Koulun työharjoittelun keskeyttäminen

kamala harjottelu

Onko joku keskeyttänyt??

Ja mitä sanktioita siitä on tullu??

Itse olen tällä hetkellä työharjoittelussa ja ollut jo 3 viikko ja loppu kuu vielä pitäs jaksaa. Mutta en viihdy lainkaan. Kaikki työntekijät ovat ihmeellisiä, kukaan ei puhu mulle, hyvä jos tervehtii... Ohjaaja ei opasta lainkaan, kun olen pyytänyt apua hän vain sanoo mitä teen selittämättä yhtään mitään ja sen jälkeen mun pitäs muka osata tehdä?? Muuten työpaikalla on sellainen inhottava ilmapiiri. Pahinta asiasta tekee sen että koulusta sain tämän paikan yhteystiedot, eli joku on siellä ollut aiemmin ja kehunutkin vielä paikkaa????? no sain selville että työpaikalla on sen jälkeen tapahtunut työntekijä vaihdoksia, johtuneeko siitä...

Mua on alkanu nyt ahistaa koko työpaikka niin että olen jo melkein halunnut lopettaa koko koulun. En saa yölläkään nukuttua kun tiedän aamulla taas joutuvani sinne. Tämä nukkumattomuus on alkanut jo vaikuttaa kaikkeen tosi paljon. Enkä pysty enää harjoittelupaikkaa tässä vaiheessa vaihtamaankaan. Mutta jos sitten vain lopettaisin ton harjottelun?? ja suorittaisin myöhemmin loppuun, vaikka saattaa valmistumistani viivyttää....

Mietin tässä vain miten muilla?? miten koulussa suhtauduttu jne....

5

4860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeujee5667

Kerro opettajallesi! En usko että mitään sanktioita tulee vaihdat vaan harjoittelu paikkaa

• Jeeujee5667

Kerro opettajallesi! En usko että mitään sanktioita tulee vaihdat vaan harjoittelu paikkaa

• .........

Minulla oli aivan samanlainen tilanne. Koko juttu olisi voinut olla kuin minun kynästäni.

Minä aikani yritin kestää sitä, mutta sitten päätin, että nyt saa olla. Yhtenä päivänä otin kotiin lähtiessäni kaikki tavarani sieltä mukaan ja seuraavana päivänä menin sanomaan opettajalle, että haluan vaihtaa paikkaa.

Minkä takia et voisi enää vaihtaa paikkaa? Kerro opettajalle tuo sama, mitä kerroit täälläkin. Ja jos ei auta niin mene terveydenhoitajalle tai lääkärille sanomaan, että olet ahdistunut sen paikan takia ja et ole nukkunut pitkään aikaan kunnolla ja että et jaksa päivisin mitään, kun et nuku. Luulisi ainakin heidän ymmärtävän.

• aloittajaaaa

Yritinkin tuota harjoittelupaikan vaihtoa mutta kun ei ole vapaita paikkoja mihin vaihtaa. Soitin jo kaikkiin mahdollisiin paikkoihin... Tällähetkellä kun naapurikuntienkin oppilaitoksissa työhajoittelut niin ei niitä paikkoja enää ole...

No kait tästä sitten mentävä lääkäriin kun ei jaksa tuolla työssä olla...

• 2+14

Keskeytin työharjoittelun ja hain itselleni uuden paikan, jonka sain aika nopeasti. Sanoin vain opettajalle että minun on pakko vaihtaa, ja että minusta tuntuu että aiempi työnantaja käytti minua työvoimana enkä oppimut mitään tiskarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe