olen naisten seurassa selvinpäin, sairaan ujo. Masennun kyvyttömyyteen solmia suhteita osaksi ujouden ja osaksi muiden persoonallisien asioiden takia.
Ujous tappaa itsetunnon
4
400
Vastaukset
- miäsw34353
Eipä ne panomiehetkään usein selvinpäin uskalla naisille jutella. Jos alkoholin vaikutuksen alaisena pystyt juttelemaan, niin tee hyvä mies niin.
Itseni tapauksessa alkoholi ei sujuvoita sosiaalista kanssakäymistä, joten olen varmaan lopullisesti menetetty tapaus.- Tapa itsesi miäsw.
"Jos alkoholin vaikutuksen alaisena pystyt juttelemaan, niin tee hyvä mies niin."
Vitttu sinä olet tyhmä. Tapa itsesi jos tuollaisia neuvoja annat muille. Tuolla tavalla ihmiset juuri pilaa elämänsä.
- Juha82222222
Joo minä kun en oo ujon ja erakon luonteeni takia edes tutustunut ihmisiin.......
Se siitä =) )= - Lämpö
Uskoisin sinun hyötyvän seuraavasta blogista. Sisältää teemoja, jotka saattavat herättää sinussa ajatuksia.
http://syvallinen.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745