Tämä tapahtui aivan äskettäin. Olin nukkumassa ja näin ihan miellyttävää unta, kunnes säpäshdn hereille outoon tunteeseen, näin selvästi kuinka peitto oli vähän koholla ja liikkui hieman. Olin järjettömän peloissani, odotin hetken aikaa kunnes heitin peiton lattialle ja kas siellä ei ollut mitään!!??Mutta jaloillani ja mahallani oli limaista nestettä aivan valtavasti ja se haisi pahalle!!Olen 100% että se oli ektoplasmaa, keräsin näytteet nenäliinaan ja aion lähettää ne tutkittavaksi. Pian saamme kuulla kun jossain tiedelehdessä todistetaan että kummitukset ja ektoplasma on totta, kiitos minun. Muilla samanlaisia kokemuksia?Mikä neuvoksi? uskallanko nukkua enää yksin?
Ektoplasma ilmiö yöllä
23
2179
Vastaukset
- aehuak sumekok inaj
amsalpotkE öimli ällöy
ämäT iuthapat navia niätteksä. nilO assamukkun aj niän nahi äävättylleim atnu,
sennuk ndhsäpäs elliereh nootuo neeseetnut, niän itsävles akniuk ottiep ilo nähäv
allohok aj iukkiil nameih. nilO nämöttejräj inassiolep, nitodonekteh aakia sennuk
nitieh notiep ellaittal aj sak älleis ie tullo näätim??!!attuM inalliolaj aj inallaham ilo
aamsalpotke , nisärek teettyän naaniilänen aj noia äättehäl en iskavattiktut. naiP
emmaas alluuk nuk niassoj ässedheledeit naatetsidot ätte teskutimmuk aj
amsalpotke no attot, sotiik nunuim. alliuM aisialnamas ?aiskumekok?äkiM iskovuen
oknallaksu aukkun ääne ?nisky- sumekok
am salp otkE öi mli äll öy
äm äT iut hapat nav ia niät teksä. nil O assa mukkun aj ni än na hi äävä ttylleim atn u,
sen nuk ndhs äp äs ellie reh noot uo neese etnut, niä n itsä vles akn k ottiep ilo nähäv
all oh ok aj iuk kiil nam eih. nilO näm öttejräj inas iolep, nitodon ekteh aak ia senn uk
niti eh n otiep ella ittal aj sak äll eis ie tullo nää tim??!!at tuM inallio laj aj inall aham ilo
aa msa lpotke , nisä rek tee tt yän naaniil änen aj no ia äätte häl en iska vattiktut. naiP
emm aas alluuk nuk nia ssoj ässe dheled eit naatetsidot ätte teskutim muk aj
amsal potke no attot, sotiik nun uim. al liuM aisia lnamas ?aisk ume kok?äki M iskovu en
oknall aksu au kkun ääne ?nis ky
- Helena23
Mulla oli samantapanen lapsena ku olin 12 vuotias..heräsin yöllä outoon tunteeseen ja ku heitin peito pois..patja oli ihan veressä..en tiiä mistä se veri tuli....
- aneleH32
alluM ilo nenapatnamas anespal uk nilo 21 saitouv..nisäreh ällöy
nootuo neeseetnut aj uk nitieh otiep siop..ajtap ilo nahi ässerev..ne äiit
ätsim es irev ilut... - esreP.
aneleH32 kirjoitti:
alluM ilo nenapatnamas anespal uk nilo 21 saitouv..nisäreh ällöy
nootuo neeseetnut aj uk nitieh otiep siop..ajtap ilo nahi ässerev..ne äiit
ätsim es irev ilut...ioV ureip !
- _aneleH
Mla oi samn en lana ku oli 1 vuas..hersin yöä o oon tunte ee n ja ku he in peo pis..paja ihn ver ssä..e tii misä s vei tui....
- kauhea kokemus jani
Viddu se olikin siemennestettä!!!
- outo kokemus Albert
Kuulkaa kun mulle sattu eilen illalla outo kokemus.
Istuin ja katselin telkkaria, kun yhtääkkiä rupesi mahan pohjassa ja perskannikoiden välissä tuntumaan merkilliseltä. Menin istumaan vessan pytylle ja yhtääkkiä perseestäni tuli pyttyyn jotain mönjää. Se oli ruskeaa ja haisi ihan paskalle. Mitähän etkoplasmaa se mahtoi olla? Mainittakoon vielä että heti kun se mönjä oli peerseestäni tullut pois, oloni helpottui huomattavasti.
Ennen ei tämmöistä ole minulle tapahtunut mutta eilen tapahtui.- otuo sumekok
Ku aa kn mlle sa tu eien illaa ouo Isin ja ka elin telk aria, kn yht
kkiä ruesi man po hssa ja pero iden vsä tun maan me rseltä. Min ist aan vean pyl lea yhä kkiä peres täni li py yn joain mjää. li ruea ahai ian p alle. Mit hän etk osaa s m toi ol? Main ioon vl ä eä hti kn sem njä i peer äni tut ps, oli he ltui huo avasti.
E en et äö istä mi nlle tap unut m ua en tap aui - Anonyymi
Eipä tuolle oikein keksi mitään muuta selitystä. Ektopaskaa sen täytyi olla.
- ghosts take on me
Kun harrastin seksiä eilen kauniin naisen kanssa minusta purskahti valtava lasti ektoplasmaa!!!!Mitä teen?Nainen oli ihan sen peitossa!!
- _perspasma
Ku n ha rra stin siä ei len n ais en ka sa mi s ta pur ska htiv altaa la s asm aa !!!! en?N ain en i han s en pi tos !!
- pEIO
_perspasma kirjoitti:
Ku n ha rra stin siä ei len n ais en ka sa mi s ta pur ska htiv altaa la s asm aa !!!! en?N ain en i han s en pi tos !!
Horotoi kemirp persklo !
Seuromi hopotei ? - eqt3Ä3R5NK2
pEIO kirjoitti:
Horotoi kemirp persklo !
Seuromi hopotei ?-äeflfo m wqöwerk v äöe v 'äåel wlwde vqwpq qlowenu ww. våq qlqjihqq
v iq - äöhjfwbi
eqt3Ä3R5NK2 kirjoitti:
-äeflfo m wqöwerk v äöe v 'äåel wlwde vqwpq qlowenu ww. våq qlqjihqq
v iqPörisö poitumi ! Keljot saparoi ?
- topra huja
äöhjfwbi kirjoitti:
Pörisö poitumi ! Keljot saparoi ?
Hospoti pomiloi?
- edsafdsfdsfdasf
No te peräkammarin hompit ette ainakaa ole saanut naista:P
- naista saanut
Sain minä eilen.
- gfdsfdsfsdfweasd
Sain kummitukselta eilen..se kyllä näytti ihan nenäliinalta..
- ällöttävää
Pedofiili pedofiili.
Se oli lapsikummitus ja jätkä pyyhki munansa sen kaapuun. - koiomoso poroso
ällöttävää kirjoitti:
Pedofiili pedofiili.
Se oli lapsikummitus ja jätkä pyyhki munansa sen kaapuun.ä ta t ui aiv an äskäi n. Oli n n mas sa ja mie llyt tävä ä un ta, kun nes säp äsh dn her eil le outo on tu nt e ese en, nä in sel nka e itto oli vä hä n ko h olla j a lii kkui hie ett ö män pel oi ss ani, o dot in he tk en ai ka a kun ne s he itin pe it on la ttia lle j a k as si ell ä ei ollu t mit M utt a ja loilla ni j a m aha lla ni oli li ma is ta ne s te ttä ai van v alta va sti ja s e h aisi p ah a lle!!Ol en 1 00 % et tä s e o li ek top l as m aa, ke rä si n nä yt teet nen äliin aan j ae tt ää n e tu tki tta va ksi. P ian sa a m me k uulla k un jo ss ai n tie todi st et aan et tä ku m mit ks et ja ekt op la s m a on totta, ki it Mu illa sam anla is ia ko kem uk sia?M i kä n e uv oksi? usk all nko nu kku a en ää yk si n?
- bvhjnyutrdf
Minulla suolistossa kummittelee ilmaa!!Miten voin manata sen pois?!!
- Anonyymi
Helposti! Voin kirjoittaa ohjeet sulle!
Vaihe 1: ota veitsi
Vaihe 2: mene suihkuun ja laita vesi lämpimälle
Vaihe 3: viillä mahaasi reikä
Vaihe 4: vedä suolet kumihanskoilla pois
Vaihe 5: kaikki on jo valmista
Ei kannata säikähtää jos tulee verta tai jos tunnet kipua. Se kertoo, että kummitus lähtee suolistostasi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346