Heips!
Olen ajatellut kosia tyttöystävääni, jonka kanssa olen seurustellut jo useamman vuoden. Tällä eleellä tahtoisin näyttää hänelle, että suhteellamme on jatkoa, vaikkei häitä ole tarkoitus vielä alkaa edes miettiä. Kosimispäivä olisi siis vuosipäivämme.
Aloitettaisiin perinteisellä itse leipomalla kakulla juhlapäivä, vähän kahvittelemalla ehkä. Tämän jälkeen antaisin hänelle "lahjani", joka olisi itse tehty lahjakortti tyyliin saa käydä valitsemassa paikallisesta kultasepänliikkeestä mieluisen korunsa, ja maksan sen. Tämän lahjakortin voisi vielä jemmata esimerkiksi kindermunan sisään ylläriksi tai jotain muuta mautonta.
Sitten juuri ennen kauppaan astumista antaisin hänelle tekemäni rakkauskirjeen, jossa tunnustaisin rakkauteni hänelle. Kertoisin ettei me täältä kaupasta tultu mitään kaulakorua ostamaan vaan jotain ihan muuta. Sitten polvistuisin ja kosisin.
Jos joku on sitä mieltä, että on huono tapa, saa ehdottaa vaihtoehtoistakin!
PS. Mihinkään kalliisiin ulkomaanmatkoihin ei ole varaa, jossa voisi kosia.
Mitä mieltä tällaisesta kosimisesta, naiset mielipiteitä?
4
524
Vastaukset
- rrromantikko
Todella kiva idea. Naisena en näe suunnitelmissasi korjaamisen varaa. Toivotan teille onnea etenpäin :)
- 45765876876
Kokonaisuutena kuulostaa kivalle ja söpölle :) Ainoastaan tuosta itse kosinnasta - tapahtuisiko se sitten kaupan oviaukossa, keskellä katua tai muuta vastaavaa? Ehkäpä voisi vielä ajatella josko menisitte kauppaan jonkun kivan/teille merkitsevän paikan kautta, jossa kosisit. Tietysti kysymyksiä herättää hiukan myös kosimisen pointti, jos kerran häitä ei ole tarkoitus vielä miettiäkään. Henk.koht näen asian niin, että kihlauksen jälkeen aletaan häitä pikkuhiljaa suunnitella.
- Vau!
Pyörin tuossa hetki sitten eri hääfoorumeilla ja löysin tällasen.
Jos siis haluut järkätä ihan ammattilaisen leipoman kakun, tässä vois olla hyvä vinkki.. ;)
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/100463-kosi-ullan-unelmakakulla/ - roslynn
Uu kuullostaa hyvältä kyllä! :) Mutta siinä olen samaa mieltä kuin aijemin todettiin, että ei varsinaista kosintaa kultasepänliikkeen tuulikaapissa! Kiertäkää jonkun puiston kautta yms. Tuli mieleen sellainenkin idea, että voisit tietysti kutsua vaikka kultasepänliikkeeseen kavereitanne ja perhettä ja kosia heidän edessään. Ihanaa että on noin huomaavainen mies, joka oikeasti suunnittelee kosimista huolella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818