Tietääkö kukaan minkälainen takavuosien ykkösbändi Agents on tänä päivänä solistinsa Vesa Haajan kanssa. Ovat Mäntsälän lavalla ens lauantaina ja tekis mieli mennnä sinne tanssimaan.
Agents + Vesa Haaja
5
389
Vastaukset
- fanitar
ihan kivasti Vesa Haaja laulelee.Ja Agentshan on aina tosi hyvä.
Tosin aina kaipailen Jorma Kääriäistä messiin.
Mutta kyllä kannattaa mennä kuunteleen/tanssimaan. - Agents was best
Kyllä sitä kuuntelee, mutta esitykset ovat selvästi latteampia kuin Jorma Kääriäisen aikaan. Ei Vesa Haaja yllä samalle tasolle.
Todella harmillista kuulijan kannalta, että Jorkka ja Agents eivät esiinny yhdessä. Jorkka ei ole ollut läheskään entisen veroinen muiden bändien kanssa, eikä Agentsissakaan ole samaa potkua kuin Jorkan kanssa. Toivottavasti yhteenpaluu nähdään vielä. - Hidasta foksia
Vanha tasapaksu rautalanka on nykyisin enemmän rock 'n' roll. Mutta sitä vanhaakin ohjelmassa on edelleen riittävästi tai liikaakin.
Vanhan Agentsin aikaan lähes kaikki biisit kulki hitaina fokseina ja oli helppoa tanssia varsinkin aloitteleville tanssijoille. Joskus soittivat yhden rock 'n' roll parin. Joskus soittivat jopa kaksikin paria rock 'n' rollia.....
Tekee Vesa Haaja edelleen oikeaakin rock 'n' roll keikkaa omiensakin kanssa. - juuuuuuuu
Agents on teknisesti loistava bändi, mutta kun orkesteri tarvitsee myös sielun.
Sitä tarjosivat Badding, Topi ja Jorkki.- Täydet pinnat
Tuli todettua että vanha rautalanka eikun paranee fonin avittamana. Jorkkaa ja sitä ryysistä ei kaipaa kukaan.
Hurskaisen foni ja Esan takuuvarma kitara antavat uuden särmän soitolle. Eikä edes korvatulppia tarvita. Vesa laulaa naiset kuumaksi.
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568