Paljonko oisitte valmiita maksamaan hyväkuntoisesta Canon Eos 1000 D kamerasta?
En lupaa, että myisin sen mutta haluan tietää paljonko oisitte valmiita maksamaan kamerasta?
Canon eos 1000 D, hintatarjouksia?
9
121
Vastaukset
- Vaikka
28€
- 19 € max.
Liikaa lupasit, onneksi et jättänyt tietojasi.
- valonkuvailija.blogspot
Paljon kuvattu? Onko täysin toimiva? Jos ei yli 30 000 kuvattu niin ehkä 100-150€ ja siis omistan jo D7000 niin en ole kiinnostunut
- tonnikäteen
Kyllä minä siitä tonnin lupaan, mutten ole varma lunastaisinko.
- hyhyhuhuhihih!
18 euroa postikuluineen jos mukana iso muistikortti ja muut mukavuudet.
- Vanha
100 maksimissaan.
- no jaa.
Paljonko maksat, että huolin sen kameran ilmaiseksi?
- Myyntiarvo
Koiranleukailijoita liiikenteessä, älä välitä niistä.
Mieti mitä siitä olet maksanut ja puolita se, niin olet aika lähellä sen arvoa. Elektroniikka ei pidä hintaansa, hyvät objektiivit ovat eri juttu. Helposti käy niin että käyttöarvo on suurempi kuin myyntiarvo. - schollerzk
Minä maksaisin 150-180e käytetystä, jossa ei ole takuuta jäljellä, myös lisävarusteet ja objektiivit nostavat hintaa..
Minua kiinnostaisi kamera, paljonko pyydät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416