Haluaisitko viettää rennon vapaaillan? Vai tarvitsisitko lapsenvahtia työvuorojesi aikana? Lastenhoidon ohella onnistuvat kotityöt, lemmikkien hoito, ruuanlaitto ja lapsien vieminen harrastuksiin ym. Dog- ja catsitter -työtkin ovat tulleet tutuiksi. Minulla on lastenohjaaja-koulutus ja kokemusta yli neljän vuoden ajalta kaiken ikäisten lapsien hoidosta. Lisäksi olen kolmen vuoden ajan pitänyt liikuntakerhoja 3-7-vuotiaille lapsille ja minulla on pikkusisaruksia, joita hoidan usein.
Luonteeltani olen lapsirakas, positiivinen, rauhallinen, vastuullinen ja erittäin luotettava. Käyn tällä hetkellä lukiota ja ottaisin mielelläni töitä vastaan kesälomien alettua (eli 3.6. alkaen).
Ota siis yhteyttä ja kysy lisää: nina-95(at)suomi24.fi :)
Tarvitsetko luotettavaa lapsenvahtia Turun alueella?
4
210
Vastaukset
- Lapsenvahti Tku
Kesälomani on nyt alkanut. Minut on muutamaksi päiväksi kesällä jo varattu, mutta suurin osa ajasta on vielä vapaita, joten otathan tarpeeksi ajoissa yhteyttä :)
Jos jotakuta askarruttaa, voin kaiketi varovasti kertoa täällä, että palkkatoivomukseni olisi noin 5e/h, vähän riippuen työn kestosta, ajankohdasta ja lapsien määrästä ym. - äippäs
Käy laittamassa ilmoitus sivuillemme :)
https://www.facebook.com/pages/Lastenhoitopalvelu/174351904645- Lapsenvahti Tku
Kiitos vinkistä :)
- Lapsenvahti Tku
Kiitokset kaikille vanhemmille yhteistyöstä. Viikon päästä opiskeluni jatkuvat ja otan jälleen ensi kesänä mielelläni töitä vastaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585636- 1024700
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882784Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811284Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65931
- 28883
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108846Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819