Miten opetat tytärtäsi puolustautumaan?

opeta tyttösi

raiskaus päälle käynnistä?
http://www.stara.fi/2012/05/03/mustan-vyon-karateka-karkota-raiskaaja-puremalla
penis-irti/
Mustan vyön karateka naisille: Karkota raiskaaja puremalla penis irti
3.5.2012 klo 9:20 · Stara.fi

Suomessa on puhuttu viime päivinä jälleen poikkeuksellisen paljon raiskauksista, kun Aamulehti uutisoi äskettäin, että Suomessa joka kolmas raiskaaja on ulkomaalainen. Kevään tullessa ja vaatteiden vähetessä raiskausten määrä on perinteisesti nousussa.

Sama keväinen trendi on havaittavissa myös Yhdysvalloissa, jossa onkin nyt kaivettu esiin vanha arkistovideo, jossa mustan vyön karateka ja itsepuolustamisen asiantuntija Lou Casamassa antaa naisille hieman tavallisesta poikkeavia esimerkkejä siitä miten raiskaajasta pääsee eroon.

Raiskaustilanteessa hätä ei lue lakia, joten videosta kannattaa ottaa opiksi.


Siinä tyttärellesi selviää naisen arvo SINUN silmissäsi.

Minun isäni (*12 /*48) kertoi kyllä, että naisia raiskataan, ihan omina tekoinaan suorastaan mahtaili raiskauksillaan, ei miten suojaudutaan tai puolustaudutaan.

Vasta ollessani jo kaksikymppinen, miespuolinen työkaveri sanoi; silloin pitää potkasta munille ja lujaa, sen jälkeen mies ei kykene vaikka pyytäisi.

KYLLÄ naisia pitäisi opettaa kunnon lyönnit hyökkääjän munille joko potkuna tai nyrkki kyynärpää lyönteinä.

http://vimeo.com/41126482

Kunnon lyönti tai potku munille.

12

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitien toiveet

      Tiedän äidin jolla 2 tyttöä ja 1 poika.

      Tienoolla oli juuri raiskattu ja tapettu 15v. tyttö. Ruumis löytyi ojasta.

      Äiti riiteli 15v. tyttönsä kanssa ja ilmoitti riidan päätteeksi kunpa sinutkin joku raiskaisi.
      Itse kertoi töissä.

      Tällä asenteella ja kasvatuksella nousee uusi sukupolvi.

      • äitien toiveet

        Tiedän äidin jolla 2 tyttöä ja 1 poika.

        Tienoolla oli juuri raiskattu ja tapettu 15v. tyttö. Ruumis löytyi ojasta.

        Äiti riiteli 15v. tyttönsä kanssa ja ilmoitti riidan päätteeksi kunpa sinutkin joku raiskaisi.
        Itse kertoi töissä.

        Tällä asenteella ja kasvatuksella nousee uusi sukupolvi.

        HITSI siis löytynyt ruumis ei ollut toinen tämän äidin tyttäristä.


    • oloo

      sisareni raiskattiin kun hän oli 17v.
      Maalla.
      Mies tarjosi kyytiä kotiin tanssien jälkeen ja ajoikin 25km päähän kauppalaan. Siellä autossa raiskasi siskon joka oli varma että kykenee voittamaan pieni kokoisen miehen...

      Sitten mies nukahti, sisko otti hänen lompsastaan rahaa jolla maksoi taxin kotiin... Ainoa mitä pelkäsi oli jos joutuu vastuuseen rahan ottamisesta itki kyllä raiskaustakin, mutta jälkiseuraamuksena pelkäsi vain luvatonta rahojen ottoa...

      Olin 2 v. nuorempi silloin kuitenkin olisin rikkonut miehen autosta lyhdyt lasit ja kaiken minkä olisin rikki saanut sekä kalauttanut miestä kalloon sanoikin asiasta puhuessamme.

      Munille lyönti olisi ollut todella kutaa.

      Tunnen viisi raiskatuksi tullutta, eikä kukaan heistä ole ollut millään tavalla syypää tekoon..
      niin olen nainen.

    • Opeta tyttösi

      Äidit opettakaa tyttönne puolustautumaan.

      Iskun ei tarvitse tapaa tai viedä lapsentekokykyä, vain lamauttaa tilanteessa ja se toimii, kun kyynärpään kipuhermon kopautus.

    • äitiMINÄKIN

      Itse aattelin kuskata tytöt jonkin taistelulajin harkkoihin heti kun ikää riittää.

    • Xena

      Monesti neuvotaan painamaan sormet silmiin.
      Se ei tee kyvyttömäksi tilanteessa, potku munille sammuttaa kyvyn, eikä se nouse vähään aikaan.

      Tästä pitäisi puhua aivan säännöllisesti

    • 16+21

      Edes mennyt isäni valisti;
      jos mies pääsee sisään se ei ole raiskaus.

      Ilmeisemmin nykyvanhempain polvi on tämän viisauden omaksunut.

    • Äidin kulta

      Mulla on pippurisumute sitten on olemassa hälyttymiä ja mites stiletti tai joku muu sellanen??

    • jkfkkoölkj

      Yksi keino välttää raiskaus on hakea lapset itse kotiin. Toinen on opettaa että yksin ei kuljeta eli kaveria ei jätetä. Kolmas on opetta mahdollisten tilanteiden välttäminen ja ennakointi. Taksiraha antaminenon myös aika halpa hinta jos voi väkivallan estää ja hengen säilyttää. Itsepuolustus on hyvä osata mutta.. vastapuoli on luultavasti vahvempi ja varautunut vastarintaan.

    • 33
    • Nainen14w

      Mua kourittiin eilen mutta kourinta loppu ku annoin vähä polvee munille XD

      • tyttö14w

        Mua kourittiin eilen mutta kourinta loppu ku annoin vähä pilluu munille XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe