Ostin viikko sitten todella(!) tuuhean lumihiutaleen ja laitoin kotona amppelissaan roikkumaan varjoisaan sisäänkäyntiimme. Kastelin kerran melko runsaasti, ja nyt huomasin että kasvihan on kuolemaan päin. Voiko lumihiutaletta pitää täysin varjossa, vai tarvitseeko se enemmän aurinkoa? Kastelin sen nyt uudelleen ja nostin toiselle puolelle taloa aurinkoon. En tiedä onko kasvi jo tuhoon tuomittu. Miten usein pitäisi kastella?
lumihiutaleelle apua!!
Helphelp
2
163
Vastaukset
- reikäpohjassa
Onko ruukun pohjassa reikä, jos ei ole, se on tukehtunut märkyyteen.
Nyt kun ei ole kovin kuumaa eikä aurinkokaan paistele, ei kannata kovin usein kastella, kyllä sen huomaa koska pitää antaa vettä.
Kantsii kokeilla vaikka sormella, onko multa märkää ja antaa vasta sitten kun on kuiva.
Menestyy molemmissa, varjossa ja auringossa. - helphelp
eipä ole reikää pohjassa.. pitääpä katsoa jos löytyy parempi ruukku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026