovan lyödä minua, mutta hän alkoikin rasvata käsiään. En heti tajunnut, mutta kun mies lähestyi pilluani, tajusin, että koko porukan suurikätisin mies aikoi työntää nyrkkinsä pieneen pimppiini. Pyristelin vastaan, mutta miehet lukitsivat minut paikoilleen. Ville runkkasi hetken aikaa pilluani kaljapullolla ja jo se teki aivan liian kipeää. Ville repäisi pullon pillustani ja kärppänä Jere survaisi kolme sormea syvälle pilluuni lainkaan säälimättä jo runnottua alapäätäni. Pilluni supisteli sormien ympärillä, ja huusin kivusta ja nautinnosta. Pilluni oli kokenut jo niin kovia, että pienikin kosketus sai minut tempomaan rajun orgasmin kourissa.

        Jere työnsi neljännen sormensa pilluuni ja alkoi nussia pilluani nytkyttävällä liikkeellä. Kirkunani kuului varmasti kadulle asti, perseeni pyöri, pilluni imi lisää sormia sisälleen ja vaivuin välillä tajuttomaksikin, sillä seuraavaksi tajusin, että mies oli survonut koko nyrkkinsä pilluuni, ja sovitteli toisen kätensä sormia peräaukolleni. Luulin kuolevani.

        Lopulta Jere nyrkitti minua yhtäaikaa pilluun ja perseseen ja pillunesteeni suorastaan ruiskusivat pienestä puhkinussitusta pillustani miehen runnoessa koko alaruumistani isoilla nyrkeillään. Jere käski Villen pidellä minua paikoillaan lantiosta. Jere riuhtaisi nyrkkinsä ulos minusta, ja kännykkäkamerat alkoivat räpsyä. Käteni ohjattiin pillulleni ja tunsin, kuinka tiukan pimppini paikalla oli ammottava, limainen reikä. Huusin kauhusta. Miten minä nyt tämän kotona selittäisin. Ville sovitteli shampanjapullon pohjaa pillulleni, enkä enää edes jaksanut pistää vastaan. Ville survaisi sen aivan pilluni pohjukkaan asti.

        "Lutka mikä lutka." Eetu nauroi, ja jälleen kännykamerat räpsyivät. "Ja jos tästä paksuksi tulet, niin saat kyllä luvan pitää sen. Ja aivan turha tulla vinkumaan elatusta tai mitään muutakaan."

        Miehet lähtivät yhtä lukuunottamatta. Taka-alalla pysytellyt nimettömäksi jäänyt mies veti pullon varovasti pillustani. Epämääräistä sperma-shampanja-rasva-pillumehulitkua lorisi pöydälle. Mies nuoli klittaani ja nyrkitti avointa lorttopilluani varovasti, melkein hellästi, saaden minut laukeamaan jälleen kirkuen. Mies työnsi kaljapullon peräaukkooni, jotta pilluni nainti onnistuisi edes jotenkin. Mies nussi löysää, turvonnutta, limaista pilluani pitkään, mutta puristuksen puuttuessa tämä tempaisi pullon ulos perseestäni, käski minun levittää pilluni sormin niin auki kuin mahdollista, ja runkkasi avoinna ammottavaan reikääni ison mällin harmaata siitosnestettään. Mies työnsi nyrkkinsä pimppiini, kauhaisi sormiinsa spermaa. Sitten mies hieroi ja levitti sitä kohdunnapukalleni.

        Painelin kotiin sperman valuessani pillustani reisilleni, kävin suihkussa ja menin nukkumaan. Miehen tullessa kotiin teeskentelin nukkuvaa ja lukitsin reiteni yhteen, jottei mies vahingossakaan erehtyisi koskettamaan ammottavaksi reiäksi levinnyttä huoranpilluani.

        Ei liene yllätys, että pamahdin paksuksi. Miehelleni ilmoitin heti samana iltana tuon session jälkeen, että pää on kipeä ja pillua ei heru. Raskausuutisen jälkeen oli helppo vedota lääkärin kieltoon, ja synnytyksen jälkeen vauvan pään venyttämään pilluun. Eipä mies tiedä vielä tänäkään päivänä, miksi tiukkapilluisesta teiniprinsessasta tuli yhdessä yössä löysä lorttopillu. Ja lapsi on ilmiselvästi sen viimeisen miehen, samat tummat silmät - kaikki muut olivat sinisilmäisiä... Miehet ovat jo monta kertaa kiristäneet minut huorakseen ottamillaan kuvilla, mutta enpä varmaan olisi kieltäytynyt vaikkeivät olisi kiristäneetkään. Lutka mikä lutka :)

        Mahtava tarina, lisää ^^


      • löysä lompsa
        Cilto kirjoitti:

        Mahtava tarina, lisää ^^

        vai muka mahtava tarina. Niin keksitty ja vielä miehen kirjoittama.


      • Hannah
        löysä lompsa kirjoitti:

        vai muka mahtava tarina. Niin keksitty ja vielä miehen kirjoittama.

        Olen nainen, sori vaan :)


      • kirjoitit fantasiani
        Hannah kirjoitti:

        Olen nainen, sori vaan :)

        Kahdenkeskisen sellaisen.


      • miiatiiax

    • näinon

      Saatanan huora pala helvetin tulessa

      • Minni Moo

        no voi herranjestas... tarinahan tämä vaan on. :) joku veti taas palkokasvin hengityselimistöönsä...


      • mies

        mitäs vittua luet näitä lessu ääliö


    • loloool

      keksitty juttu

      • Hannah

        no eipä tämä tuolla tositarinat-osastolla olekaan, joten entäs sitten? ei tätä tositarinaksi varmaan kukaan väittänytkään :D


    • paiput

      Hieno tarina..tulin..

      • iso jorma

        minne sinä tulit. Minä olen ollut täällä jo jonkun aikaa eikä sinua näkynyt


    • rento

      Todella hyvä tarina. Lisää tälläisiä.

    • zdfsrths
    • skeidaa

      olipas paskaa, alku oli ihan ok, mutta muuttui ihan sairaaksi eikä viitsinyt lukea lähellekään loppuun,

    • dfhsf

      :D


      ttp://ads.guava-affiliate.com/z/6544/CD2485/

    • Nainen82-

      Hyvä tarina!! Kirjoita Hannah tällaisia lisää, pliiiiiis! :) :)

    • ......

      sairasta

    • avaruusnainen

      Ihan vitun hyvä. Just sopivan sairast juttuu mulle :D Tee ihmees lisää

    • mjoo

      Jotkut kohdat ihan jees, hassu vaan ku sitä naista vuorotellen panetti hirveesti ja vuorotellen se vastusteli kaikkea! Pieniä epäloogisuuksia.

    • huoranfantasia

      sairasta paskaa.

    • Hyi

      Ihan karseeta, oon jo aika vanha ja lapsetkin. Mutten pystynyt lukemaan. Hyi helvetti.

    • outolint

      loistava!
      jos tää on teijän mielestä sairas ja kauhee nii mitä teette kinky osastolla?

    • pikkasen yli

      Loistava! Vain oikeastaan toi raiskaus alko jo kuulostaa tappamiselle.

    • moya

      Huh :)

    • kisulityty

      Ihana ja loistava kunnon kinky stoory. Nyt on täällä yks kostea neitsyt pillu ilman munaa sitä täyttämään. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe