Keno ja suuri täysikuu

Kenottaa

Ensi yönä on superkuu:
"Ensi yönä Suomen taivaalla mollottaa superkuu eli poikkeuksellisen suurena näkyvä täysikuu. Superkuusta puhutaan silloin, kun kuun kiertorata sattuu lähimmäksi maata täydenkuun aikaan. Silloin kuu näkyy taivaalla poikkeuksellisen suurena. Superkuu ei ole kovin harvinainen ilmiö. Edellisen kerran poikkeuksellisen komea kuutamo valaisi Suomen yötä viime vuoden maaliskuussa."
Tästä johtuen Kenon la-illan ja su-päivän numeroiksi tulee tavallista suurempi määrä viimeisen neljänneksen numeroista! Kannattaa panostaa!
Kuu vetää isoja palloja puoleensa.

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I rest my case!

      Täysikuu vetää hörhöjä puoleensa!

      • pientä pukkaa

        Uusikuu on käsillä, pienet numerot on hittinä arvonnoissa.


    • Miten joku voi olla näin taikauskoinen?


      Täysikuu ei vaikuta mitenkään kenon arvontaan. Täysikuu ei suurenna kenon pieniä voittojen todennäköisyyksiä. eikä suurenna alhaista 55%:n palautusprosenttia.

      • XXL-foliohattu :P

        Sä et tiedä mistään mitään, tässä 110% varmuudella voitto numerot:

        6, 8, 9, 10, 20, 40, 49, 50, 56, 66, 68, kuten huomaatte ei yhtään 30-sarjan numeroa...hmmm....syy: 3 ei kuvaa täyttä kuuta kuten esim. numerot joissa 0 tai 8 jne muuta pyöreää hähähähähääää tieysti voisi laittaa 30, 36 tai 38, 39, mut se on tuo kolmosaspekti....kun tökkii kuun pois radaltaa ja kenostakin...hihihiiii


      • 1+18
        XXL-foliohattu :P kirjoitti:

        Sä et tiedä mistään mitään, tässä 110% varmuudella voitto numerot:

        6, 8, 9, 10, 20, 40, 49, 50, 56, 66, 68, kuten huomaatte ei yhtään 30-sarjan numeroa...hmmm....syy: 3 ei kuvaa täyttä kuuta kuten esim. numerot joissa 0 tai 8 jne muuta pyöreää hähähähähääää tieysti voisi laittaa 30, 36 tai 38, 39, mut se on tuo kolmosaspekti....kun tökkii kuun pois radaltaa ja kenostakin...hihihiiii

        Kiitos vihjeestä, 200 euroa tuli voittoa.


      • foliohattu-XL
        1+18 kirjoitti:

        Kiitos vihjeestä, 200 euroa tuli voittoa.

        No Onnittelut! Hienoa! Mitkä laitoit?


      • Pelimiäs

        Miten joku voi olla näin tosikko?

        Tässä se taas nähdään, kuinka gambler1 ottaa todesta kaiken lukemansa ilman mitään kritiikkiä. Täysikuun vaikutus kenoon-viestiä ei taatusti kukaan muu kuin älykkö-gambler ottanut vakavasti.

        Mutta gamblerin ääliöhän uskoo ihan samaan tyyliin myös rayn säälittävät sepitykset peliensä satunnaisuudesta. Tollo mikä tollo.


      • Aito pelimiäs
        Pelimiäs kirjoitti:

        Miten joku voi olla näin tosikko?

        Tässä se taas nähdään, kuinka gambler1 ottaa todesta kaiken lukemansa ilman mitään kritiikkiä. Täysikuun vaikutus kenoon-viestiä ei taatusti kukaan muu kuin älykkö-gambler ottanut vakavasti.

        Mutta gamblerin ääliöhän uskoo ihan samaan tyyliin myös rayn säälittävät sepitykset peliensä satunnaisuudesta. Tollo mikä tollo.

        Pelimiäs puolestaan uskoo RAY:n salaliittoon. Tollo mikä tollo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe