24v. Mies etsii vaellusseuraa samaa ikäluokkaa olevasta naisesta

retkiretki

Moi!

Etsin reipasta hyväkuntoista tyttöä vaellusseuraksi tulevalle kesälle.

Suuntana Lappi ja ajankohta ei vielä lyöty lukkoon, kivempaa kuitenkin tehdä matkaa kaksin kuin yksin. En ole vielä päättänyt kohdetta, mutta kunhan ajankohta saadaan päätettyä, niin voidaan sen perusteella valita myös kohde.

12

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roin tyttö

Miksi juuri tyttöä? Eikö mikä vaan retkiseura käy? Yritätkö vain hakea seksiseuraa vaellukselle?

• retkiretki

Moi!

En etsi seksiseuraa, retkiseuraa vain. Ymmärrän kyllä miksi kysyit ja itsekkin hieman jännittää, että millasia ihmisiä täällä pyörii. Tämän vuoksi ajattelin tutustua ennen vaellusta ihmiseen, jonka kanssa lähtee liikkeelle.

Olen itse sinkku ja sinkkuilu vähän kyllästyttää, niin olis ihan kiva saada joku kiva tyttö mukaan, jos vaikka osuis kemiat kohdalleen, ainahan saa salaa toivoa.

Toivottavasti Roin tyttö ymmärrät mitä tarkoitan...

• Roin tyttö

Eli luonto ja tikanpoika puuhun, niinhän se on. Sinulla se on retkeily sitten sivuseikka?

Kyllä minä lähteä voin, koska minun nykyisestä elinkumppanista tuli ex. me molemmat ollaan tyttöjä, miehet ei minua siinä mielessä edes kiinnosta. Useimmat voitan kyllä käden väännössä.
      Luultavasti et pärjää minulle myöskään päivämatkan mitassa. Olen kova kulkunen tyttö.

• retkiretki

Hyvä juttu!

Lähetäppä viestiä [email protected] , niin voidaan vähän keskustella ajankohdasta, paikasta ymym.....

Juu ja voi muutkin kiinnostuneet ottaa yhteyttä, vaikka tohon yllä olevaan osoitteeseen.

• savolainen23
        retkiretki kirjoitti:

Hyvä juttu!

Lähetäppä viestiä [email protected] , niin voidaan vähän keskustella ajankohdasta, paikasta ymym.....

Juu ja voi muutkin kiinnostuneet ottaa yhteyttä, vaikka tohon yllä olevaan osoitteeseen.

Moikka.

Sähköpostisi ei ole käytössä vissiin, kun viesti palautuu suoraan takaisin?

• Roin tyttö

Minähän en ala sähköpostiani paljastamaan, ei tiedä mikä pervo sinä olet.

• retkiretki

Juu, eihän siinä, ei ole pakko. Mutta jos ketään muuta kiinnostaa lähteä vaeltamaan tulevana kesänä, niin laittakaapa viestiä. Niin ja retkeily tässä nyt päällimmäisenä, minkä vuoksi tänne tämän aiheen avasin.

• Peikko-tyttönen

Juu, kannattaa etsiä jostain muista sivustoilta. Täällä suomi24:lla on tätä taattua tasoa palstasta riippumatta, valitettavasti.

• Haltille

huh huh... onko Roin tytöllä edes aavistusta vaelluksesta??? ei siellä vaelluksella kyllä ensimmäisenä seksi tule mieleen... suihku ja hesen ruuat olisi lähempänä totuutta :) elo-syyskuussa Haltin valloitus... sekalainen porukka koira lähdössä reissuun. Seuraan saa liittyä... :)

• Susityttö

Tosiuskottavaa....

• nainen -85

Hei!

Löytyikö seuraa viime kesänä? Olen itse myös usein ollut vaellusseuraa vailla. Olisi mukava tutustua!

nimimerkki nainen -85

• älä yritä

Taas joku horopompeli patukkaa vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      780
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      708
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe