Minulle annettiin apteekista väärät lääkkeet, mihin valitus?

2suuntanen

Minun piti siis saada 100kpl Levozin tabletteja, mutta farmaseutti sanoi että ne ovat loppu ja heillä on vain yksi 30 tabletin paketti halvempaa valmistetta Leponexia.

Söin ne loppuun ja kävin äsken apteekissa hakemassa lisää, jolloin erin famraseutti huomasi että minulle on annetti viimeksi täysin väärää lääkettä. Leponexissa ja Levozinissa on täysin erin vaikuttavat aineet ja pöyristyin syvästi tilanteesta.

Minne voin tehdä valituksen ja miten?

7

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • povv

      No huomasitko sinä mitään eroa niihin oikeisiin lääkkeisiin vai veikö placebo efekti mukanaan? =o)

    • 2 suuntanen

      En ole koskaan kokeillut vielä Levozinia. Minun piti saada kyseinen lääke nyt ensimmäistä kertaa mutta sainkin sen sijaan Leponexia. Sivuvaikutuksista kärsin eikä edes nukuttanut. -AP

    • opjadoihad

      Siis se valitus tehdään kai sinne samaiseen apteekkiin, jossa tuo moka tapahtui. Tai heiltä voi kysyä, että onko korkeampaa tahoa, johon voi valittaa.

    • 2suuntanen

      Vituttaa. Apteekkari vain huolettomasti tokaisi sen olleen "inhimillinen erehdys" tokaisin että pahimmassa tapauksessa olisi voinut olla kohtalokas erehdys. Lähetn juuri Valviralle kantelun. Tuosta "inhimillisestä erehdyksestä" koitui paljon riesaa. Joudun viikon välein käydä labrassa antamassa kokonaisverenkuvan, josta seuraillaan onko aine vaurioittanut elimistöäni lisäksi Levozin hoitoa ei voida aloittaa ennenkuin tuo väärä lääke on poistunut elimistöstäni.

    • tosi vihainen lääkär

      Varokaa te jotka olette saaneet astmaan symbicort turbuhalerin jatkuvaan käyttöön. Minulle määrättiin n. 5 vuotta sitten tätä lääkettä aamuin illoin, ja sitä ei saa käyttää kuin kohtauksissa. Tuli silmän paine tauti, toisesta silmästä on osa sokeutunut ja jos painetta ei saada alle 12, sokeutuu lisää. Jätin kaikki astma lääkkeet pois n. 1kk sitten ja voin paljon, paljon paremmin, eli minulla ei kai sitten olekaan astmaa, olin varmaan joku koe kaniini.

    • Tinnitys

      Sain verenpainelääkkeesi Emconcor ja söin yhden lääkkeen ni alkoi kamalapäänsärky toisena päivänä otin yhden ja päänsärky jatkui kolmantena päivänä otin puolikkaan ja sitten lopetin kokonaan kun päänsärky jatkui . Nyt on mennyt 5 kuukautta ja koko ajan on jäännyt TINNITYS .. Lääkäri jopa sanoi ainee joka tuossa lääkkeessä voi aiheittaa tinnityksen . Arvelin kun lääkkeen vaikutus lakkaa ni TINNITYS HÄVIÄÄ MUTTA EI . Olen saanut ajan kosvalääkäriin . Käy siellä ja sen jälkeen teen VALITUKSEN EMCONCOR LÄÄKKEESTÄ varokaa kaikki tämä tinnitys on kauheeetta kestää !! Mistä saan korvauksen ja vielä parempi APUA ETTÄ TINNITYS LIPPUUUU . Otin yhteyttä tinnitys yhdistykseen mutta siellä vaan kuunnellaan ja hyväksytään että tunnittää koko loppu iän KAUHEETA !!

    • Anonyymi

      Minulla vähän erilainen ongelma menin apteekkiin nuori farmaseutti nainen käski toisen mies farmaseutin katsomaan tietokone ruudusta jotakin no sain lääkkeeni ja sanoin että menen vielä katsomaan vitamiini lääkettä oli varmaan ainakin 5 ne molemmat farmaseutit ja toisia työntekijöitä jotka kaikki katselivat hyllyjen välistä minua kun katsoin ja ostin sen vitamiinin ja reseptilääkkeen ja lähdin ulos taisin olla siellä ainut asiakas silloin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe