Hei
Sain tässä äsköttäin bonsai puun lajia zelkova. Minulla ei ole aikasempaa kokemusta bonsain hoidosta, joten olisiko kellään hyviä ohjeita tuollaisen zelkova-bonsain hoitoon? Olen kyllä kastellut sitä ja nyppinyt siitä kuivuneita lehtiä, mutta tarkat hoito ohjeet olisivat hyviä.
Ja miten olisi tuon mullan vaihto, kun jostain luin, että noille "ostobonsaille" pitäisi heti vaihtaa tuo multa, koska ne eivät muuten selviäisi.
Bonsain hoito ohjeita?
uusi Bonsai-harrasta
2
369
Vastaukset
- uusi bonsai-harrasta
Hei taas!
Pienen googlailun jälkeen huomasin, että puu olikin kiinanjalava, vaikka sitä oli myyty zelkovan nimellä. Eli hoito-ohjeita tarvittaisiin nyt sille kiinanjalavalle. - Bonsaaaaaaiiiii
Mulla itteläni on zelcova j A se on selvästi zelcova
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711238
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452590- 372276
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351357Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61136Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1201029