Nuorille, jotka käyvät Habboa.

Katuva

Olen tuhlannut yhteensä 865 euroa yhteensä Aapeliin ja Habboon. Kun myöhemmin ajattelin, että mitä vittua oikein teen täällä, kun on paljon parempaakin tekemistä, niin tajusin että niillä 865 eurolla olisi saanut ilman muuta PALJON aku ankkoja kun olen hulluna niihin. Olin ostanut aapelin taateleita/habbon kolikoita SALAA kännykällä pelkästään. Kun tuli ekat yli 200 euron puhelinlaskut, äiti ja isä huomasivat että "hei, palveluviestejä ja soittoja mun laskussa"? Sain arestia ja tietokone/tvkiellon kauaksi aikaa. Kieltojen aikana olin silti salaa koneella ja tilasin kokoajan vanhempien varoituksista huolimatta. Tämä on kyllä todella ikävää sillä kannalta, että vanhempien piti maksaa KAIKKI omasta pussistaan ja äiti itki epätoivoisesti melkein jokapäivä rahanmenosta. Nyt katumus on todella suuri, ja tätä ei toistu enää IKINÄ mun elämässä. Habbo nääs pilaa kaikkien elämän kun se on riippuvaisten ikioma maailma!

11

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No annappa mulle vähäsen koleja ;)?

    • ssad

      Ai ai ai ai ai! Itsekin olin pahassa jamassa - mutta en niin kuin sinä.

      Olen habboon tuhlannut v. -06 jälkeen yli 500 euroa, kunnes sain porttikiellon helmikuussa 2012.

      Minullapa se oli sillein että ostin omalla rahalla kaikki kolikkoni ja kerran ostin 175 kolea ja sit pelasin ja kusin ne. Haha. Vitutti ku 25e meni hukkaa:D

      Tarinasi on aika surullinen, varsinkin jos ette ole mitää hirveen rikkaita :(
      Miten saatoit olla niiin ilkeä

    • Habbo MSP

      No sehän on Habon luojien tarkoituskin; rahastaa. Mulla tuli mitta täyteen siinä vaiheessa kun pikselit poistettiin ja olisi ptiänyt ostaa koleilla kaikki. Ja sitten noi habbomonsterikasvit - niitä pitäisi käydä hoitamassa 24-30 tunnin välein etteivät kuole. Aika harva pystyy niitä hoitamaan niin usein kun välillä kone tökkii tai porukka on matkoilla tai esim. tänä aamuna kun Habbo on ollut suljettuna, Oon tähän asti pystynyt pitämään ne kasvit hengissä mutta tunnin kuluttua ne kuolevat jos Habbo ei aukee siihen mennessä. En tiedä syytä miksi se on suljettuna.

      Oon käyttänyt kahden vuoden aikana Habboon n. 50 euroa. Aika hyvin SUlake osaa koukuttaa porukkaa. MovieStarPlanet sama juttu. Ne on kuitenkin ainoat pelit, joihin pystyy prepaidilla ostamaan pelirahaa,

      • voi miksi? :(

        Voi hitsi että mä säälin teitä! :(( Miks ihmees tuhlasitte yli 500 euroa tietokoneen ruutuun??!! Ja salaa! Siis sil rahal sais vaik uusimman iPadin!!!! Mut te tuhlasitte OIKEAA rahaa TIETOKONEEN RUUTUUN! :( Ite en oo ikinä ostanu. Yks syy siihe on et ku kirjotan tekstari koleja saadakseni tulee viesti: "et voi kirjoittaa viestejä tähän numeroon" se ärsyttää kyllä etten voi kirjoittaa esim.TV-chattiin tai muuhun vain oikeesii numeroihi.... Mut en ainakaan käytä rahaani tietokoneen näyttöön josta vanhemmat sitten maksavat.. Ymmärrän et monet haluaa kamaa Habboon itekki olin kerran hulluna siihen, mut sitte ku kasvaa alkaa miettiä miksi ihmeessä käytin yli 500 euroa tavaroihin ruudulla??? Itse olen kamani ansainnut tuolareista, 3resee=kama ja muista.. Ja tietenkin toinen hyvä vaihto ehto on retro hotellit! Esim Pro on suosittu siel käy ainaski 850 tyyppii... Siel on ilmaset kamat. Suosittelen. ÄLKÄÄ VAIN KÄYTTÄKÖ OIKEAA RAHAA RUUTU KAMOIHIN!!! JA JOISTA SITTEN VANHEMMAT MAKSAVAT!!!!


    • njaahas

      1 neuvo. pitää saada 1 kama se saa olla mikä tahansa kama, vaihda se 2 eri kamaa niin että niistä tulee yhteensä 4 kamaa. vaiha sitten 4 kamaa niin että saat niistä 8 kamaa ja näin rikastut habbo hotellissa kun saat vain 1 kaman.

      • nuoret,tyhmät ja laiskat

        Kuulkaas ei tartte tuhlata mitään! Käykää tuolareissa ja 3resee=kama ni voitte rikastua ihan ilmaiseksi!!!!!


    • jami8

      kuka tietää mäki sain kiellon ku olin hulluna koneesee :D

    • Kokenut Habboilija

      Siel Habos saa ilmastaki kamaa tekemäl tehtävii, ja esim ostamal ''duceteil'' kamaa joita voi sitten vaihtaa muihin kamoihin

    • voi vittu näitä pellejä

      et yksinkertaisesti tuhlaa siihen rahaa niin mutsis ei tarvi itkee. Tai sit säästät ite omaa rahaa. Ei se habbon syy oo et sä oot typerä pelle

    • KolikkoPalvelu4

      Hei!

      Onko sinulla tarpeettomia Habbo-tavaroita Habbo Hotellissa?

      Myy ne meille euroihin :)

      Lue lisää www.123kotisivu.fi/haaveistatotta osiosta 'Yhteystiedot' tai laita suoraan viestiä sähköpostiin

      kolikoitahabboon(ät)hotmail.fi

      Terveisin KolikkoPalvelu

    • onjodgdj

      Miks joku tuhlaa 865 euroa peliin???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe