Apuaaa, vauva syntyy pian ja kiire saada gradu valmiiksi!

Luotan kokeneimpiin

Takana todella kattava johdanto, keskeiset käsitteet, rajaukset, menetelmä, kirjallisuuskatsaus ja teoria..ja todella selvät tutkimuskysymykset. Lisäksi 8 haastateltavaa löytynyt ja haastattelukysymykset valmiina. Sivuja nyt 40. Ensi viikolla suoritan haastattelut..

Minulta puuttuvat siis itse haastattelut, tulokset, analyysi, pohdinta ja yhteenveto.. eli noin 20-30 sivua..

KYSYMYS KOKENEEMMILLE: Olenko jo puolessa välisssä koko prosessia? Laskettuaikani on heinäkuun ensimmäisellä viikolla ja tässä olisi 2 kk aikaa saada koko juttu päätökseen, ettei sitten tarvitsisi vauvan kanssa stressata... Mitä mieltä olette? Aikaa nyt kulunut noin 3kk ja olen koko ajan kirjoittanut ja motivaatiota ja aikaa siis löytyy..

Kiitos paljon! Kyse on muuten ihmistieteistä...

4

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotan kokeneimpiin

Ja lisäys: 2 oikolukijaa jo löytynyt, joita olen itse joskus auttanut omassa äidinkielessäni (joka ei ole suomi), ja jotka siis tarkistavat kieleni.

• kettu8765

Olet puolessa välissä, ja ehdit kyllä 2 kk tehdä loppuun. Mulla itsellä haastattelujen analyysissä hukkui aikaa koska en opetellut tietokoneohjelmien käyttöä etukäteen, ja siinä meni parisen viikkoa ihmetellessä ja opetellessa. Jos siis käytät ohjelmaa, opettele käyttöä jo nyt (esim youtubessa on hyviä opetusvideoita). Kannattaa myös työn nopeuttamiseksi litteroidaa haastattelut heti, samana päivänä jos on aikaa. Älä odota kaikkien haastisten jälkeen. Itse naputtelin haastattelumuistiinpanot suoraan koneelle, se nopeutti litterointia huomattavasti, eli ne oli melkein puoliksi litteroituja. Tämä toimii vain jos olet nopea naputtaja, ja uskot ettei se häiritse haastattelutilannetta.

• luotan kokeneimpiin

oi kiitos paljon vastauksesta! ja neuvosta! .. otan neuvoistasi vaarin! hyvää vappua!

• kettu8765

Hyvää vappua, ja tsemppiä graduun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39