oon 11v poika ja tarvitsen apua säästämisessä se ei multa oikein mene koska Himo vain iskee kokoajan :/ eli... oon hankkimassa ehk jonku 70-80e Kuulapyssyn "Homma lähti liikkeelle siitä että ku kaikki on katos Kuulasotaa nii sain kokeilla sitä ja se oli tietenkin kivuliasta Mutta Hauskaa! olin myös tarkkuudessa tosi hyvä." Tarvitsisin Paljon apua teiltä Jotka osaa säästää ja sellaista-- Hyviä helppoja vinkkejä "Ei tyhmiä kysymyksiä ynnä muuta mutta kiitän jos ketään pystyy auttamaan ;D vapaasti vain kommentoimaan"
Tarvitsisin apua säästämisessä ei oikein onnistu...
9
162
Vastaukset
- kihgfdfghj
Et osta sitä viikottaista tikkaria, niin raha säästyy..
- ertyhu
Mene töihin!!!
- kaleviiii
Jaa ihtees rahasta!!
- potari
Hanki elämä läski, ja mee sinne salille...
- Säästä vaikka näin..
Tee kotona enemmän töitä, niin voit neuvotella viikkorahan korotuksesta. Voit myös pyytää vanhempiasi pitämään rahojasi niin kauan, kunnes kasassa on riittävä määrä rahaa. Ota kouluun pieni välipala mukaan kotoolta, niin ei koulun jälkeen tule suurta houkutusta käydä kaupassa. Jos lataat bussikorttisi itse, kävele ja pyöräile kaikki mahdolliset matkat.
Tossa oli muutamia vinkkejä, toivottavasti auttaa! - lol
Olen samanikäinen tyttö ja mul on 600e säästössä. ei tartte aina ostaa. -.--.--.--.-
- XxproxX
mä osti. kuularin mun kaverilta ja en tee sillä ikinä mitää. osta minecraft!:-)
- MINECRAFT ON HYVÄ!
Elämä hankalaa, minecraft helpottaa.
- arab
riemurasia opettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501