Onko tässä muukalaisten “emoalus”? Kuva on otettu SOHO:ssa (Solar and Heliospheric Observatory) ja heti kuvan julkaisun jälkeen monet olivat sitä mieltä, että kuva on viimeinkin todellinen todiste siitä tosiasiasta, että emme ole ainoa kansa tässä universumissa.
http://www.paranormaali.com/2012/05/03/nasan-satelliitit-tallensivat-muukalaisten-aluksen/
Ajatuksia? Onko tässä todellakin todiste?
Muukalaisten emoalus!
14
269
Vastaukset
- GEV (ei kirj.)
No ainakin se on ufo, kunnes toisin todistetaan. Itse katson kuvaa jotenkin skeptisesti. Outo muoto ihmetyttää. Aurongon heijastuksesta voi havainnoida että ns "emoalus" olisi toisesta päästä hiukan koukkumainen ja että se lentää joko ylä- tai alapuoli aurinkoa kohti. Sitten mietityttää se, kuinka tuollaisella olisi mahdollista laskeutua? Jos ajatellaan, niinkuin onkin järkevintä, että lennetään auringon ympärillä, niin silloinhan "alus" on pohjapuoli aurinkoa kohti. Kuvitelkaa jos se laskeutuisi niin päin. Painopiste olisi niin pieni, ettei se edes pysyisi pystyssä.
- Relax vaan.
Joo,olkaa ihan rauhassa vaan koska tottakai se on ufo.
Ja ainahan kaikki satelliittien,luotaimien sekä observatorioiden kuvaamat oudot kohteen avaruudessa ovat ufoja,ja varsinkin tänä vuonna.
Ja niiksi ne aina jäävät vaikka toisin todistettaisiin.- pelkuri
Huomasitko mitä juuri kerroit ITSESTÄSI?
- LOL!
pelkuri kirjoitti:
Huomasitko mitä juuri kerroit ITSESTÄSI?
UFOHÖRHÖ EI KUULE VAIKKA KUUNTELEE.
- NIIH!
LOL! kirjoitti:
UFOHÖRHÖ EI KUULE VAIKKA KUUNTELEE.
Ja löpötti löpöttelee, vaikka ei tiedä yhtään mitään asiasta.
- LOL!
NIIH! kirjoitti:
Ja löpötti löpöttelee, vaikka ei tiedä yhtään mitään asiasta.
Taidan tietää ENEMMÄN kuin "löpötti"!
- NIIH!
LOL! kirjoitti:
Taidan tietää ENEMMÄN kuin "löpötti"!
Et ainakaan näytä tietävän yhtään mitään tästä aiheesta. Ehkäpä sitten vaikkapa nallekarkeista.
- zilwhizziin
Tuohan on ihan samanlainen kuin se "kuusenlatva-ufo" jonka kuvakin oli joskus tänne linkitettynä.
- petellisu
Eikä ole! Mielenkiintoista, että jokin voisi todellakin olla noin "lähellä" aurinkoa. Hyvä kuva!
- LOL!
Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. TUO ON NORMAALIA AURINGON AKTIVITEETTIÄ, MENKÄÄ PENSKAT TAKAISIN KOULUNPENKILLE.
- Obrir Ull
Avaruusasema. Tuo tukee niitä John Lenard Walsonin kuvia. Uutta materiaalia on ladattuna You Túbessa.
- mummonimunisun
LOL! kirjoitti:
Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. TUO ON NORMAALIA AURINGON AKTIVITEETTIÄ, MENKÄÄ PENSKAT TAKAISIN KOULUNPENKILLE.
Mitäs siellä oli perjantaina ruokana? Kysyn, koska tyylistäsi päätellen taidat itse olla ala-asteella.
Ei se ole todiste, nämä SOHO:n kuvat on automaattisesti käsiteltyjä joten niissä voi olla ihan mitä tahansa kummaa.
- HIRVEETÄKAUHEETA
Tässä tarkempi kuva alienista joka kuulema on lähestymässä Suomea.
http://www.iltasanomat.fi/tiede/aavemainen-japanilainen-luurankokatka-lahestyy-itamerta/art-1288466874011.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483