Lumia 800 ja koputus

aimuL

Kertokaapa miten Lumia 80 dna-liittymässä saa koputuksen päälle? Googletamalla saa tiedon, että *43# on komento, jolla tämä toimii. Onko tuo operaattoririipuvainen vai joku yleinen? Mulla ei ainakaan pelitä.

14

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa siltä että

Näyttäisi nyt siltä että tuo on operaattorikohtainen tuo numero millä se koputus toimii.
      Itselläni on Lumia ja Soneran liittymä ja tuo mainitsemasi numeromerkki yhdistelmä toimii mulla.

• Mike Rosoft

Joo, Dna sucks big time, myös Saunalahdella toimii

• aimuL

DNA:n asiakaspalvelussa oltiin ihan kädettömiä. Olivat sitä mieltä, että se on puhelinkohtainen. Onhan se operaattorista kiinni...
      prkl!

• koputus

Lumiam viimeisimmässä ohjelmistoversiossa on bugi, jonka seurauksena koputus ei aktivoidu päälle tuolla tähti43# toiminnolla. Uskokaa tai älkää, vikaa selvitetty Nokialla ja DNA:lla jo kuukausi! ei kannata ostaa ko. Puhelinta ainakaan DNA:n verkkoon kytkettäväksi. Tässä alkaa käämit palaa, kun ei tiedä kuka on tavoitellut.

• Kyllä se toimii

Kyllä minulla ainakin toimii tuo numero/merkkiyhdistelmä.
      Liittymä on Sonera ja puhelin Lumia 710.
      Minulla on useampia puhelimia ja liittymiä ja olen ihan itse kokeillut,ja se toimii.
      Ei ole samanlainen kun muissa vanhemmissa Nokialaisissa jossa se koputus kuuluu kokoajan.
      Lumiassa se koputtaa kaksi kertaa kahden koputuksen sarjan ja sen jäjkeen ruudulle tulee ja myös jää ilmoitus saapuvasta ja vastaamattomasta puhelusta.
      Ja se kytkeminenhän taphtui näin
      -numeronäppäimistö-*43#-soita-odota että tulee vahvistus-palvelu kytketty.
      Näin toimii minun Lumia 710 puhelimessa.

• kopitus

Ei toimi DNA:n verkossa, täällä on taas turhia kommentteja.Nokialta odotetaan kuumeisesti päivitystä asian korjaamiseksi, tänään puhuttu viimeksi Nokian teknisen tuen kanssa. Muuta tässä vaiheessa ei voi kuin odottaa, kiukkuista palautetta on tullut asiakkailta.

• jalaton68

luuletko et nokiaa kiinnostaa toimiiko se vai ei DNA:verkossa.on aika pieni verkko maailmassa.kyl ne kehittää ihan jotai muuta .

• 5230,. (500)
    • bplo
      • kk

En tiedä mut mulla on ainakin kaikissa puhelimissa löytynyt asetusten kautta. Esim lumia 900: asetukset/verkko/koputus käytössä. En ole ikinä kuullutkaan moisista koodeista. On kuitenkin toistakymmentä nokialaista tässä vuosien varrella vaihtunut ja kaikista löytynyt asetuksista tavalla tai toisella.

• minä vain

Kyllä mulla ainakin toimii toi numeroyhdistelmä ja mulla on lumia 800 ja dnan liittymä...

• ihmetellyt myös

Mulla dna lumia 710 ja mun mielestä asetuksista aikaisemmin löysin tuon koputuspalvelun ja samassa oli myös soitonsiirto mutta nyt kun vaihdoin dnan pois saunalahteen niin en löydä mistään koputuspalvelua :/ Nokia aina ollut käytössä enkä itsekkään koskaan ole kuullut kyseisestä koodista mutta uteliaana oli pakko mennä kokeilemaan ja ilmoitus puhelimeen tuli että toimenpide onnistui....toivottavasti kun joku soittaa voin todeta itsekkin että toimii :D On se hyvä kun näitä vinkkejä löytyy näin keskustelujen kautta kun asiakaspalvelu ei osannut neuvoa.

• tooik

Löytyy myös 800 Lumiasta asetukset-->verkko--->koputus

• Dnakaupan työntekijä

myös dna:n liittymissä toimii *43#

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe