Olette varmaan kaikki huomannet että MJiin dramaattisen kuoleman jälkeen näitä michael jackson tapahtumia on tullu erittäin paljon!! Mitäs te sanotte?
WE
MJ tapahtumia!
4
130
Vastaukset
- jebulis
Hieno homma, että Michael Jacksonin perintö jatkaa eloa näiden tapahtumien ja kaikenmaailman julkaisujen ansiosta. Ajatella, että pian tulee täyteen 3 vuotta tuosta Jacksonin poismenosta. Kylläpä aika menee nopeasti.
- En tykkää :(
Mua ainakin ärsyttää, että nyt tosiaan yhtäkkiä kaikenlaista tapahtumaa, ei vaan aiemmin ollut :( oisivat voineet kunnioittaa sitä silloin kun se eli, niin se ois itekin päässyt nauttimaan niistä, mutta nyt vaan lyödään rahoiksi kaikella mahollisella siihen liittyvällä jutulla. Sen perhe on niin rahanahne, että ne antaa luvan ihan mihin tahansa, kunhan saavat rahaa!
- iPOP
no onhanse näinkin.......
mut hienoa että tapahtumia on!
viime vuonna oli Helsingissä jotain tapahtumaa.
oisin voinut itekkin tulla mutta asun niin kaukana.
mut kyllä suosittelen kaikille hesan suunnalla asuville!!!!!!!!!!!!!! - Huutokaupasta
ei kelvannut Michaelin tavarat kenellekään, nyt kun kuollut, perhe myy kaiken. Olisivat sisustaneet Neverlandin uudelleen ja tehneet siitä Gracelandin kaltaisen paikan, johon fanit olisivat päässeet tutustumaan. Huvilaitteetkin olisivat voineet olla toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458