Helsingin normaalilyseo (norssi) LUKIO ?

Norssiin(ko?)

Eli kyselisin tuosta lukiosta... eli mulle sanottiin että siel on pelkkiä hikkejä eikä siel oo yhtään "kuumia" jätkiä tai sellasia jotka haluis bilettää.
Sinne keskiarvo on 8,8 tai 8,9 (en oo varma). Nii onko ylipäänsä tollasis lukiois pelkkiä hikkejä ja josta ei löydä sellasii rentoja ja söpöjä poikia ja kavereita?

Oma keskiarvo on 8,7 mut kuitenki ite tykkäisin bilettää jne. Ok , kuulostaa oudolta, mutta haluisin sellasee rentoo lukioon mis on hyvännäköstä ja mukavaa porukkaa. En mitään "en voi lähtee ulos luen kirjaa" "luen kokeesee joka on kk päästä" -.- yms.

Varmaanki tajusitte jo mitä tarkotan. Eli kertokaa KAIKKI mitä tiedätte norssista :-)

Ja jos ette tuosta lukiosta tiedä, nii kertokaa edes se, että onko ylipäänsä tollasissa lukioissa johon ka. on 8,8-9,0 vaan sellasia "hikkejä"?

29

7451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön---

Jos tuo on kriteeri koulunvalinnalle, kannattaa vakavasti harkita amista. (Vastaus kysymykseesi on ei, kyllä siellä ihan normaaliakin porukkaa on. Kannattaisi vaan miettiä arvojaan uudelleen.)

• Norssin(ko?)

Noku haluisin tosi paljon poikaystävän. Oon sen verran hyvä koulus kuitenki, nii en mee amikseen.

• 3+3

Taidat olla toooodella lapsellinen!

• Norssiin(ko?)

Kyselin tästä koulusta ja samalla kysyin myös että millasta porukkaa siellä on, kun mulle on KERROTTU että siellä on "hikkejä".
      Vittu tää suomi24 keskustelupalsta on pska , ku ei tule asiallisia vastauksia!

Sä olet lapsellinen ku tuut haukkuu, hanki elämä. -.-

• 3+3

Joo, lukioon kannattaa mennä, koska tosi paljon haluaa poikaystävän.
      Mieti nyt vähän itsekin. Jos pahin pelko on, että koulussa on sellaisia, jotka haluavat opiskella, kannattaa miettiä suunnitelmat uusiksi.

Muuten, parhaat bileet on sykkiläisillä.

• Norssiin(ko?)

Mietin joka kannalta! Tottakai valitsen ENSIMMÄISEKSI tulevaisuuden perusteella ja opiskelujen, mutta kyl haluan saada myös hyviä ystäviä ja poikaystävän mahdollisesti, nii ajattelen joka kannalta.
        En itse ole niinkään opiskelufriikki, mut pärjään hyvin koulussa AS YOU SEE.

Niin, olisi kiva jos joku kertoisi NIMENOMAAN tästä koulusta ja porukasta siellä!

• 28877

Hyviä bileitä on mones lukios - keskiarvosta riippumatta. Näin on kerrottu ja kuultu. Eiks sellanen sanontaki ole, että rankka työ vaatii rankat huvit...Eli luulen, että bilebileitä kyllä löytyy. (Ja ehkä sit se poikaystäväkin. En kyl tiedä, löytyykö poikaystävä etsimällä. Varmaan se sit kävelee vastaan vaan.) Alppilas on hyvää bilehenkeä, jos sellast kaipaa!

• ei ole totta
        28877 kirjoitti:

Hyviä bileitä on mones lukios - keskiarvosta riippumatta. Näin on kerrottu ja kuultu. Eiks sellanen sanontaki ole, että rankka työ vaatii rankat huvit...Eli luulen, että bilebileitä kyllä löytyy. (Ja ehkä sit se poikaystäväkin. En kyl tiedä, löytyykö poikaystävä etsimällä. Varmaan se sit kävelee vastaan vaan.) Alppilas on hyvää bilehenkeä, jos sellast kaipaa!

Voi luoja, kuinka lapsellinen olet!

• rt565

Jokaisessa lukiossa on bileitä ja risteilyjä.

• Norssiin(ko)?

up

• norssi1

no ite olen norssis ja kyl siel bileporukkaa on enemmän kun nörttei... ite kuulun varmaan nörttiosastoon :)

• junnuhöntyilijä norssist

TAHKO YOLO

• aivantavallinennorssi

Mitä tarkoittaa bileet?

• tahkon höntyilijä

"Bileet" ovat kanssakäymistä, joihin kuuluu JUNNUHÖNTYILY JA ALA-ARVOINEN PUKEUTUMINEN (ja kenkien varastaminen)

• poikaystävätön norssi

Iltaa. Tulen kommentoimaan aivan asiallisella mielellä, kuten aivan kaikki Helsingin normaalilyseota käyvät. helsinhin normaalilyseo on vaativa koulu, josta keskimäärin kirjoitetaan loistavia arvosanoja. Koulussa ei tietenkään ole mitään juhlia, sillä ala-ikäisethän eivät saa juoda mitään alkoholipitoisia aineita. Koulu myös kieltää kaiken tällaisen toiminnan. Kovimman luokan juhlat järjestämme silloin, kun koulumme on voittanut šakin koulujenvälisissä kisoissa. Silloin hyppelehdimme käytävillä ja juomme koulun tarjoamaa mehua. Mitä tähän poikaystävä asiaan tulee, Normaalilyseo ei sinun kannaltasi ole järkevä vaihtoehto ellei aknea sairastavat, kerran viikossa suihkussa käyvät tulevaisuuden biologiantohtorit sinua kiinnosta. Tietenkin jos näin on, löydät ujon ja epävarman poikaystävän varmasti koulustamme.

Sinun keskiarvosi on liian matala kouluumme, sinuna en edes yrittäisi hakea. Koulumme pääsyraja viime vuonna oli 9.0, joten sinun tulisi korottaa ainakin kolmea ainetta. Kuitenkin luulen ettet pysty tähän, koska et yksinkertaisesti juhlimiseltasi kerkeä. Suosittelen sinulle lukiovaitoehdoksi Etu-Töölön lukiota, löydät sieltä varmasti itsellesi juhlat. Poikaystävästä en lupaa mitään, sillä suurin osa pojista kuitenkin haluaa itselleen fiksun tyttöystävän, eikä laukkuunsa oksentavaa hörhöä. Tuolla asenteella et tule elämässäsi saavuttamaan oikeastaan mitään, mutta tsemppiä jatkoon!

Suosittelen kuitenkin, että selvität millainen on norssin jokavuotinen tahkon-retkemme sekä mitä pukujuhlat tarkoittavat!

• Ysiluokkailainen

Kävin norssissa tutustumassa ja siellä kyllä näky PALJON hyvännäkösiä poikia ;) tiedä sitten tuleeko kaikki norssiin.... :/

• Norssilainen

Ahhahahahh nauran näille kommenteille niin pahasti! On munki mielestä huono valintakriteeri koululle tuo biletys, mutta kyllä mä ymmärrän mitä sä ajat takaa. Ite norssilaisena voin kertoa että todella hyvän näkösiä jätkiä löytyy, bileitä ja porukkaa jotka tykkää viettää yöelämää. Korkean keskiarvon takia löytyy sieltä niitä outoja nörttejä, mut mistä koulusta ei löytyisi? Suosittelen norssia kaikella sydämmellä, opiskelu on siellä myönteinen asia, mutta myös rankkaa dokausta harrastetaan :D sellasta se lukio elämä on. Tosiaan norssin kuuluisa tahko-reissu, puku ja puurojuhla on valmasti mieleesi!

• Norssista

Ahhahahahh nauran näille kommenteille niin pahasti! On munki mielestä huono valintakriteeri koululle tuo biletys, mutta kyllä mä ymmärrän mitä sä ajat takaa. Ite norssilaisena voin kertoa että todella hyvän näkösiä jätkiä löytyy, bileitä ja porukkaa jotka tykkää viettää yöelämää. Korkean keskiarvon takia löytyy sieltä niitä outoja nörttejä, mut mistä koulusta ei löytyisi? Suosittelen norssia kaikella sydämmellä, opiskelu on siellä myönteinen asia, mutta myös rankkaa dokausta harrastetaan :D sellasta se lukio elämä on. Tosiaan norssin kuuluisa tahko-reissu, puku ja puurojuhla on valmasti mieleesi!

• Näin luulisin

Siis norssista on näköjään teillä hirvee kuva vain hikkekouluna, mutta tosiasia on se että kyllä me ollaan yks pahimmista bilettäjäkouluista, ainakin meidän vuosikurssi. Jos verrataan ressuun niin siellä meno on paljon hikempää, norssista on tullu viime vuosina kunnon örvellyskoulu biletyksien puolelta.

• yög

Kauheen itsekeskeistä porukkaa diivoja kuvottavia. Tiedän kun itse olin siellä. Sit siel on jopa niit kermaperseit.

• Norssiin vai ei

Mä oon ajatellut Norssia kans, mut mites on saaks siellä helposti kavereita, ja millanen ryhmähenki yms. Ja opetuksen taso, onko opettajat motivoituneita ja vastaavatko kysymyksiin mielellään? vastatkaa Norssilaiset jotain fiksua :P
      ps. onko ruoka hyvää? xD

• jumanjii

Justhan mä sanoin

• ylpeä norssi

Mä itse kävin Norssin lukion ja viihdyin tosi hyvin. Porukka on tosi vaihtelevaa, löytyy bilettäjiä, väittelymestareita, huippumalleja, urheiluhulluja, musiikista kiinnostuneita, tietokonenörttejä, tyylibloggaajia, runotyttöjä jne. Kaikkia yhdistää jonkinasteinen motivaatio koulutyönsä kunnialla suorittamiseen. Koulussa menestyminen ei sulje sosiaalista elämää pois! Meidän vuosikurssi oli tosi yhtenäinen ja mä sain paljon kavereita. Opettajat ovat tosi symppiksiä ja välittävät oppilaistaan. Norssissa on paljon erilaisia perinteitä sekä teemapäiviä ja oppilaiden järjestämiä epävirallisia tapahtumia. Luonnehtisinkin norssia aktiiviseksi kouluksi, jossa opiskelu on mielenkiintoista. Ja lapsikullat, kyllä te niitä poika- ja tyttöystäviä saatte! Norssissa oli minun aikanani paljon pareja (löysin itsekin poikaystäväni Norssista), niin heteroja kuin homoparejakin. Norssi rakennuksena on sisältä avara ja viihtyisä, sekä kaunis. Ruoka on Sodexon, ja mielestäni se oli hyvää. Norssista löytyy siis porukkaa joiden kanssa voi bilettää, puhua syvällisiä, järjestää opintopiirejä, väitellä maailmanpolitiikasta tai mitä ikinä nyt keksiikään. Kiusaamista en havainnut koskaan.

• ex pörssi
        ylpeä norssi kirjoitti:

Mä itse kävin Norssin lukion ja viihdyin tosi hyvin. Porukka on tosi vaihtelevaa, löytyy bilettäjiä, väittelymestareita, huippumalleja, urheiluhulluja, musiikista kiinnostuneita, tietokonenörttejä, tyylibloggaajia, runotyttöjä jne. Kaikkia yhdistää jonkinasteinen motivaatio koulutyönsä kunnialla suorittamiseen. Koulussa menestyminen ei sulje sosiaalista elämää pois! Meidän vuosikurssi oli tosi yhtenäinen ja mä sain paljon kavereita. Opettajat ovat tosi symppiksiä ja välittävät oppilaistaan. Norssissa on paljon erilaisia perinteitä sekä teemapäiviä ja oppilaiden järjestämiä epävirallisia tapahtumia. Luonnehtisinkin norssia aktiiviseksi kouluksi, jossa opiskelu on mielenkiintoista. Ja lapsikullat, kyllä te niitä poika- ja tyttöystäviä saatte! Norssissa oli minun aikanani paljon pareja (löysin itsekin poikaystäväni Norssista), niin heteroja kuin homoparejakin. Norssi rakennuksena on sisältä avara ja viihtyisä, sekä kaunis. Ruoka on Sodexon, ja mielestäni se oli hyvää. Norssista löytyy siis porukkaa joiden kanssa voi bilettää, puhua syvällisiä, järjestää opintopiirejä, väitellä maailmanpolitiikasta tai mitä ikinä nyt keksiikään. Kiusaamista en havainnut koskaan.

Ylimielisiä ihmisiä siel ainaki on

• jeejee69

Norssi on kala.

• Jaanuskonfiguraar

Norssissa heilutellaa lerssiä vähä niinku norssi lerssi lerssi norssi norssi seis

• Aleksi2000

Meil on kyl kaikil ain sellaset tiukat kalsarit nii sitä on aik vaikee nähä mut se periaate on tärkeempi ku käytäntö

• Jaanaaaaa

Kävin itse Norssin. Hyvää porukkaa ja alku kohmeilun jälkeen porukka hyväksyi ulkopuolisen. Paljon keskustan kermapeppuja, mutta älykästä porukkaa kaiken kaikkiaan. Opetus parasta A luokkaa ja Norssia arvostetaan. 70 % oppilaista menestyy elämässä tätä nykyä. Suosittelen

• HornyNorssiKaipaaSeuraa

Kylhän sitä kuumaa kollia norssistakin löytyy. Miehekkäitä uroksia valmiina tarjoamaan vahvaa jämäkkää puuta jokaiselle haluavalle. Bileitä on paljon ja monesti aloitetaan kännääminen jo ruokavälitunnin aikana. Oksentelu siis viimeisillä oppitunneilla onkin hyvin yleistä. Mitä poikaystävään tulee, en usko, että löydät vakaata parisuhdetta, koska norssin pojat eivät tykkää yhtää iltaa pidemmistä suhteista. Opiskelun vuoksi norssiin ei kannata tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe