oinas + oinas

ihastunu oinas

eli miten kaks oinasta tulee toimeen???

8

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinans N

Muutaman viikon kokemus oinasmiehen kanssa tapailusta, ei onnistunut, hänen aikataulunsa mukaisesti tavattiin ja eipä tainnut mielessä olla kuin seksisuhde..
      eli ei ainakaan minun kohdallani toiminut.

• oinasleidit

En tiedä parisuhdeonnistumisesta, mutta minulla on ystävänä oinas ja hienosti tulemme juttuun. Molemmat hieman itsepäisiä, innostutaan uusista asioista, korkeat ihanteet, jotenkin huimapäisiä. Mielestäni oinaalle sopii oinas parisuhteeseenkin, koska voisi kuvitella, että osapuolet innostavat toisiaan, lähtevät mukaan hieman erikoisiinkin juttuihin, selvittävät ongelmakohdat. No siinä aluksi.

• oinas nainen

parisuhde ei onnistu jos kumpikin,,oinas,horoskoopilta,,kokemusta on,,,oinas on johtaja tyyppi,,jatkuva riita,,,oinas ei voi sitoutua,,aina pitää etsii uutta,,,levoton luonne,,vaihtaa paria kun sukkia,,vaik liitossa,,itse myös oinas,,tyypillinen,,jos joku tarjoo kahletta sillon meen ja lujaaa,,,,kun omaa tilaa kaik toimiii,,

• loyalty01

Eroja löytyy. Olen oinasnainen ja sitoutumisessa ei ole ongelmia. Olen todella uskollinen.

• Irmeli

Itsellä parisuhde onnistunut loistavasti vaikka oinaita ollaan molemmat, kakarasta asti oltu yhdessä, hopeahääpäivä takana ja kumpikin toivoo yhteisten vuosien jatkuvan. Ja rakkautta riittää joka päivälle!

• itsenäinenoinas

Itse olin kihloissa oinasmiehen kanssa useamman vuoden, ei toiminut. Kummatkin rakasti tosi paljon toisiaan, mutta kummatkin oli samanlaisia pässinpäitä, itsepäisiä ja kumpikin halusi asioiden tapahtuvan omalla tavallaan. Niinhän siinä sitten kävi että toisen on lopulta annettava periksi ja antauduttava toisen tahtoon. Olimme viisi vuotta yhdessä, kunnes tajusin etten ole sellainen kuin olen tässä suhteessa.
      Erottuamme kuulin kaikilta ystäviltäni etten ollut koko suhteen aikana oma itseni, olin alistunut ja "kotirouva", millainen en ole oikeasti.
      Sen koommin olen yrittänyt vältellä suhteita oinasmiehiin.

• myös oinas

Älä usko horoskooppeihin noin paljon, että välttelisit siksi joitakin ihmisiä. Voi mennä todella sinulle sopiva mies ohi.

• HERTTANAINEN

HYVIN KAKSI OINASTA TULEE TOIMEEM 33 VUOTTA YHDESSÄ- JA JATKUU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe