ja jossain vaiheessa huomasin että en enää juurikaan tunne halua! Luin sitten verkosta että raskas fyysinen liikunta jne. voivat aiheuttaa haluttomuutta ja et se vois tarkoittaa sinkin ja magnesiumin puutetta koska kovaa liikuntaa harrastavilla vitamiinien kulutus ja tarve kasvaa. Ostinpa tuossa sitten purkin sinkkiä magnesiumia ja vielä arigiinia. Nyt jonkin aikaa näitä käyttäneenä huomasin että tilanteessa on taas tullut muutosta parempaan =)))))))))))
olen harrastanut raskasta kuntoilua
voihan vita
2
312
Vastaukset
- typykkäin
Pakko kommentoida. Itse aloitin joku aika sitten raskaan liikunnan, ja olen huomannut että halut ovat kasvaneet!! :) syön joka päivä sinkkitabletin, olen syönyt jo ennen kuntoilun aloittamista.
- zengo
Syökäähän sinkki ja magnesium erikseen, yhtäaikaa ne haittaavat toistensa imeytymistä. Magnesium sopii iltaan, koska sillä on lievä rentouttava vaikutus ja se estää esimerkiksi öisiä suonenvetoja, joten sinkki sitten aamulla.
Itse en osta yhdistevalmisteita, joissa on sekä magnesiumia että sinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571838Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543