Mitä mieltä tällaisesta kosimisesta, naiset mielipiteitä?

Poika kosiomatkalla

Heips!

Olen ajatellut kosia tyttöystävääni, jonka kanssa olen seurustellut jo useamman vuoden. Tällä eleellä tahtoisin näyttää hänelle, että suhteellamme on jatkoa, vaikkei häitä ole tarkoitus vielä alkaa edes miettiä. Kosimispäivä olisi siis vuosipäivämme.
Aloitettaisiin perinteisellä itse leipomalla kakulla juhlapäivä, vähän kahvittelemalla ehkä. Tämän jälkeen antaisin hänelle "lahjani", joka olisi itse tehty lahjakortti tyyliin saa käydä valitsemassa paikallisesta kultasepänliikkeestä mieluisen korunsa, ja maksan sen. Tämän lahjakortin voisi vielä jemmata esimerkiksi kindermunan sisään ylläriksi tai jotain muuta mautonta.
Sitten juuri ennen kauppaan astumista antaisin hänelle tekemäni rakkauskirjeen, jossa tunnustaisin rakkauteni hänelle. Kertoisin ettei me täältä kaupasta tultu mitään kaulakorua ostamaan vaan jotain ihan muuta. Sitten polvistuisin ja kosisin.
Jos joku on sitä mieltä, että on huono tapa, saa ehdottaa vaihtoehtoistakin!

PS. Mihinkään kalliisiin ulkomaanmatkoihin ei ole varaa, jossa voisi kosia.

4

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrromantikko

Todella kiva idea. Naisena en näe suunnitelmissasi korjaamisen varaa. Toivotan teille onnea etenpäin :)

• 45765876876

Kokonaisuutena kuulostaa kivalle ja söpölle :) Ainoastaan tuosta itse kosinnasta - tapahtuisiko se sitten kaupan oviaukossa, keskellä katua tai muuta vastaavaa? Ehkäpä voisi vielä ajatella josko menisitte kauppaan jonkun kivan/teille merkitsevän paikan kautta, jossa kosisit. Tietysti kysymyksiä herättää hiukan myös kosimisen pointti, jos kerran häitä ei ole tarkoitus vielä miettiäkään. Henk.koht näen asian niin, että kihlauksen jälkeen aletaan häitä pikkuhiljaa suunnitella.

• Vau!
    • roslynn

Uu kuullostaa hyvältä kyllä! :) Mutta siinä olen samaa mieltä kuin aijemin todettiin, että ei varsinaista kosintaa kultasepänliikkeen tuulikaapissa! Kiertäkää jonkun puiston kautta yms. Tuli mieleen sellainenkin idea, että voisit tietysti kutsua vaikka kultasepänliikkeeseen kavereitanne ja perhettä ja kosia heidän edessään. Ihanaa että on noin huomaavainen mies, joka oikeasti suunnittelee kosimista huolella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe