Tuolla aiemmin kysyttiinkin tästä, mutta oli vain muutama vastaus. Onko nyt oikeasti kyseessä kovinkin harvinainen migreenin hoitomuoto?
Olen yrittänyt etsiä netistä kaikkea mahdollista tietoa Botoxin toimivuudesta migreeniin, mutta vähän löytyy. Virallinen näkemys on, että 50% potilaista saisi siitä avun ja heille, joille auttaa, teho olisi useita kuukausia. Lisäksi on erittäin kallis hoito, jos joutuu yksityiselle menemään.
Onko täällä joku ollut Botox-hoidossa? Tai oletteko kuulleet kokemukasia esim. joltain läheiseltä ihmiseltä? Onko ollut apua? Veiko pois koko migreenin, myös auraoireet? Oliko ehkä jotain haittoja?
Olen menossa kohtapuoliin Botox-hoitoon, koska migreenin hoitojen suhteen muu tie on kuljettu loppuun tehottomana/sopimattomana.
Botox-kysely
4
122
Vastaukset
- ksinny56s
Minulla on ollut kolme eri pistäjää, 5 kertaa laitettu. Ekalla kerralla
auttoi jonkun verran, myöhemmät ei. - hilla
minulle on pistetty botoxia.krooniseen migreeniin.eka kerralla pistettin kipulääke,rentouttava ja botox.kipu oli poissa vuoden verran.viime kuusa uusi satsi.kipupäivät vähentyneet,voin viettää normaalia elämää.ennen kipu hallitsi elämääni ja kipu jatkui vuosia yhteen menoon.ei botox kaikille auta,mutta minä sain avun.minulle on kokeiltu kaikki mahdolliset estolääkeet apua ei löytynyt.
- Aurallinen migreeni
Hilla, sinulla onkin tuo toiminut tosi hyvin :) Onko sulla aurallinen migreeni ja jos, niin auttoiko Botox myös auraoireisiin?
Mä olen menossa piikitettäväksi huomenna. Toivoa siis on.- hilla
ei ole aurallinen migreeni.mutta migreeni oli niin pahana monesti että makasin koko päivän ja oksensin.ei kärsinyt liikutella päätä ja kaikki hajut oksettivat.paljon olin poissa töistä ja viimein psyyke petti.tuli masennus ja pääsin eläkkeelle.ei tarvitse miettiä kykenenkö töihin.oksennus päivät ovat jääneet pois ja kipu on huomattavasti helpottunut.voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984