Löytyykö täältä aitoja liivisukkia käyttäviä(ff,rht) naisia,pareja tai miehiä?
Olisi kiva vaihtaa ajatuksia niiden käytöstä ja muuta aiheeseen liittyvää.....
Itse tilannut nyloneita ja sukkahauhaliivejä englannista.
ps.Stay-upit ei kuuluu keskusteluun.
Liivisukat
3
566
Vastaukset
- ekville
Itselläni parasta aikaa nailonit ja lantioliivi.
Jalassa 5" Seduce-avokkaat. Mustaa kiiltonahkaa!
Käytän lähes päivittäin nailoneita ja tilaisuuden salliessa korkkareita.
Vaimo ei oikein ymmärrä minun mieltymystäni, vaikka olen ostanut hänelle samanlaisia tuotteita.
Olen jo hiukkasen vanhempi mies, mutta kyllä tällainen pukeutuminen antaa sykettä päivään.
Käyn myöskin baareissa nailonit jaluossa. Kuitenkin jotkut sukat päällä, jottei herätä huomiota.
Mainostaa ei saisi, mutta täältä löytyy herkkuja joka lähtöön ja ovat edullisiakin.
Toimitus vain pari päivää.
http://fi.calzessa.com
Linkki ei näköjään onnistunut, mutta cooglettamalla löytyy kyllä.
Kaikille nailonien ystäville iloista kevättä! - Vanha liivimies
Vaimoni kayttaa aina sangyssa 60- luvun lantioliivia, mustia nailoneita ja ruskeita korkeakorkoisia kenkia myos rintaliivit kuuluu asuun. Olemme jo elakkeella oleva pari ja homma onnistuu ja on onnistunut nelisenkymmenta vuotta nain.
En osaa n****da, ellei naita asusteita ole hanella paalla. Tosin han laittaa ne jo kun mainitsen sankytouhuista. Minulle tama fetissi peraytyy murrosikaan, jolloin ainoat seksuaalisuutta kiihottavat kuvat oli lehtien liivimainoksissa. Niita katselin ja r****in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166