Ostimme lapsellemme viking lenkkarit kokoa 26, joihin jäi vain 1cm tyhjää tilaa. Kokeilimme myös kokoa 27, mutta se vaikutti aivan hurjan suurelta. Tilaa jäi jopa 2cm ja kengät olivat silmämääräisestikin katsottuna suuren näköiset. Oikea koko olisi ollut varmasti noiden kahden kengän välistä :/
Asia jäi vielä hieman mietityttämään...joten voisikohan joku mitata 27 kokoisen viking kengän pohjallisen sisäpituuden, niin mietin vielä kenkien vaihtamista suurempaan. Kiitos jos joku ystävällisesti auttaa!
Viking gulf wash lenkkarit
3
165
Vastaukset
- 20+20
Meillä sama ongelma,24 ja 25 välillä.Olen ostanut isommat,koska jossain oli ohje,että uusissa kengissä pitäisi olla 1,7cm liikkumisen ja kasvun varaa ja kengät olisi syytä vaihtaa isompiin,kun väljyyttä on noin 1cm jäljellä.Voihan aluksi käyttää paksumpia sukkia ja laittaa kärkeen vaikka pikkuisen vanua.Ongelma saattaa poistua muutamassa viikossa,jalkahan kasvaa koko ajan.
- wiikinki
Päädyttiin kuitenkin pienempiin kenkiin, koska isommat oli tosiaan valtavan näköiset. Niitä ei saanut tarroillakaan kiristettyä tukevaksi ja kävelykin näytti hankalalta. Käsittääkseni kenkä tulee vaihtaa isompaan, kun jäljellä on enää tuo liikkumisvara 0,5cm. Olenkohan aivan hakoteillä???
- Vaikea valita
Terveyskirjaston kun Googletat,löytyy artikkeli aiheesta.Voihan ne isommat ostaa myöhemmin,jos jalka kasvaa loppukesää kohti.Tai sitten eri malli olisiko parempi,jos on liian leveä lestinen nykyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019