Moi!
Etsin reipasta hyväkuntoista tyttöä vaellusseuraksi tulevalle kesälle.
Suuntana Lappi ja ajankohta ei vielä lyöty lukkoon, kivempaa kuitenkin tehdä matkaa kaksin kuin yksin. En ole vielä päättänyt kohdetta, mutta kunhan ajankohta saadaan päätettyä, niin voidaan sen perusteella valita myös kohde.
24v. Mies etsii vaellusseuraa samaa ikäluokkaa olevasta naisesta
12
480
Vastaukset
- Roin tyttö
Miksi juuri tyttöä? Eikö mikä vaan retkiseura käy? Yritätkö vain hakea seksiseuraa vaellukselle?
- retkiretki
Moi!
En etsi seksiseuraa, retkiseuraa vain. Ymmärrän kyllä miksi kysyit ja itsekkin hieman jännittää, että millasia ihmisiä täällä pyörii. Tämän vuoksi ajattelin tutustua ennen vaellusta ihmiseen, jonka kanssa lähtee liikkeelle.
Olen itse sinkku ja sinkkuilu vähän kyllästyttää, niin olis ihan kiva saada joku kiva tyttö mukaan, jos vaikka osuis kemiat kohdalleen, ainahan saa salaa toivoa.
Toivottavasti Roin tyttö ymmärrät mitä tarkoitan... - Roin tyttö
Eli luonto ja tikanpoika puuhun, niinhän se on. Sinulla se on retkeily sitten sivuseikka?
Kyllä minä lähteä voin, koska minun nykyisestä elinkumppanista tuli ex. me molemmat ollaan tyttöjä, miehet ei minua siinä mielessä edes kiinnosta. Useimmat voitan kyllä käden väännössä.
Luultavasti et pärjää minulle myöskään päivämatkan mitassa. Olen kova kulkunen tyttö.- retkiretki
Hyvä juttu!
Lähetäppä viestiä [email protected] , niin voidaan vähän keskustella ajankohdasta, paikasta ymym.....
Juu ja voi muutkin kiinnostuneet ottaa yhteyttä, vaikka tohon yllä olevaan osoitteeseen. - savolainen23
retkiretki kirjoitti:
Hyvä juttu!
Lähetäppä viestiä [email protected] , niin voidaan vähän keskustella ajankohdasta, paikasta ymym.....
Juu ja voi muutkin kiinnostuneet ottaa yhteyttä, vaikka tohon yllä olevaan osoitteeseen.Moikka.
Sähköpostisi ei ole käytössä vissiin, kun viesti palautuu suoraan takaisin?
- Roin tyttö
Minähän en ala sähköpostiani paljastamaan, ei tiedä mikä pervo sinä olet.
- retkiretki
Juu, eihän siinä, ei ole pakko. Mutta jos ketään muuta kiinnostaa lähteä vaeltamaan tulevana kesänä, niin laittakaapa viestiä. Niin ja retkeily tässä nyt päällimmäisenä, minkä vuoksi tänne tämän aiheen avasin.
- Peikko-tyttönen
Juu, kannattaa etsiä jostain muista sivustoilta. Täällä suomi24:lla on tätä taattua tasoa palstasta riippumatta, valitettavasti.
- Haltille
huh huh... onko Roin tytöllä edes aavistusta vaelluksesta??? ei siellä vaelluksella kyllä ensimmäisenä seksi tule mieleen... suihku ja hesen ruuat olisi lähempänä totuutta :) elo-syyskuussa Haltin valloitus... sekalainen porukka koira lähdössä reissuun. Seuraan saa liittyä... :)
- Susityttö
Tosiuskottavaa....
- nainen -85
Hei!
Löytyikö seuraa viime kesänä? Olen itse myös usein ollut vaellusseuraa vailla. Olisi mukava tutustua!
nimimerkki nainen -85 - älä yritä
Taas joku horopompeli patukkaa vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379