Päivää ihmiset! nyt on käynny sillee että mua epäillään kannabiksen poltosta ja mut aiotaa viedä huumeseulaa. Pilveä en ole polttanut mutta, näkyykö imppaaminen, muskotin pähkinät, runsas alkoholin käyttö? ja olen 14v
Huumeseula!
5
1731
Vastaukset
- moisdfasfas
imppaaminen ei näy kunhan testeihin asti lopetat. muskottipähkinoitä ei tietoni mukaan edes normitesteissä seulota. alkoholi metabolisoituu kehosta noin 2 päivässä kokonaan. säästele päihteilyitä. ole ilman mitää ennen testiä. minäkin olen 14. koit jaksaa. huumeet on jees.
- moisdfasfas
ja ihan nippelitietona vain että darra johtuu alkoholin hajoamistuotteista. älä kuumottele turhaan. life is for drugs and party~ :DD
- 16v_hippi
Kannattais ainaki toi imppaaminen vaihtaa kannabikseen. Muuten sulla ei oo enää 25-vuotiaana aivosoluja jäljellä:) Pilvi on rennointa ja turvallisinta!
- paha setä
Eikö teistä nulikoista, äpäröistä kukaan välitä. Ei jumalauta 14-veenä kannata elämällä leikkiä, eikä kyllä myöhemminkään.
H elvetin nulikat, lopettakaa sekoilu. Tyhmät äpärät. - asdadqwawwqqx
Vitun vammaset kakarat. Ette te oo huumeita nähnykään.
''huumeet on jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492