Meille ei otettu intiin kutsunnoissa ollutta punkkaria. Ihme kun tuli kutsuntoihin. (varmaan tiesi että saa helposti vapautuksen, eikä tarvitse poliisi kyytiä)Sillä oli komea punainen irokeesi ja tatskoja päässä, sekä ruskea nahkarotsi, selässä luki "epäjärjestys" ja alapuolella oli iso anarkisti merkki. hakaneuloja ja niittejä jokapuolella.
Se käyttäytyi todella huomiota herättävästi. Syljeskeli sinne lattioille ja hoki v!ttua koko ajan. Ja haisi pahalle ollut varmaan 2viikkoa käymättä suihkussa. Oli myös jollain viiltänyt itseään kun verta valui käsi varsista tod.näk niillä hakaneuloilla. Kengissä sillä oli partakoneen terät ja vyöllä valtava ketju. Kapiaiset katsoivat suu auki. Vaikutti kuin punkkari olisi ollut aineissa. Ei otettu armeijaan. Eikä varmasti halunnutkaan.
Kyseinen kaveri ei ollut mikään kiltin oloinen poika, ilmeisesti pyörii hc-punkkari porukoissa. Oikeat anarkistit eivät ole mitään pelkureita, vaikkeivät inttiin menekkään.
Oikeita kunnon punkkareita harvoin näkee. Mutta nostan kyllä hattua kyseiselle porukalle. Mitään kusipää fasisti skinejä ne eivät ole ja antavat tavallisten ihmisten olla rauhassa jossei niille mene päätään aukomaan.
Anarkistia ei oteta inttiin
reumatismi eioleaate
2
232
Vastaukset
- sex pistolit
Kuvauksen perusteella kyseisellä kaverilla on edessään varmasti helvetin loistava tulevaisuus. Onnea valitsemalleen tielle.
- aseteollisuuskiittää
Varmasti parempi tulevaisuus kuin ideologisella hevonpaskalla aivopestyillä itsemurhakandidaateilla. Armeijahan käyttää hyväkseen nuorten miesten tyhmyyttä, ja sotien polttoainetta ovatkin juuri nuoret marttyyrikuolemaa ja "seikkailua" janoavat idiootit. Siviilien lisäksi sodissa ym. konflikteissa kuolee enimmäkseen juuri typeriä nuoria miehiä. Ja heidän kuolemansa lihottaa kyynisten vanhojen miesten pankkitilejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856