Tonne mennään 17.7!Kertokaa jotain hintoja, esim olut, drinkit, burger king, ruuat, aurinkotuolit yms. ?Hyvät ravintolat ja menomestat kiinnostaa kanssa. Minkä hintaista on vesiskootterin/skootterin vuokraus, riippuliito yms? Oon kuullu että kannattaa mennä sellaselle risteilylle joka sisältää ruuat ja juomat, pääsee uimaan merellä ja luolissa, paljonko maksaa? Kannattaa ilmeisesti kysellä paikallisilta ennemmin kuin matkatoimistolta. Kumpi on parempi ranta? Kiitos etukäteen!
Turkki Alanya Hinnat
Thomas
2
1046
Vastaukset
- Ode
Tän kesän hintoja:efes olut 2-2,5milj.liiraa,burger kingistä 2* bigking ateriaa 20milj.Ravintoloiden hintoja vaikee kertoo koska riippuu niin paljon paikasta.17miljoonalla syöt ja juot jo ihan hyvin.Kleopatra ranta parempi ranta ja varjo 2 aurinkotuolia 6 milj.Meriretkiä kaupataan rannalla ja paikallisten pitämiä matkatoimistoja on sitte joka kulmassa.Hinnat pyörii 15e-20e tienoilla.
Satama täynnä discoja joten eiköhän sieltä mieleinen paikka löydy.Liiran kurssi muuten tällä hetkellä on jotain 1e=1790800 liiraa. - Alanyaan
...Sieltä löytyy paljon tietoa Alanyasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603