Hei.
Olen nuori maalari, 21v, vuoden tehnyt töitä. Työnantajani tarjosi minulle keikkaa, työ tulisi olemaan kuulemma yksinkertainen ja minulle hyvä ensimmäinen ns. harjoituskeikka, jonka olisin myös pystynyt tekemään tuntityönä. Pystyisikö joku valaisemaan ja antamaan vihjeitä miten urakkalla tekeminen toimii.
Urakkatyöstä
2
463
Vastaukset 2
- Keep it simple
Lompsit 8-9 välillä työmaalle ja painat hommia niska limassa aina 14.00-14.30:een, ja lähdet himaan. Eväitä voi syödä 15 minuutin ruokatauolla puolen päivän aikoihin. Sama ralli maanantaista perjantaihin. Palkka alkaa aluksi todennäköisesti 2:lla, parin kuukauden päästä 3:lla ja lopuksi 4:lla (t € /kk).
- sutikeikka
Laske montako neliötä hoituu tunnissa ja arvioi pinta-ala ja aika. Kato tessistä minimihinnat tai sovi parempi hinta neliölle pomon kanssa. Jos tuntuu hankalalta tai et sua yritetään kusettaa ni ota yhteys rakennusliittoon ja pyydä sieltä jeesiä. Sit vaan maalaamaan kun hyvä keikkahinta on paperilla ja nimet alla.
Pidä huolta mitkä työt kuuluu keikkaan (lisätöistä urakan hinta kasvaa)ja et pomo ei tunge hommaan mukaan ylimääräisiä kavereita maalaamaan.
Muista pitää kiinni oikeuksistasi loppuun asti niin hyviä hommia riittää jatkossakin.
Jos annat periksi loppuselvityksessä tai muissa väännöissä niin leimaudut kaveriksi joka tekee kyllä kiltisti ja aina halvalla.
Parempi olla pomoja kohtaan vähän sillee v:mäinen niin et ne tulee sun luo juttelee lakki kourassa. Edellyttäen et osaat hommasi kunnolla.
Muista pitää pintasi! Go on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88864- 100843
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781