Tietääkö täällä kukaan neuvoa mistä hankkia Carina II:een tuon otsikon mukainen korjausvärikynä tai pieni määrä maalia?
Metallihohto harmaata korjausväriä?
6
297
Vastaukset
- nimim. erkki
Mene Toyota-huoltoon ja valitse nykymallien korjauskynistä lähinnä Carinasi väriä oleva. Maksaa reilun 10-15 euroa sellainen pikkupullo, jossa väri ja lakka erikseen sekä pikku suti.
- Naarmujen korjaus
Kiitos vinkeistä. Rohkenisiko jostain Toyotahuollosta tiedustella jos sieltä tosiaan saisi jotain reilulla kympillä? Onko muuten auton rintapellissä joku niistä numerosarjoista maalikoodi, ja myyköhän motonetit biltemat noiden samojen koodien mukaisia maaleja
- helppoa kuin heinänt
Itse ostin koodin mukaista maalia (porissa asuessani vuosi sitten). Koodi löytyy etupellin alta, ota koko numerosarja siitä ylhäältä suoraan edestä niin tietävät kyllä mikä osuus siitä kertoo maalin koodin. Sekoittivat sen automaalikaupassa. Pikkupullo (ehkä kymmenesosa desi) maksoi noin 10-15 euroa ja oli sävyltään 100% sama.
- werneriska
Eipä paljo auta maali irtoaa reilussa vuodessa, jos kohta on jo valmiiksi ruosteessa ja paikkaus näkyy valitettavasti, sikäli turhaa hommaa noin vanhaan autoon. Sille itse ruostekohdallekin tarvii tehdä jotain muuta, kuin pelkkää peittomaalia. Pelkän ongelman peittelyä, ruoste kyllä etenee maalista huolimatta.
- Halpakaupoissa,
tolkki num 110 tai 107 kumpi lähemmpänä, kannattaa hankkia kynäruiku maalaukseen..
- Carinaaasi
automaalit.net
Sain 1996 punaiseen Carinaan aivan oikean värin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838