Heipsun! Tässä tarjolla tänä vuonna 17 vuotias tyttö, joka etsisi kämppäkaveria Helsingistä tai Vantaalta. Itse opiskelen Helsingissä, lukiossa, ja minulla on myös työpaikka josta säännöllinen tulonlähde on tottakai taattu.
Nyt on kuitenkin tullut aika, jolloin äidin helmoissa asuminen rupeaa turhauttamaan, vaikka äiti ihan mukava tottakai on. Ongelma on se, että pääkaupunkiseutu nyt vain on kallis seutu yksin asua, ja kukaan kavereista ei ole vielä kiinnostunut hankkimaan niitä tuloja, joilla kulut voisi maksaa.
Eli, sinä, mukava 16-20 vuotias naishenkilö, joka ei säikähdä pientä puheliaisuutta ja pystyy toimimaan yhdessä, mutta osaa silti antaa ahkeralle opiskelijalle lukurauhan, kiinnostaisiko sinua sisäsiisti ja muut huomioon ottava kämppäkaveri?
Muutto olisi kiva tapahtua siinä kesän/syksyn aikana, ruvetaan yhessä vaikka etsimään asuntoa. Jos kiinnostusta löytyy niin jutellaan lisää sähköpostin kautta! [email protected]
Kämppäkaveria Helsinki/Vantaalta!
Kämppäkaverit hoi!
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843