Tarvitsetko luotettavaa lapsenvahtia Turun alueella?

Lapsenvahti Tku

Haluaisitko viettää rennon vapaaillan? Vai tarvitsisitko lapsenvahtia työvuorojesi aikana? Lastenhoidon ohella onnistuvat kotityöt, lemmikkien hoito, ruuanlaitto ja lapsien vieminen harrastuksiin ym. Dog- ja catsitter -työtkin ovat tulleet tutuiksi. Minulla on lastenohjaaja-koulutus ja kokemusta yli neljän vuoden ajalta kaiken ikäisten lapsien hoidosta. Lisäksi olen kolmen vuoden ajan pitänyt liikuntakerhoja 3-7-vuotiaille lapsille ja minulla on pikkusisaruksia, joita hoidan usein.

Luonteeltani olen lapsirakas, positiivinen, rauhallinen, vastuullinen ja erittäin luotettava. Käyn tällä hetkellä lukiota ja ottaisin mielelläni töitä vastaan kesälomien alettua (eli 3.6. alkaen).

Ota siis yhteyttä ja kysy lisää: nina-95(at)suomi24.fi :)

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsenvahti Tku

Kesälomani on nyt alkanut. Minut on muutamaksi päiväksi kesällä jo varattu, mutta suurin osa ajasta on vielä vapaita, joten otathan tarpeeksi ajoissa yhteyttä :)

Jos jotakuta askarruttaa, voin kaiketi varovasti kertoa täällä, että palkkatoivomukseni olisi noin 5e/h, vähän riippuen työn kestosta, ajankohdasta ja lapsien määrästä ym.

• äippäs
      • Lapsenvahti Tku

Kiitos vinkistä :)

• Lapsenvahti Tku

Kiitokset kaikille vanhemmille yhteistyöstä. Viikon päästä opiskeluni jatkuvat ja otan jälleen ensi kesänä mielelläni töitä vastaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      111
      6589
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3697
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      185
      2448
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      255
      2310
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      191
      1973
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1740
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1605
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1219
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1194
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      24
      1190
    Aihe