Kun esim RAY ilmoittaa palautusprosentteja, miten määritellään "voitto"? Palautusprosentin laskentaa ajatellen onko voitto vai häviö jos pelaaja saa hedelmät riviin ja siitä voiton, jota yrittää tuplata, mutta häviää yrityksen. Pelaajan kannalta tilanne on häviö, mutta miten palautusprosentin kannalta?
"Voiton" määritelmä palautusprosentin suhteen?
3
81
Vastaukset
- olisko näin
Olisko näin että kun pelaaja voittaa 20c ...ja vaikka jatkaa pelaamista, eli se 20c palautuu...niin RAY katsoo 20c edelleen maksetun voittona ulos? Epäilen että näin on ja siihen perustuu tuo 90%-palautusjuttu.
- KLL M ALL
Sillä nyt ei ole vitunkaan väliä mitä RAY mistäkin ilmoittaa. Ei siihen firmaan ole mitään luottamista.
Tuplauksessa palatusprosentti pienenee. Ray:n ilmoittama 90% toteutuu jos ottaa kaikki voitot ylös eikä tuplaa ja valitsee korit ja kelojen lukituksen optimaalisella pelitavalla.
RPO:sta näkee miten pelit on laksettu.
Tässä tähti http://www.rahapeliopas.fi/rayhedelma/tahti/
ja jokeripokeri http://www.rahapeliopas.fi/raypokeri/joker/
Kuten huomataan RPON: laskelmista tulee jokaiselle pelille se ray:n ilmoittama 90%
Näitä pelejä voidaan siis huoletta pyörittää satunnaisena ilman pelkoa siitä, että ray jäisi tappolle edes päivän aikana. 10%:n etu pelaajaan nähden pitää huolen siitä, että ray voittaa pelaajan pidemmänpäälle varmasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637032Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens424953- 792813
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422099- 181976
- 341803
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121583Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil161450- 171321
- 241294