Mitä mieltä tällaisesta kosimisesta, naiset mielipiteitä?

Poika kosiomatkalla

Heips!

Olen ajatellut kosia tyttöystävääni, jonka kanssa olen seurustellut jo useamman vuoden. Tällä eleellä tahtoisin näyttää hänelle, että suhteellamme on jatkoa, vaikkei häitä ole tarkoitus vielä alkaa edes miettiä. Kosimispäivä olisi siis vuosipäivämme.
Aloitettaisiin perinteisellä itse leipomalla kakulla juhlapäivä, vähän kahvittelemalla ehkä. Tämän jälkeen antaisin hänelle "lahjani", joka olisi itse tehty lahjakortti tyyliin saa käydä valitsemassa paikallisesta kultasepänliikkeestä mieluisen korunsa, ja maksan sen. Tämän lahjakortin voisi vielä jemmata esimerkiksi kindermunan sisään ylläriksi tai jotain muuta mautonta.
Sitten juuri ennen kauppaan astumista antaisin hänelle tekemäni rakkauskirjeen, jossa tunnustaisin rakkauteni hänelle. Kertoisin ettei me täältä kaupasta tultu mitään kaulakorua ostamaan vaan jotain ihan muuta. Sitten polvistuisin ja kosisin.
Jos joku on sitä mieltä, että on huono tapa, saa ehdottaa vaihtoehtoistakin!

PS. Mihinkään kalliisiin ulkomaanmatkoihin ei ole varaa, jossa voisi kosia.

4

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrromantikko

Todella kiva idea. Naisena en näe suunnitelmissasi korjaamisen varaa. Toivotan teille onnea etenpäin :)

• 45765876876

Kokonaisuutena kuulostaa kivalle ja söpölle :) Ainoastaan tuosta itse kosinnasta - tapahtuisiko se sitten kaupan oviaukossa, keskellä katua tai muuta vastaavaa? Ehkäpä voisi vielä ajatella josko menisitte kauppaan jonkun kivan/teille merkitsevän paikan kautta, jossa kosisit. Tietysti kysymyksiä herättää hiukan myös kosimisen pointti, jos kerran häitä ei ole tarkoitus vielä miettiäkään. Henk.koht näen asian niin, että kihlauksen jälkeen aletaan häitä pikkuhiljaa suunnitella.

• Vau!
    • roslynn

Uu kuullostaa hyvältä kyllä! :) Mutta siinä olen samaa mieltä kuin aijemin todettiin, että ei varsinaista kosintaa kultasepänliikkeen tuulikaapissa! Kiertäkää jonkun puiston kautta yms. Tuli mieleen sellainenkin idea, että voisit tietysti kutsua vaikka kultasepänliikkeeseen kavereitanne ja perhettä ja kosia heidän edessään. Ihanaa että on noin huomaavainen mies, joka oikeasti suunnittelee kosimista huolella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1663
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1634
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      382
      1597
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      85
      1417
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1261
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      39
      1130
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      271
      1093
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      942
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      905
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      899
    Aihe