ja jossain vaiheessa huomasin että en enää juurikaan tunne halua! Luin sitten verkosta että raskas fyysinen liikunta jne. voivat aiheuttaa haluttomuutta ja et se vois tarkoittaa sinkin ja magnesiumin puutetta koska kovaa liikuntaa harrastavilla vitamiinien kulutus ja tarve kasvaa. Ostinpa tuossa sitten purkin sinkkiä magnesiumia ja vielä arigiinia. Nyt jonkin aikaa näitä käyttäneenä huomasin että tilanteessa on taas tullut muutosta parempaan =)))))))))))
olen harrastanut raskasta kuntoilua
voihan vita
2
223
Vastaukset
- typykkäin
Pakko kommentoida. Itse aloitin joku aika sitten raskaan liikunnan, ja olen huomannut että halut ovat kasvaneet!! :) syön joka päivä sinkkitabletin, olen syönyt jo ennen kuntoilun aloittamista.
- zengo
Syökäähän sinkki ja magnesium erikseen, yhtäaikaa ne haittaavat toistensa imeytymistä. Magnesium sopii iltaan, koska sillä on lievä rentouttava vaikutus ja se estää esimerkiksi öisiä suonenvetoja, joten sinkki sitten aamulla.
Itse en osta yhdistevalmisteita, joissa on sekä magnesiumia että sinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149