Lahja 75.v mummolle(?)

suklaasydän

Voisitteko keksiä lahjaideoita, koska en keksi mitä antaisin lahjaksi 75vuotta täyttävälle mummolleni.....??

Kiitos etukäteen♥

9

1994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku..

Lukeeko hän - eli joku sopiva kirja? ;)
      Kukat ilahduttaa aina ;)

• kortti

Katos tuolta huutonetistä joku kauppaa tommoisia vuosikortteja. Taitais löytyä tuo sinunkin mummon syntymävuosi.

• stiinaliisa

Käykö mummo teatterissa vai innostuisiko lahjakortin ansiosta lähtemään? Mummot tosin kaipaavat kaveria teatterikäynnille. Kuinka virkeä ja liikkuvainen hän on? Ilahtuisiko lehtitilauksesta, lounaslipukkeista tai kukkakaupan lahjakortista? Missä kunnossa mummon jalat ovat (useiden mummojen jalat kaipaavat hoitoa). Jos mummo on kyllin ketterä hoitamaan itse jalkojaan, voisi hänelle ostaa jalkojenhoitovälineitä ja -aineita. Muussa tapauksessa käynti jalkahoitajalle voisi olla mukava ja hyödyllinen lahja

• suklaasydän

Kiitos ideoista!

Eli mummoni asuu aika perukassa... asuu (melkein) yksin.
      Hän ei pidä mistään roinasta, sillä useimmat lahjat joita hän ei käytä ovat ullakolla.
      Olemme ajatelleet mekanismisohvaa tai ruokapöytää, mutta haluaisin antaa jotain omaa.. Yleensä olen antanut hänelle omatekemiä lahjoja, mutta ideat alkavat olla loppu.. lahjakorttia hoitoihin hän ei varmaan käytä ja kirjojakin hänellä on varmaan tarpeeksi

• dafedsgfhdgjfyhl

Valokuvakirja vois olla hyvä.
      Ainakin meidän mummo jaksaa katsoa sitä kerta kerran jälkeen ja iloita mukavista kuvista :)

• suklaasydän

oii...

Ihana idea, kiitos!!!

tästä täytyy ottaa idea.. jos olisin itse keksinyt tuon♥

• Anonyymi

Minä antaisin lämpimän shaalin ja kirjalahjan🙂

• Anonyymi

Täytti mummo 60-65-70-75-80-85 vuotta. Hänellä on kaikki mitä tarvitsee.Kauneita on jos annat hänelle aikaa,laatu aikka.Laitat sen puhelimesi pois silmistä kun hänet kohtaat.Istu vieren ja oikessti kuntele mitä hän puhuu ja mitä itse puhut hänelle. Voit itse tehdä hänelle kortin,niikuin lapsena teit.Arvostaa sitä.Kenties 1 vaasi kukka ritää,jos pakko jotain ostaa? Mumoille ikän katsomatta on suurta kitolisutta jos se lapsen lapsi edes tulisi,TULLE KUTEN SINÄ!terveisin möhkö-mummo 69 vuoias,kämymässä 70v.kuitenkin.

• Anonyymi

mä veisin syömään johonkin missä on seisova pöytä.lopuksi jääteöt ja kahvi,ostaisun suklaalevyn ja halaisin oikein kunnolla,sse olis terapiaa saajalle myös antajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes
      NATO
      573
      5365
    2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
      Maailman menoa
      420
      4455
    3. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      279
      4203
    4. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      3047
    5. JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS

Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1881
    6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
      Ikävä
      152
      1534
    7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
      Ikävä
      134
      1393
    8. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      91
      1295
    9. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1230
    10. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      272
      1125
    Aihe