Lasten- ja nuorten kodit

Nuori

Lastensuojelussa käy yhä enemmän ilmi totaalinen rahastus huostaanotetuilla lapsilla!
Lasten ja nuorten huostaanottoja on lisääntynyt hälyttävästi! Nuorten keskuudessa epäillään mm. perusteettomuutta heidän huostaanottojensa suhteen eivätkä he tunne itseään kuulluksi näissä päätöksissä!
On havaittu väkivaltaa, ohjaajien ja psykiatrien välisiä sopimuksia neuroleptisista, vahvoista ja vääristä lääkkeistä laitosnuorille jotka ovat asiasta tietämättömiä! Kaikenlaisia laittomuuksia on havaittavissa näiden mukamas lastensuojelemisen haluisien ohjaajien ja sosiaalityöntekijöiden keskuudessa! Suurimmalla osalla nuorista on paha olla, ja ne jotka sen näyttävät työnnetään suoraan suljetuille osastoille missä määrätään lisää lääkityksiä, ja joissakin tapauksissa jos he eivät syö määrättyjä lääkkeitä, he joutuvat lepositeisiin ja heille työnnetään suoneen rauhoittavaa! Moni aikuinen vaikutusvaltainen ihminen ajattelee että tämä on nuorten propagandaa, mutta on ohjaajia ja laitoksia jotka on saatu rysänpäältä kiinni näistä nimenomaisista asioista!
Laitosnuorten puolesta!
^

Kaikki joilla moraali on kunnossa ja omistaa edes vähän kiinnostusta näitä laittomuuksia kohtaan, pyydän, käykää allekkirjoittamassa!

http://www.adressit.com/laitosnuorten_puolesta

4

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

Kinosti.

• girlllll

Olet aivan oikeassa! olen täysin samaa mieltä.

• Ei hoitoa

Sinulla ei ole kyllä mitään ymmärrystä ongelmanuorten hoidosta ei heitä hoideta.Kumpa pääsisivätkin laitoshoitoon avohoidossa ne nuoret ovat keiden ei pitäisi missään nimessä vapaana olla.Tiedän asian hyvin läheltä koska olen olllut tekemisissä huumenuorten yms kanssa.

• EdeMcSlayer

musta tehtiin laitoksessa ongelmanuori, veikkaan ettet oo ollut tekemisissä tai jos olet niin olet täys sadistinen mulkku joka haaveilee puhtaasta täydellisestä paratiisista, lestadiolainen kenties? ja huumenuorista? huhhuh. mulla ei vieläkään ole rikos eikä päihdetaustaa eikä luultavasti tuollaista tulevaisuuttakaan.Tiedän laitosnuorten oltavat lähempää kuin sinä ikinä olenhan itse sellainen ollut ja niin ovat parhaat ystävänikin. teidän touhunne tulee paljastumaan vielä ja sillon te olette itse vähän erilaisella intensiivijaksolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1418
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1015
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      627
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe