Tuut mun uniin

Margitta

Todellisena
kuitenkin usvassa
jossakin sieluni sopukoissa

elät
rakastellen vietät
hetket huumaavat
olet olemassa

en tiedä huudanko
kysynkö lupaa
anonko rakkautta
tuota hurmaa

en peitä tietoisuutta
en kavahda hetkeä
saanhan olla vielä
näin vierellä

kun tuut mun uniin

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka monta lämmintä matkaa olen minäkin unissani tehnyt että tavannut kulkijoita ja kuinka kurjalta on tuntunut sitten niistä herätä.

Aivan samoin kuin nähnyt niin totuudenmukaisia unia elävästä elämästä ja vielä ihmisistä jotka ovat läsnä tai oikeasti kuolleet.

Sanotaan että silmät ovat sielujen peilejä mutta mitä sitten ovat totuudenmukaiset unet,sillä aivan samoin niissä käydään lävitse näitä elämänpolkuja.

Sinulle Hyvää jo myöhästynyttä Vappua Margi !

• Kuu kiurusta kesään.
        Odotellaan sitä ja hymyillään
        Kiitos kun kurkistit pitkästä aikaa

• yksmies.

Taisipa Margitta seikkailla toissayönä minun unissani... tai ainakin kovin eri näköisenä, mutta silti - niin kuin unessa usein - tunsin että se olit sinä.
      Vaan ei mitenkään säädytöntä se uneni, vaan juttelimme kaikesta, kunnes Kerttu - niin kuin monesti ennenkin - keskeytti uneni kysymällä, mitä sää nyt siinä huohotat... puhuin niin innoissani unessani, että se oli kuulostanut suorastaan oudolta. :D

Kiva runo, tykkäsin. Unet ovat joskus todella todellisen oloisia, aivan kuin vain matkustaisi ulottuvuudesta toiseen ja palaisi kun aamu alkaa sarastaa...

• Niin juuri
        unessa usein tapasin
        outoja, tuttuja kulkijoita
        ehkä sinäkin moikkasit
        yksmies. sen keksin ken teis
        et vilkutit rannalla
        kuumalla sannalla
        aivan laiturin kupeessa
        siinä unessa ;)
        ja kesä tulee sittenkin
        kunhan pakkaset hellien häviää
        usvaan unenomaiseen

• Aidac

Runon unenomainen tunnelma täydentyy sen aiheen mukana. Sinä osaat tuon sanaleikkien ja tunnelmoinnin taidokkaan yhdistämisen runon kielellä.
      Todellakin nautittava kokonaisuus, johon kietoutuu unen taianomainen mystisyys.
      Teemana ei aivan uusi, sillä taisimme käydä joskus aikaisemminkin unien ihmeellisissä maailmoissa runojesi matkassa.

Unessako vain,
      taas sun luoksesi kuljen.
      Unessako vain
      näin sun syliini suljen.

Untako hetket,
      on mun onneni vain.
      Untako rakkaus,
      tuo jonka sain

Miksen valveilla koskaan
      sua luonani nää.
      Miksi valveilla sydämein
      aina yksin näin jää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1028
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      873
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe