Mitä irakilainen mies aattelee?

jgtofdrougoruf

Asun samalla kadulla irakilaisen miehen kanssa, tuntuu ihanko se vakoilis mua tai jotain, aina se sattuu paikalle kun oon menossa johonkin ja yrittää juttusille. Joskus yrittää tarjota tupakkia tai olutta yms. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa sen seura, mut en pääse siitä eroon, enkä ole hyvä sanomaan että en halua ikinä nähdä sua! Olen suomalainen nuori nainen ja tiedän et varmaan sitä kiinnostaa jutella mun kanssa, mut en oikeesti halua! Miten sanon sille ystävällisesti että ei kiinnosta, kun se ei tunnu ymmärtävän....?

21

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afterlife78

Mulla oli muslimi stalkkaaja. Oli koko elämänsä vaaninut nurkan takana tyttöjä, joihin oli ihastunut. Stalkkaajista ei usein pääse eroon kuin muuttamalla ja he saattavat olla vaarallisia. Minkään sanominen ei auta. Muslimi ,joka stalkkasi minua piti käytöstään itse romanttisena. Freaky!

• Pitkämuistinen

Ekö täällä saa tuoda totuutta julki maahanmuuttaja-/muslimimiesten käyttäytymisestä suomalaisnaisia kohtaan!!!!!

• noumann

Irakilainen ajattelee, että sinun kauttasi voisi saada vaikka oleskeluluvan Suomeen. Kotona häneltä on kiellettyä katsella naisia, tai jutella heidän kanssa, omassa perheessä ehkä jutella. Hänelle on pienestä pitäen iskostettu madrasassa, että lännessä kaikki naiset ovat huoria, vapaapa riistaa, joihin voi kajota vapaasti, se on kiitos kuvitellulta jumalalta uskollisesta ja nöyrästä palveluksesta. Itseään hän ajattelee ja sinun kauttasi saatavia etuja, sinun parastasi ei takuulla ajattele - kuvittelee sinut hunnun alle ja jalkarautoihin hellan ääreen, hakattavaksi. Älä siihen lankaan lankea. Jos häntä komentelet, hän kokee tulleensa loukatuksi ja sitä et saa koskaan anteeksi.

• jgtofdrougoruf

No enhän minä nyt herrantähden halua edes puhua koko tyypille. Ja hänellä on jo asunto ja työ? Suomessa, on asunut kuulemma muutamia vuosia täällä. Miksi ihmeessä kuvittelet että lankeaisin häneen kun juuri sanoin päinvastoin!! Kysyin nimenomaan neuvoa miten päästä eroon hänestä! No,kiitos kuitenkin vinkeistä, ajattelinkin että Irakin miehet ovat juuri tuollaisia, ei arvosta naisia pätkääkään. Suoraan sanoen minua pelottaa nähdä sitä tyyppiä :(

• erty qety wety wety
        jgtofdrougoruf kirjoitti:

No enhän minä nyt herrantähden halua edes puhua koko tyypille. Ja hänellä on jo asunto ja työ? Suomessa, on asunut kuulemma muutamia vuosia täällä. Miksi ihmeessä kuvittelet että lankeaisin häneen kun juuri sanoin päinvastoin!! Kysyin nimenomaan neuvoa miten päästä eroon hänestä! No,kiitos kuitenkin vinkeistä, ajattelinkin että Irakin miehet ovat juuri tuollaisia, ei arvosta naisia pätkääkään. Suoraan sanoen minua pelottaa nähdä sitä tyyppiä :(

Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

Benjamin Freedman kääntyi heimoveljiään vastaan ja käytti suuren osan omaisuudestaan tiedottamiseen juutalaisten kasaarialkuperästä. Hän ei hyväksynyt, että kasaarit käyttivät itsestään nimitystä "juutalainen", vaan
        nimitti heitä "niin sanotuiksi juutalaisiksi" ("self-styled jews"). Freedman piti Israelin perustamista kaikkien pahana kansainvälisenä rikoksena, sillä hän pelkäsi sen saattavan johtaa jopa kolmanteen maailmansotaan.

Kasaarit olivat turkkilais-mongolidinen kansa, joka oli sukua hunneille.

Kasaarit olivat kovasti mieltyneitä sotimiseen ja sen seurauksena Aasian muut kansat ajoivat kasaarit länteen.

Kasaarit valtasivat ajanlaskumme ensimmäisinä vuosisatoina suuren alueen Mustanmeren ja Kaspian meren pohjoispuolelta eli Etelä-Venäjältä. Sinne he perustivat suurvallan alistettuaan alueen 25 maanviljelystä harrastavaa kansaa.

Valtakunta oli mahtavimmillaan 700- ja 800-luvuilla, jolloin se oli kiistatta Euroopan mahtavin valtio. Noin 1000 jkr. venäläiset voittivat kasaarit, jolloin osa kasaariylimystöstä pakeni Eurooppaan lähinnä Unkariin ja Espanjaan.

Mutta varsinainen monimiljoonainen kansa jäi paikalleen ja tästä muodostui Itä-Euroopan ja Etelä-Venäjän kasaariväestö, joka käsitti 1900-luvun alussa noin yksitoista miljoonaa ihmistä.

Juutalaisen tietosanakirjan mukaan kasaarit olivat ryöstelyyn taipuvainen ja hyvin kostonhimoinen kansa. Juutalainen tietosanakirja mainitsee ns. itäjuutalaisten (ashkenasim) polveutuvan kasaareista.

Juutalaisen historiantutkijan Arthur Koestlerin mukaan kasaarit olivat raakoja ja likaisia, eivätkä esim. puhdistautuneet ulostamisen ja virtsaamisen jälkeen eivätkä koskaan vaihtaneet alusvaatteita, vaan antoivat niiden mädäntyä riekaleiksi.

http://aijaa.com/Nq2eX2

KENRAALI PATTON:

Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.

Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.

Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

Patton oli vihainen juutalaisten käyttäytymiselle Pakkosiirrettyjen Henkilöiden leirillä (Displaced Persons (DP's)), jotka amerikkalaiset olivat rakentaneet, ja vieläkin vihaisempi miten juutalaiset käyttäytyivät kun ne oli sijoitettu Saksan sairaaloihin ja yksityisiin koteihin.

Hän huomasi kauhukseen että "nämä ihmiset eivät tunne wc:tä ja kieltäytyvät käyttämästä niitä, paitsi peltitölkkien ja roskan loppusijoituspaikkoina......juutalaiset pitivät vessojen asemasta käytännöllisempänä tapana tehdä tarpeensa lattioille."

Hän kuvaili päiväkirjassaan yhtä DP leiriä,

"Jos jossain oli huone, sinne tungeksi juutalaisia järkyttävät määrät ja lähes jokaisessa huoneessa oli kasa roskia yhdessä nurkassa, jota he käyttivät myös käymälä.

Juutalaiset luopuivat ilkeistä tavoistaan ja alkoivat siivoamaan ainoastaan uhkaamalla heitä kivääreillä.

http://aijaa.com/BdUaBL

• Eisuomalaiset

Sitähän suurin osa länsimaalaisista naisista/tytöistä on. En minäkään pidä normi suomalaista naista (joka ei ole muslimi ja tekee muuten syntiä) minkään arvoisena. Toivottavasti irakilainen mies ei otakaan tosissaan ketään suomalaista naista, ei niitä voi ottaa tosissaan. Itseasiassa on ihan hyvä että länsimaalaisiin suhtaudutaan niin koska se on totuus. Täällä naiset ja miehet rellestää miten lystää, pukeutuu niinkun huorat ja juopottelee ja harrastaa seksiä. Siinäkö pitäisi pitää länsimaalaisia naisia hyvinä kun yleisesti ottaen todella moni perusnainen on arvoton paskakasa.

• Pitkämuistinen
        Eisuomalaiset kirjoitti:

Sitähän suurin osa länsimaalaisista naisista/tytöistä on. En minäkään pidä normi suomalaista naista (joka ei ole muslimi ja tekee muuten syntiä) minkään arvoisena. Toivottavasti irakilainen mies ei otakaan tosissaan ketään suomalaista naista, ei niitä voi ottaa tosissaan. Itseasiassa on ihan hyvä että länsimaalaisiin suhtaudutaan niin koska se on totuus. Täällä naiset ja miehet rellestää miten lystää, pukeutuu niinkun huorat ja juopottelee ja harrastaa seksiä. Siinäkö pitäisi pitää länsimaalaisia naisia hyvinä kun yleisesti ottaen todella moni perusnainen on arvoton paskakasa.

Eisuomalaiset-kirjoittajalle!

Sinun,aivopestyn muslimiressukan olisi syytä lähteä mitä pikimmin takaisin
        lähtömaahasi,"synnittömien veljiesi ja sisariesi" joukkoon.Sinne vain rohkeasti
        Allahin antimien äärelle. Ei tarvitse katsella Suomen valtion kattamien pitopöytien
        antimia ahmiessa suomalaisnaisten ja miesten rietasta elämänmenoa.
        Kyllä on monelle,aasien kanssa sukupuolisen tyydytyksensä toteuttaneelle
        muslimimiehelle avautunut paratiisilliset olot kun ovat täällä päässeet raiskaamaan "inhoamiaan" suomalaisnaisia!
        Sinun "synnittömät" veljesi kun olivat tottuneet siellä kotimaassasi että yksin
        kulkeva nainen on teille vapaata riistaa jonka saa raiskata joko yksin tai
        porukassa! Sinä et pidä suomalaisnaista minkään arvoisena ja nimität
        länsimaalaisia naisia arvottomiksi paskakasoiksi!
        Sinun uskottelu-uskomukseesi perustuvat mielipiteesi eivät ole edes sian
        ulosteen arvoisia minun arvomaailmassani

Paras kun palaat takaisin sinne mistä olet tullutkin.Siellä riittää sinulle
        parannettavaa ihan tarpeeksi!

• dsfvdsvf

Voisi olla järkevää luopua turhasta ystävällisyydestä. Ei sun tarvitse sanoa mitään ystävällisesti. Voisko sille sanoa ihan kylmän viileesti ilman hymyä tai muuta ystävällisyyttä, että en kaipaa sun seuraasi?

• tiirismaa

Aina ei riitä ystävällinen sana. Seuraa tarkkaan, keitä naisia irakilainen mies karttaa tai pelkää. Yritä muuttua sellaiseksi hänen lähellään.

• jgtofdrougoruf

No miten muka seuraan kun en tunne irakilaisia miehiä ja tuo mies on se joka seuraa minua, eli näen häntä sattumalta toisinaan. Pari kolme kertaa nyt tullut lyhyen ajan sisällä nähtyä ja aina hän on seurannut minua. Yritin olla kylmä ja välinpitämätön viimeksi kun nähtiin, mutta en suoraan ole sanonut että en kaipaa hänen seuraansa. Kiitos nimimerkki dsfvdsvf, koitan seuraavaksi tuota, vaikka kuulostaaki pahalta sanoa noin. Tai lähinnä pelottaa hänen reaktionsa, että jos nää irakilaiset ei otakkaa sitä niin iisisti kuin suomalaiset, jos se alkaaki enemmän stalkkeriks tai saa jotai sairaita kiksejä siitä. No saatan olla vainoharhanenkin..

• awsdfswd

No miten muka seuraan kun en tunne irakilaisia miehiä ja tuo mies on se joka seuraa minua, eli näen häntä sattumalta toisinaan. Pari kolme kertaa nyt tullut lyhyen ajan sisällä nähtyä ja aina hän on seurannut minua. Yritin olla kylmä ja välinpitämätön viimeksi kun nähtiin, mutta en suoraan ole sanonut että en kaipaa hänen seuraansa. Kiitos nimimerkki dsfvdsvf, koitan seuraavaksi tuota, vaikka kuulostaaki pahalta sanoa noin. Tai lähinnä pelottaa hänen reaktionsa, että jos nää irakilaiset ei otakkaa sitä niin iisisti kuin suomalaiset, jos se alkaaki enemmän stalkkeriks tai saa jotai sairaita kiksejä siitä. No saatan olla vainoharhanenkin..

Konstejahan kyllä löytyy, millä stalkkaaminen loppuisi varmasti, mutta kun ovat tavallaan lain vastaisia, niin ei tänne voi laittaa.

• jgtofdrougoruf
        awsdfswd kirjoitti:

Konstejahan kyllä löytyy, millä stalkkaaminen loppuisi varmasti, mutta kun ovat tavallaan lain vastaisia, niin ei tänne voi laittaa.

no sepä se...

• eth qet qet qetr qet

Virallisen valheen mukaan Osama Bin Ladenin organisoima 19 hengen saudiryhmä suoritti 911 päivän terrori-iskut.

Mutta todellisuudessa juulataiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa.

Seuraavina päivinä juulatainen nazionisti Dr. Philip Zack murhasi asiasta liian totuudenmukaisesti kirjoittaneita toimittajia ja poliitikkoja työpaikaltaan aselaboratoriosta varastamallaan pernarutolla.

http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=AoAwj5bRGTo 9/11 Finnish television. A car bomb exploded outside the State Department.

http://www.youtube.com/watch?v=PpOmdEfPnHs
        9/11: Car & Sewer Bombs?

2001
        Toiset olivat varautuneet asbestipölyn varalle, toiset ei.
        Pari poliisia pitää huolen, ettei uteliaat pääse lähelle ja että heidän hengityssuojaimensa pysyy tiukasti kasvoilla, vaikka pitäisi sitten vastata uteliaan toimittajan kyselyihin, jolla ei ole hengityssuojainta.

Taustalla käppäilee pari palomiestä, näillekään kukaan ei ole kertonut, että pöly sisältää huomattavan määrän terveydelle vaarallista asbestia.

Sitten videon lopussa pari siviilin näköistä kaveria (tanssivat juutalaiset) toimittajan takana, pölynsuojat tiukasti kasvoilla, mistä he ovat tietäneet ottaa pölynsuojat mukaan.

Onko tuo valkopaitainen poliisi (katso korvalehteä) ja nuo siviilit ju......
        Ja vielä:
        Toimittaja Ashleigh Banfield kysyy poliisilta "Tiedätkö mitään noista voimakkaista räjähdyksistä jotka kuulimme"
        Poliisi "En tiedä"
        Toimittaja "Olivatko ne autopommeja"
        Poliisi "Minulla ei ole ajatusta niistä, rouva"
        Toimittaja "Onko teille kerrottu, että meidän pitää poistua tästäkin paikasta"
        Poliisi "Ei...."
        Toimittaja "Etsivätkö ne lisää pommeja"
        Poliisi ".........
        Ja sama naisreportteri jatkaa hiukan kauempaa

http://www.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&feature=related 9/11: Ashleigh Banfield reports secondary explosions

Huomaa taustalla taas samat kaverit, pitkätukkainen ja laukkumies, tällä kertaa ilman pölysuojaimia, ja yrittävät peittää näkyväisyyden tapahtumapaikkaan.

LAUK KUMIES NYÖKKÄÄ MERKIT.SEVÄSTI HIP PITUKKAISELLE.

Siis näiden juulataisten selän takana tapahtuu vuosituhannen spektaakkelimaisin terrori-isku, mutta miehet eivät ole kiinnostuneita siitä, kaveruksia kiinnostaa enemmän kuvausryhmän työskentely, ja sen toiminnan häirintä.

Kuvausryhmän jäsen joutuu työntämään miehet sivuun, ja naisreportteri on juuri näyttämässä jotain reunoilta palanutta paperia, ja selittämässä siitä jotain, kun yhteys katkeaa.

Olisiko noilla kavereilla ollut jotain tekemistä tuohon häiriöön.

Löytyykö samat, S I V A N ja P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L mo SS adin ag entit tästä videosta. Tanssivat is ra elin juulataiset, joiden -tehtävänä oli dokumentoida 911 tapahtumat.
        Kuka antoi heille tämän tehtävän?

New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi is rae lilaista mo SS adin agenttia, jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Wassingtonin sillan.

Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin. Myös yli 60 muuta juutalaista on pidätetty.

Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen

http://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw&feature=related Five Dancing Israelis Arrested On 9/11

http://www.youtube.com/watch?v=fgYtAs_PVHw
        The Mossad and 9 11

• kylmätotuusbitches

Mistä ihmeestä tiedät että hän on irakilainen? oliko hänellä irakin passi otsassa kun hän katseli sinua? ja muutenkin, itse tunnen monta irakilaista miestä/naista, todella mukavia on ja kilttejä, ja harmittomia! ihmisiä on laidasta laitaan, hei ihmiset, turha täällä on rupea yleistämään mitään, ei me suomalaisetkaan mitään enkeleitä olla, sama paska eri paketissa

• Sap Aro

Tuohon ongelmaan on olemassa ratkaisu, ei tosin kovin miellyttävä toteuttaa.

Sianhaju on ainoa asia maailmassa, jota muslimimies on opetettu inhoamaan sydämensä pohjasta.

Ota huonoimmat vaatteet mitä kaapistasi löydät ja käy pyyhkimässä niillä sikalan lattiaa. Mene ulos noissa vaatteissa, kun arvelet seuraavan kerran tapaavan "ihailijasi", siihen loppuu lähentely!

Sianlanta taskussa tehostaa vaikutusta.

• jgtofdrougoruf

Olen tosissani tän ongelmani kanssa..En pysty tuollaiseen.

• Järeät aseet

Olen tosissani tän ongelmani kanssa..En pysty tuollaiseen.

No lähde seuraavan kerran sianleikevoileivän kanssa kotoa, ja kun hän tulee tarjoamaan tupakkaa ja alkoholia, tarjoa sinä sianlihaa. Eiköhän vinkki mene perille.

• tiirismaa

Olet vihdoinkin rehellinen itsellesi. Ehkä rehellisyytesi joskus vie siihen, että pystyt.

• herätys nyt oikeesti

Mitä te ihmiset selitätte? tunnen monta monta irakilaista ja ovat todella ihania ja mukavia ihmisiä. Osaavat käyttäytyä ja erittäin sosiaalisia, enkä ole nähny niiltä mitään pahaa.. ei kaikki ihmiset ole hyviä, joka puolella on huonoja ihmisiä. ei me suomalaisetkaan mitään tekopyhiä olla..

• Aika ihmeellistä, että tätä keskustelua käydään islam palstalla. Mistä kukaan tietää onko tämä irakilainen mies edes muslimi ja jos on, ei ainakaan hyvä sellainen, koska tarjoilee alkoholia. Minun perheeni on muslimiperhe ja me emme edes koske alkoholiin. Ja sianliha tuoksuu ihan hyvälle, mutta pidämme sitä likaisena. Hyvä tyttö, sanot vaan miehelle ihan suoraan, ettet halua hänen seuraansa ja pyydät, ettei hän lähesty sinua enää.

• Anonyymi

Me olemme eläneet ashke-natsien johtamassa maailmassa viimeiset 100 vuotta, ja meno sen kun kovenee.

Ashke-natsit rakastavat gentileiden kurittamista, diktatuuria, dystopiaa, vallankumouksia, maailmansotia, sananvapauden rajoittamista, keskitysleirejä, eristysleirejä, 15 minuutin kaupunkeja, väestön vähentämistä ja eloonjääneiden merkitsemistä ja totaalista väestön kontrollia, ja tämä on jo pitkälti tätä päivää.

Maailmaa hallitseva ashke-natsi eliitti on niin vainoharhaista, että he tietävät menettävänsä valtansa, jos yhtään hellittävät otettaan.

On aivan käsittämätöntä, että maailman 8 miljardia ihmistä ei saa heivattua tätä 0,001% rikollista korruptioeliittiä tunkiolle, mihin se kuuluu.

Läntistä maailmaa hallitaan osin kristinuskolla, jolla aivopestään ihmiset uskomaan, että tämä 15 miljoonainen feikkijuutiloislauma olisi muka "jumalan valittua kansaa", vaikka käytös on jotain vallan muuta.

Toisen maailmansodan voittajavaltioita olivat Zionistiset Usa, Englanti ja Neuvostoliitto (Venäjä), ja he jakoivat Euroopan ja muun maailman keskenään.

Myös Kolmannen maailmansodan voittajavaltiot tulevat olemaan samoja.

Lilliputtivaltio Suomi oli häviäjävaltio, ja se tulee häviämään ja jaettavaksi myös tulevassa sodassa.

Eräät eivät muista, että Usa tuki Neuvostoliittoa sen sotiessa Suomea vastaan.

Suuret jakavat maailman keskenään, ja pienet tuhotaan ja jaetaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ZLp3gHR4fvY

TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER

Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:

Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.

Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.

Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?

Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.

Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8987
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3529
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2740
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2149
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1070
    Aihe