Koulun työharjoittelun keskeyttäminen

kamala harjottelu

Onko joku keskeyttänyt??

Ja mitä sanktioita siitä on tullu??

Itse olen tällä hetkellä työharjoittelussa ja ollut jo 3 viikko ja loppu kuu vielä pitäs jaksaa. Mutta en viihdy lainkaan. Kaikki työntekijät ovat ihmeellisiä, kukaan ei puhu mulle, hyvä jos tervehtii... Ohjaaja ei opasta lainkaan, kun olen pyytänyt apua hän vain sanoo mitä teen selittämättä yhtään mitään ja sen jälkeen mun pitäs muka osata tehdä?? Muuten työpaikalla on sellainen inhottava ilmapiiri. Pahinta asiasta tekee sen että koulusta sain tämän paikan yhteystiedot, eli joku on siellä ollut aiemmin ja kehunutkin vielä paikkaa????? no sain selville että työpaikalla on sen jälkeen tapahtunut työntekijä vaihdoksia, johtuneeko siitä...

Mua on alkanu nyt ahistaa koko työpaikka niin että olen jo melkein halunnut lopettaa koko koulun. En saa yölläkään nukuttua kun tiedän aamulla taas joutuvani sinne. Tämä nukkumattomuus on alkanut jo vaikuttaa kaikkeen tosi paljon. Enkä pysty enää harjoittelupaikkaa tässä vaiheessa vaihtamaankaan. Mutta jos sitten vain lopettaisin ton harjottelun?? ja suorittaisin myöhemmin loppuun, vaikka saattaa valmistumistani viivyttää....

Mietin tässä vain miten muilla?? miten koulussa suhtauduttu jne....

5

4425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeujee5667

      Kerro opettajallesi! En usko että mitään sanktioita tulee vaihdat vaan harjoittelu paikkaa

    • Jeeujee5667

      Kerro opettajallesi! En usko että mitään sanktioita tulee vaihdat vaan harjoittelu paikkaa

    • .........

      Minulla oli aivan samanlainen tilanne. Koko juttu olisi voinut olla kuin minun kynästäni.

      Minä aikani yritin kestää sitä, mutta sitten päätin, että nyt saa olla. Yhtenä päivänä otin kotiin lähtiessäni kaikki tavarani sieltä mukaan ja seuraavana päivänä menin sanomaan opettajalle, että haluan vaihtaa paikkaa.

      Minkä takia et voisi enää vaihtaa paikkaa? Kerro opettajalle tuo sama, mitä kerroit täälläkin. Ja jos ei auta niin mene terveydenhoitajalle tai lääkärille sanomaan, että olet ahdistunut sen paikan takia ja et ole nukkunut pitkään aikaan kunnolla ja että et jaksa päivisin mitään, kun et nuku. Luulisi ainakin heidän ymmärtävän.

    • aloittajaaaa

      Yritinkin tuota harjoittelupaikan vaihtoa mutta kun ei ole vapaita paikkoja mihin vaihtaa. Soitin jo kaikkiin mahdollisiin paikkoihin... Tällähetkellä kun naapurikuntienkin oppilaitoksissa työhajoittelut niin ei niitä paikkoja enää ole...

      No kait tästä sitten mentävä lääkäriin kun ei jaksa tuolla työssä olla...

    • 2+14

      Keskeytin työharjoittelun ja hain itselleni uuden paikan, jonka sain aika nopeasti. Sanoin vain opettajalle että minun on pakko vaihtaa, ja että minusta tuntuu että aiempi työnantaja käytti minua työvoimana enkä oppimut mitään tiskarina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe