Muukalaisten emoalus!

Jaana74

14

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GEV (ei kirj.)

      No ainakin se on ufo, kunnes toisin todistetaan. Itse katson kuvaa jotenkin skeptisesti. Outo muoto ihmetyttää. Aurongon heijastuksesta voi havainnoida että ns "emoalus" olisi toisesta päästä hiukan koukkumainen ja että se lentää joko ylä- tai alapuoli aurinkoa kohti. Sitten mietityttää se, kuinka tuollaisella olisi mahdollista laskeutua? Jos ajatellaan, niinkuin onkin järkevintä, että lennetään auringon ympärillä, niin silloinhan "alus" on pohjapuoli aurinkoa kohti. Kuvitelkaa jos se laskeutuisi niin päin. Painopiste olisi niin pieni, ettei se edes pysyisi pystyssä.

    • Relax vaan.

      Joo,olkaa ihan rauhassa vaan koska tottakai se on ufo.

      Ja ainahan kaikki satelliittien,luotaimien sekä observatorioiden kuvaamat oudot kohteen avaruudessa ovat ufoja,ja varsinkin tänä vuonna.

      Ja niiksi ne aina jäävät vaikka toisin todistettaisiin.

      • pelkuri

        Huomasitko mitä juuri kerroit ITSESTÄSI?


      • LOL!
        pelkuri kirjoitti:

        Huomasitko mitä juuri kerroit ITSESTÄSI?

        UFOHÖRHÖ EI KUULE VAIKKA KUUNTELEE.


      • NIIH!
        LOL! kirjoitti:

        UFOHÖRHÖ EI KUULE VAIKKA KUUNTELEE.

        Ja löpötti löpöttelee, vaikka ei tiedä yhtään mitään asiasta.


      • LOL!
        NIIH! kirjoitti:

        Ja löpötti löpöttelee, vaikka ei tiedä yhtään mitään asiasta.

        Taidan tietää ENEMMÄN kuin "löpötti"!


      • NIIH!
        LOL! kirjoitti:

        Taidan tietää ENEMMÄN kuin "löpötti"!

        Et ainakaan näytä tietävän yhtään mitään tästä aiheesta. Ehkäpä sitten vaikkapa nallekarkeista.


    • zilwhizziin

      Tuohan on ihan samanlainen kuin se "kuusenlatva-ufo" jonka kuvakin oli joskus tänne linkitettynä.

    • petellisu

      Eikä ole! Mielenkiintoista, että jokin voisi todellakin olla noin "lähellä" aurinkoa. Hyvä kuva!

      • LOL!

        Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. TUO ON NORMAALIA AURINGON AKTIVITEETTIÄ, MENKÄÄ PENSKAT TAKAISIN KOULUNPENKILLE.


      • Obrir Ull

        Avaruusasema. Tuo tukee niitä John Lenard Walsonin kuvia. Uutta materiaalia on ladattuna You Túbessa.


      • mummonimunisun
        LOL! kirjoitti:

        Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. TUO ON NORMAALIA AURINGON AKTIVITEETTIÄ, MENKÄÄ PENSKAT TAKAISIN KOULUNPENKILLE.

        Mitäs siellä oli perjantaina ruokana? Kysyn, koska tyylistäsi päätellen taidat itse olla ala-asteella.


    • Ei se ole todiste, nämä SOHO:n kuvat on automaattisesti käsiteltyjä joten niissä voi olla ihan mitä tahansa kummaa.

    • HIRVEETÄKAUHEETA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe