Olen nuori neito ja kiihottaa vieraat vanhemmat miehet. Olen harrastanut pikasia vessassa ja rapuissakin. Joskus ollut tuntihotellissa missä vanha mies saa parituntia nauttia pillusta. Siitä on tullut tapa ja jäänyt koukkuun vieraasta kullista.
Pika sex
11
1419
Vastaukset
- 50 BigCock setä
Vai niin,saispa joskus nauttia ja nussia kauan vieraasta nuoresta pimpistä,rapussa olis kiihottava nussia nuorta märkää pimmpiä
- antsu36
Mikä on vanha sulle...onko ikärajaa?
- Voi lapsia!
Näitä finninaamaisten pippelipojujen fantasioita.
Kehnoja ovat. Mutta kun kokemus puuttuu, ei voi kertoa kuin jotain pyöreätä. - RAKSA
meneekö maksunpuolelle?
- skönäri
Minkä ikäisiä ne vanhemmat miehet ovat olleet ?
- Vierasta,
Osoite unohtui [email protected]
lauantai illat sopivat hyvin.- Brown haired
Kirjotan sulle, Ellu.
T. Brown hair 42
mistäs olet??olis 40v mies tarjolla salaisiin pika juttuihin!
- ajomies
missäs olet??olis 40v nies sulle pika sexsiin tarjolla
- andreas 3.0cm
Mulla on 30cm kuli..
- panomies 25v
täällä olis mies joka haluaa naista kaikki naiset jättäkää yhteystietoja että voidaan tavata seksin merkeissä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem532844HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat302110- 201785
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491023
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201009- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65878