eli miten kaks oinasta tulee toimeen???
oinas + oinas
8
236
Vastaukset
- Oinans N
Muutaman viikon kokemus oinasmiehen kanssa tapailusta, ei onnistunut, hänen aikataulunsa mukaisesti tavattiin ja eipä tainnut mielessä olla kuin seksisuhde..
eli ei ainakaan minun kohdallani toiminut. - oinasleidit
En tiedä parisuhdeonnistumisesta, mutta minulla on ystävänä oinas ja hienosti tulemme juttuun. Molemmat hieman itsepäisiä, innostutaan uusista asioista, korkeat ihanteet, jotenkin huimapäisiä. Mielestäni oinaalle sopii oinas parisuhteeseenkin, koska voisi kuvitella, että osapuolet innostavat toisiaan, lähtevät mukaan hieman erikoisiinkin juttuihin, selvittävät ongelmakohdat. No siinä aluksi.
- oinas nainen
parisuhde ei onnistu jos kumpikin,,oinas,horoskoopilta,,kokemusta on,,,oinas on johtaja tyyppi,,jatkuva riita,,,oinas ei voi sitoutua,,aina pitää etsii uutta,,,levoton luonne,,vaihtaa paria kun sukkia,,vaik liitossa,,itse myös oinas,,tyypillinen,,jos joku tarjoo kahletta sillon meen ja lujaaa,,,,kun omaa tilaa kaik toimiii,,
- loyalty01
Eroja löytyy. Olen oinasnainen ja sitoutumisessa ei ole ongelmia. Olen todella uskollinen.
- Irmeli
Itsellä parisuhde onnistunut loistavasti vaikka oinaita ollaan molemmat, kakarasta asti oltu yhdessä, hopeahääpäivä takana ja kumpikin toivoo yhteisten vuosien jatkuvan. Ja rakkautta riittää joka päivälle!
- itsenäinenoinas
Itse olin kihloissa oinasmiehen kanssa useamman vuoden, ei toiminut. Kummatkin rakasti tosi paljon toisiaan, mutta kummatkin oli samanlaisia pässinpäitä, itsepäisiä ja kumpikin halusi asioiden tapahtuvan omalla tavallaan. Niinhän siinä sitten kävi että toisen on lopulta annettava periksi ja antauduttava toisen tahtoon. Olimme viisi vuotta yhdessä, kunnes tajusin etten ole sellainen kuin olen tässä suhteessa.
Erottuamme kuulin kaikilta ystäviltäni etten ollut koko suhteen aikana oma itseni, olin alistunut ja "kotirouva", millainen en ole oikeasti.
Sen koommin olen yrittänyt vältellä suhteita oinasmiehiin.- myös oinas
Älä usko horoskooppeihin noin paljon, että välttelisit siksi joitakin ihmisiä. Voi mennä todella sinulle sopiva mies ohi.
- HERTTANAINEN
HYVIN KAKSI OINASTA TULEE TOIMEEM 33 VUOTTA YHDESSÄ- JA JATKUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015