Jag vill inte!

otacksam käring

Vad det är jobbigt nuförtiden,man har inget privatliv.Mobiltelefoner,facebook,nätet o.s .v..Om folk inte får tag i en bums så är det en katastrof.Jag stänger ibland av alla rackerier,och då tror mina nära och kära att jag blivit sjuk eller dött.Nu har jag meddelat åt alla att jag ibland inte är anträffbar.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kustbo

Jag har en väninna som alltid måste ta med mobilen när hon går på toaletten eller i duschen.OM nu någon skulle ringa.

• nätberoende

Jag är nästan gift med datorn,det första jag gör på morgonen efter att jag startat kaffekokaren är att kolla vad som hänt i världen under natten.Tyvärr är det nog så att hela ens sociala liv också sköts genom "maskiner ".

• googletant
        nätberoende kirjoitti:

Jag är nästan gift med datorn,det första jag gör på morgonen efter att jag startat kaffekokaren är att kolla vad som hänt i världen under natten.Tyvärr är det nog så att hela ens sociala liv också sköts genom "maskiner ".

Visst blir det katastrof om man inte av någon orsak kommer ut på nätet.Fördelarna är ändå många,inget köande i banker,räkningarna kan man betala när man vill.Dessutom är det lätt att få svar på frågor som man undrar över.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      100
      2202
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1380
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1328
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      934
    9. 122
      811
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe