Rumblepad 2, Arkham City ja vibrat x360ce:n avulla

yön ritari savosta

Mitenköhän saisi Logitech Rumblepad 2 -ohjaimen tärinätoiminnot käyttöön Batman Arkham City -pelin kanssa?

Batman Arkham Asylumin kanssa oli sama ongelma, mutta sain homman lopulta toimimaan. Oletan nyt että Arkham Cityssäkin sama juttu toimisi. Ongelmana on vain, että tietokoneen vaihtamisen yhteydessä kadotin tiedostot oikeine asetuksineen, joten en voi katsoa sieltä.

Olen siis imuroinut netistä x360ce -tiedostopaketin, jolla voi ilmeisesti emuloida XBox360:n ohjainta. Pienien alkuhankaluuksien jälkeen sainkin ohjaimen toimimaan oikein, tärinäjuttuja lukuunottamatta. Olisiko jollakin siis tietoa, että missä asetustiedostossa ja kohdassa tärinäjutut asetetaan? Tai pitääkö tuosta x360ce:stä olla jokin tietty versio, niitä kun näyttää olevan netissä useitakin. Käytössäni on Windows 7:n 64-bittinen versio.

0

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        14
        1392
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1265
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1182
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1062
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1016
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1005
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        993
      8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        979
      10. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        971
      Aihe