Paljonko oisitte valmiita maksamaan hyväkuntoisesta Canon Eos 1000 D kamerasta?
En lupaa, että myisin sen mutta haluan tietää paljonko oisitte valmiita maksamaan kamerasta?
Canon eos 1000 D, hintatarjouksia?
9
145
Vastaukset
- Vaikka
28€
- 19 € max.
Liikaa lupasit, onneksi et jättänyt tietojasi.
- valonkuvailija.blogspot
Paljon kuvattu? Onko täysin toimiva? Jos ei yli 30 000 kuvattu niin ehkä 100-150€ ja siis omistan jo D7000 niin en ole kiinnostunut
- tonnikäteen
Kyllä minä siitä tonnin lupaan, mutten ole varma lunastaisinko.
- hyhyhuhuhihih!
18 euroa postikuluineen jos mukana iso muistikortti ja muut mukavuudet.
- Vanha
100 maksimissaan.
- no jaa.
Paljonko maksat, että huolin sen kameran ilmaiseksi?
- Myyntiarvo
Koiranleukailijoita liiikenteessä, älä välitä niistä.
Mieti mitä siitä olet maksanut ja puolita se, niin olet aika lähellä sen arvoa. Elektroniikka ei pidä hintaansa, hyvät objektiivit ovat eri juttu. Helposti käy niin että käyttöarvo on suurempi kuin myyntiarvo. - schollerzk
Minä maksaisin 150-180e käytetystä, jossa ei ole takuuta jäljellä, myös lisävarusteet ja objektiivit nostavat hintaa..
Minua kiinnostaisi kamera, paljonko pyydät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179