tämä menee p-hämeeseen. ja taitaapi olla opettaja.. ;)
**olet satu kaunis nainen**
7
303
Vastaukset
- ,
Monet ässistä on opettajia ;)
- oppilaat
ovat nykyisin "kurittomia". Nutturani on kyllä tiukasti kammattuna ja kuri sen mukainen. Oppilaiden tulee ennen kaikkea keskittyä annettuihin tehtäviin ja jättää "ylimääräiset haihatukset".
Keskittyminen ja tunnollinen harjoittelu tekevät mestarin. Opettajan liiallinen "ihannointi" voi häiritä keskittymistä ja johtaa jopa haaveiluun ja sehän ei sovi opetussuunnitelmaan.
Kansakunnan kynttilät pitäkää itsenne vahvana ja vain määrätietoinen työ palkitsee.
Kahvitauko ;) - ja näitä sivuja
kun selailee, aika moni ässä, diggailee jiitä....enkä minä ole poikkeus....sillä diggailen yhtä sellasta....paljon paljon....
- :)
Hih.. en ole satu vaan taru :)
:) - Controller.ihäme
Näpit irti varatusta J. miehestä lutka!!!
- p-häme
No hui! Mutta sori, kauniit sadut ottaa kenet haluaa. Turhaan kontrolloit siellä i-hämeessä.
- utasatu
toiselle samat tuntomerkit omaavalle roihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632