ja jossain vaiheessa huomasin että en enää juurikaan tunne halua! Luin sitten verkosta että raskas fyysinen liikunta jne. voivat aiheuttaa haluttomuutta ja et se vois tarkoittaa sinkin ja magnesiumin puutetta koska kovaa liikuntaa harrastavilla vitamiinien kulutus ja tarve kasvaa. Ostinpa tuossa sitten purkin sinkkiä magnesiumia ja vielä arigiinia. Nyt jonkin aikaa näitä käyttäneenä huomasin että tilanteessa on taas tullut muutosta parempaan =)))))))))))
olen harrastanut raskasta kuntoilua
voihan vita
2
257
Vastaukset
- typykkäin
Pakko kommentoida. Itse aloitin joku aika sitten raskaan liikunnan, ja olen huomannut että halut ovat kasvaneet!! :) syön joka päivä sinkkitabletin, olen syönyt jo ennen kuntoilun aloittamista.
- zengo
Syökäähän sinkki ja magnesium erikseen, yhtäaikaa ne haittaavat toistensa imeytymistä. Magnesium sopii iltaan, koska sillä on lievä rentouttava vaikutus ja se estää esimerkiksi öisiä suonenvetoja, joten sinkki sitten aamulla.
Itse en osta yhdistevalmisteita, joissa on sekä magnesiumia että sinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033883
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392098Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311870Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et271687- 271582
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?761429- 221378
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2121322