Viking gulf wash lenkkarit

Wiikinki

Ostimme lapsellemme viking lenkkarit kokoa 26, joihin jäi vain 1cm tyhjää tilaa. Kokeilimme myös kokoa 27, mutta se vaikutti aivan hurjan suurelta. Tilaa jäi jopa 2cm ja kengät olivat silmämääräisestikin katsottuna suuren näköiset. Oikea koko olisi ollut varmasti noiden kahden kengän välistä :/
Asia jäi vielä hieman mietityttämään...joten voisikohan joku mitata 27 kokoisen viking kengän pohjallisen sisäpituuden, niin mietin vielä kenkien vaihtamista suurempaan. Kiitos jos joku ystävällisesti auttaa!

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+20

Meillä sama ongelma,24 ja 25 välillä.Olen ostanut isommat,koska jossain oli ohje,että uusissa kengissä pitäisi olla 1,7cm liikkumisen ja kasvun varaa ja kengät olisi syytä vaihtaa isompiin,kun väljyyttä on noin 1cm jäljellä.Voihan aluksi käyttää paksumpia sukkia ja laittaa kärkeen vaikka pikkuisen vanua.Ongelma saattaa poistua muutamassa viikossa,jalkahan kasvaa koko ajan.

• wiikinki

Päädyttiin kuitenkin pienempiin kenkiin, koska isommat oli tosiaan valtavan näköiset. Niitä ei saanut tarroillakaan kiristettyä tukevaksi ja kävelykin näytti hankalalta. Käsittääkseni kenkä tulee vaihtaa isompaan, kun jäljellä on enää tuo liikkumisvara 0,5cm. Olenkohan aivan hakoteillä???

• Vaikea valita

Terveyskirjaston kun Googletat,löytyy artikkeli aiheesta.Voihan ne isommat ostaa myöhemmin,jos jalka kasvaa loppukesää kohti.Tai sitten eri malli olisiko parempi,jos on liian leveä lestinen nykyinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11021
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3658
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      243
      2501
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      26
      2455
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1800
    6. 198
      1295
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1244
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1069
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1019
    Aihe