Outo kolina ja laahausääni kuuluu varsinkin mukulakivillä pienellä vauhdilla
ääni on melko suuri. Vika korostuu jarruttaessa mutta ei kovemmassa vauhdissa.
ei viitsis viedä vanhaa kärryä huoltoon, olisiko koiranluut vai jarruissa vikaa?
Ford mondeo -93 kolisee edestä jarruttessa
4
217
Vastaukset
- Helppo nakki!!
Luulen et jarrut laahaa...Ota rengas irti ja vähän laakeri tms.rasvaa palan reunoihin, niin taas mennään!!!! Jos palat vaan on kunnossa...
- Jarrusuutari
Vai rasvaa jarrupaloihin, ne on ne jarrukenkien männät kun jumittaa se vaatii
jarrukenkien irroittamisen ja mäntien irroituksen sekä elvytyksen ja uudet kumit
eikä haittaa vaikka samalla vaihtaisi jarrulevyt ja palat alle 100e Motonetissä. - mäntä housussa
Jarrusuutari kirjoitti:
Vai rasvaa jarrupaloihin, ne on ne jarrukenkien männät kun jumittaa se vaatii
jarrukenkien irroittamisen ja mäntien irroituksen sekä elvytyksen ja uudet kumit
eikä haittaa vaikka samalla vaihtaisi jarrulevyt ja palat alle 100e Motonetissä.mulla auttaa ainakin kun aina renkaan vaihdon yhteydessä rasvaa palojen päistä urat!! Ja taas toimii, ku junan vessa!!
- Sehän se on
Mikähän se mahtaa olla jos kuuluu laahaava ääni jos ajaa mukulakivillä ja jarruttaa,
paas kuule vaihtaen jarrupalat vaikka onkin wanhempi Voortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425