Ei tästä Kodeiinista ole mihinkään. 75mg silpaisin alas (ensikertalainen), eikä tullut kuin hiukan kuumottava olo ja vähäinen euforia. Melkein tunti jo ottamisesta. Ei taida pöhnäyttää enempää.
Ei toimi ei
4
67
Vastaukset
- töödel
Vastaa niinkuin kahta ja puolta panacodia?
Minä otin ekalla kerralla 5 panacodia, en saanut edes sitä vähäistä euforiaa, selkäsärkyyn auttoi vain hieman, jointtikin toimi särkyyn paremmin. - dsfecascew
itsellä toimi kun otin jotain 200-250mg
- rrr4444
Ei opiaatit yleensä alkuun edes tunnu miltään. Toi kodeiinikin tuntuu toimivan sillon kun sitä haluttaa. Kyllä siitä voi kovatkin euforiat saada kun annostus on oikea. Opiaattien käyttö pitää opetella. Sit kun alkaa huomattavasti nauttia vaikutuksista niin on jo periaatteessa koukussa. Siitä se menee sitten päivittäiseksi, että jos ei narkkariksi alkaminen kiinnosta niin voit lopettaa kokeilut tohon.
- Testaaja vain
Oikeastaan näin jälkeenpäin voisi sanoa, että tuosta tunnista eteenpäin oli hieman parempi pöhinä. Vähän väsynyt ja jonkin verran euforinen. Sellainen unettava ja miellyttävän rauhallinen olo. Ei sen kummempia. Sopiva annos. Isommalla olisi varmaan mennyt hiukan sekavaksi olo.
Kyllä jointti on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 45486
- 54469