Lahja 75.v mummolle(?)

suklaasydän

Voisitteko keksiä lahjaideoita, koska en keksi mitä antaisin lahjaksi 75vuotta täyttävälle mummolleni.....??

Kiitos etukäteen♥

9

5613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku..

      Lukeeko hän - eli joku sopiva kirja? ;)
      Kukat ilahduttaa aina ;)

    • kortti

      Katos tuolta huutonetistä joku kauppaa tommoisia vuosikortteja. Taitais löytyä tuo sinunkin mummon syntymävuosi.

    • stiinaliisa

      Käykö mummo teatterissa vai innostuisiko lahjakortin ansiosta lähtemään? Mummot tosin kaipaavat kaveria teatterikäynnille. Kuinka virkeä ja liikkuvainen hän on? Ilahtuisiko lehtitilauksesta, lounaslipukkeista tai kukkakaupan lahjakortista? Missä kunnossa mummon jalat ovat (useiden mummojen jalat kaipaavat hoitoa). Jos mummo on kyllin ketterä hoitamaan itse jalkojaan, voisi hänelle ostaa jalkojenhoitovälineitä ja -aineita. Muussa tapauksessa käynti jalkahoitajalle voisi olla mukava ja hyödyllinen lahja

    • suklaasydän

      Kiitos ideoista!

      Eli mummoni asuu aika perukassa... asuu (melkein) yksin.
      Hän ei pidä mistään roinasta, sillä useimmat lahjat joita hän ei käytä ovat ullakolla.
      Olemme ajatelleet mekanismisohvaa tai ruokapöytää, mutta haluaisin antaa jotain omaa.. Yleensä olen antanut hänelle omatekemiä lahjoja, mutta ideat alkavat olla loppu.. lahjakorttia hoitoihin hän ei varmaan käytä ja kirjojakin hänellä on varmaan tarpeeksi

    • dafedsgfhdgjfyhl

      Valokuvakirja vois olla hyvä.
      Ainakin meidän mummo jaksaa katsoa sitä kerta kerran jälkeen ja iloita mukavista kuvista :)

      • suklaasydän

        oii...

        Ihana idea, kiitos!!!

        tästä täytyy ottaa idea.. jos olisin itse keksinyt tuon♥


    • Anonyymi

      Minä antaisin lämpimän shaalin ja kirjalahjan🙂

    • Anonyymi

      Täytti mummo 60-65-70-75-80-85 vuotta. Hänellä on kaikki mitä tarvitsee.Kauneita on jos annat hänelle aikaa,laatu aikka.Laitat sen puhelimesi pois silmistä kun hänet kohtaat.Istu vieren ja oikessti kuntele mitä hän puhuu ja mitä itse puhut hänelle. Voit itse tehdä hänelle kortin,niikuin lapsena teit.Arvostaa sitä.Kenties 1 vaasi kukka ritää,jos pakko jotain ostaa? Mumoille ikän katsomatta on suurta kitolisutta jos se lapsen lapsi edes tulisi,TULLE KUTEN SINÄ!terveisin möhkö-mummo 69 vuoias,kämymässä 70v.kuitenkin.

    • Anonyymi

      mä veisin syömään johonkin missä on seisova pöytä.lopuksi jääteöt ja kahvi,ostaisun suklaalevyn ja halaisin oikein kunnolla,sse olis terapiaa saajalle myös antajalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe