Mua kiusataa!Mitä teen?

Kiusattu98

Oon seiskal ja poika. Heti ku tulin yläasteelle mua alettii kiusata. Jotkut ysiluokkalaiset pojat alko nimitellä ja tönii. Mul ei oo kamui koska mun luokka hajotettii iha kokonaa. Ne isot pojat kiusaa henkisest mut useimmiten fyysisest.
Ne lyö kasseille ja rikkoo tavaroit. Oon yrittäny sanoo vanhemmille mut ne ei välitä. Nyt kiusaaminen on mennypahemmaks. Ne työntää mun pään vessanpönttöö, haukkuu homoks vaik en oo lyö koko ajan kasseille,tönii,pöllii tavaroit jne. Ennen mä olin 9 oppilas nyt vaa 7.
Se on minust pahint ku ne käy porukal kimppuu. Mul on mustelmii siitku ne on lyönny. Mä en oo oikee hyvä tappelee. Kerran ku löin yhtä niist kasseille ne työns mun pään vessanpönttöö ja löi kasseille ja turpaa. Niitt lempijuttu on kai kasseille lyöminen.
Joskus minuu pelottaa mennä kouluu kiusaamisen takii. Ku näin yhen niist yksin yritin lyyä turpaa mut sainkii ite. Oon yrittäny olla välittämättä siit mut en pysty.

28

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+9

      voisit vaihtaa koulua itse tein niin ja olen 18 ja olen onnelisempi kun vaihdoin koulua yläastella

      • kiusattu98

        Mun vanhemmat ei ikinä suostuis ku ne ei viitti ees kunnella


      • Suur-susi99
        kiusattu98 kirjoitti:

        Mun vanhemmat ei ikinä suostuis ku ne ei viitti ees kunnella

        Sun kanttii viel sanoo sun vanjemmille. Yritä ettii hyvä hetki et ne kuunelis. Koulun vaihataminenkii ois hyvä idea, mut en suosittele heti. Muuten kiusaaja/kiusaajat vaa tajuu et voos tehä lisää sellast. Kysy joskus kiusaajilt miks netekee sillee.


      • Älä lannistu!
        Suur-susi99 kirjoitti:

        Sun kanttii viel sanoo sun vanjemmille. Yritä ettii hyvä hetki et ne kuunelis. Koulun vaihataminenkii ois hyvä idea, mut en suosittele heti. Muuten kiusaaja/kiusaajat vaa tajuu et voos tehä lisää sellast. Kysy joskus kiusaajilt miks netekee sillee.

        Kanttii kans yrittää hommata kamui.


      • kiusattu98
        Älä lannistu! kirjoitti:

        Kanttii kans yrittää hommata kamui.

        Kiitos. Aion yrittää hommata kamui. Niit voi olla vähän vaikee saaha mut yritän kuitenkii


      • vamppi
        kiusattu98 kirjoitti:

        Mun vanhemmat ei ikinä suostuis ku ne ei viitti ees kunnella

        muo kiusataa kun olen eritys tuen oppilas muo tönitää taklataa ja nimitellää voimia kiusatuille vaikka olenkin todellisuddessa tyhmemmpi ku yles luokan oppilaat jotka kiusaa niin silti mä oon ihminen.


      • kohtalotoveri
        vamppi kirjoitti:

        muo kiusataa kun olen eritys tuen oppilas muo tönitää taklataa ja nimitellää voimia kiusatuille vaikka olenkin todellisuddessa tyhmemmpi ku yles luokan oppilaat jotka kiusaa niin silti mä oon ihminen.

        Niinpä. Ton kun kaikki tajuaiskin...!


    • älä vaikene

      Kerro myös opettajalle. Ja vanhemmille uudestaan. Näytä mahdolliset mustelmat yms. Kuulostaa siltä, että sun kiusaajat on syyllistyneet toistuviin pahoinpitelyihin. Halutessasi voit siis kertoa asiasta myös poliisille! Älä missään tapauksessa vaikene, vaan pidä kiusaamisestasi ääntä. Sulla on lain mukaan oikeus käydä koulua turvallisessa ympäristössä.

    • Kiusattu96

      Tiedän mistä nyt puhut ja se on tosi kurjaa ): Ensin sun kannattaa kertoo opettajille , että sua kiusataan ja jos opettajien puheet vaan pahentaa tilannetta , kannattaa ketoo vanhemmille ja että ne ottais yhteyttä koululle . Jos mikään näistä ei auta, voit tarvittaessa tehdä rikosilmoituksen ja silloin aletaan jo melkein puhua korvauksista , joita kiusaajat maksavat sinulle aiheuttamastaan mielipahasta . Sinun ei koskaan tarvitse vaihtaa koulua tai aamulla jäädä kotiin vain sen takia , että sinua kiusataan ! Muista ; kiusaajilla ei ole minkäänlaista tulevaisuutta :)

      • kiusattu98

        Joo näytän mustelmat vanhemmille. Kanttii kyl sanoo. Kiitti neuvoist!


    • kakekakki

      Kiusaajillasi on kakkaa pyllyssä:D

      • Emilia99

        Yritä vaa pärjätä. Sun pitäis lyyä niit kunnol turpaa. Yleensä kiusaaminen loppuu ku vähä lyöt.


      • Ringo99
        Emilia99 kirjoitti:

        Yritä vaa pärjätä. Sun pitäis lyyä niit kunnol turpaa. Yleensä kiusaaminen loppuu ku vähä lyöt.

        Älä oo pelkuri. Lyö yhtä niis tosi kovaa kasseille. Ei kannata välitää seurauksist. Anna kunnol turpaa.


      • oot tyhmä
        Ringo99 kirjoitti:

        Älä oo pelkuri. Lyö yhtä niis tosi kovaa kasseille. Ei kannata välitää seurauksist. Anna kunnol turpaa.

        voi lol


      • hessu2ggsd
        oot tyhmä kirjoitti:

        voi lol

        Taidat olla 8v. VOI LOL


    • Rölli..,

      Trololololol

      • girl

        älä mee kouluun vaan järjestä ne kiusaajat vastaamaan teoistaan! kerro vanhemmille, opettajalle, terveydenhoitajalle, kuraattorille, koulupsykologille, rehtorille, jollekin! niiden pitää soittaa poliisille ja kiusaajia pitää rangaista pahoinpitelystä! muussa tapauksessa joudut puolustamaan itseäsi aseella, koska tuollaista ei tarvitse kärsiä ja muutenkaan et pärjäisi useammalle ilman asetta. toivottavasti teet asialle jotain etkä joudu kärsiä.


    • rtgsym.fki,umtyjhtyj

      Kannattaa suoraan uhkailla että teet rikosilmoituksen ja kun tekijät ovat 9 luokalla he ovat tod.näk. 15vuotiaita ja heille tulisi rikosrekisteriin merkintä.

    • soitapoliisit

      Tai sitten vaan todellakin ilmoitat asiasta poliisille. Ihan totta - toihan on ihan selvää pahoinpitelyä! Jos tapahtuis jossain muualla kuin koulussa, vaikkapa ruokakaupassa, joku olisi jo soittanut poliisit! Ei sun tarvi tollaista sietää. Raivostuttavaa. >:(

    • Toinenkiusattu

      Puhu terkkarille tai kuraattorille (jos koulullasi on kuraattori), jos vanhempasi eivät välitä. Tsemppiä sulle!:)

    • tyttö-99

      Tota... mee eka koulukuraattorille jos teil on sellane, ja jos ei oo nii sit opettajalle tai terkkarille. Kiusaajat on mun mielest noloja. :D mut iha oikeesti, nii jos sult pöllitään tavaroita ja tonitään ja lyödään , nii se asia kuuluu poliiseille.

    • joo just näin

      sano vaan niille kiusaajille et haistakaa vittu homot

      • alottoja

        Onneks mä meen kasille ja ne kiusaajat poistuu koulust. Muutama kiusaaja tosin jäi luokalle.


    • HulluMutsi

      Vai ei tee vanhemmat mitään? Mun tyttöä kiusattiin ja koulun toimenpiteet ei auttanu, vaikka keskustelua käytiin kiusaajan vanhempien kanssa.
      Kun lapsi kertoi mulle asian, eikä muka mitään enää oikeen tehtävissä, niin:
      -Tiesin missä kiusaaja(t) asuu. Kyttäsin koska kiusaaja meni kotio/tuli sieltä. Kävin vanhemman ominaisuudessa keskustelemassa kiusaajan kanssa nenäkkäin. Pahin kiusaaja väitti kaikkea, -mikä ei paikkaansa pitävää.
      Lupasin vetää kiusaajia turpiin, -että tietää miltä kiusaaminen tuntuu, jos kiusaaminen ei lopu. -Loppuhan se. Nyt mulla on hullun mutsin leima, mut se ei haittaa. Lasta ei enää kiusata. (Ei ole kiusattu pariin vuoteen.) Ja olisinkin vetäny kiusaajia lättyy ja ihan mielelläni maksanut siitä sakot. Parin sadan sakot toisen rauhasta ei ole mitään..
      Onkohan muut vanhemmat toiminut näin?
      En koe edelleenkään toimineeni edes moraalisesti väärin..

      • lllllll

        lapsenhakkaajastako tulisi olla ylpeä?


    • jaksamista sullen

      Soita lastensuojeluun. Sieltä tulee lauma koululle. Löytyy nettisivustoilta sosiaalitoimi/sosiaalivirasto. Tai kilauta kunnan keskukseen ja kysy kuka hoitaa. Tsemiä. Poliisille voi jättää rikosilmoituksen. Ja jos opettaja ei toimi, soita sivistystoimen johtajalle, se on opettajien pomo. Jos kunnas on muita kouluja, siirry. Mikään pakko ei ole hakattavaksi mennä. Nosta pää pystyyn, hae apua. jos kiusaajat on alle 15v, lastensuojelu huolehtii heistäkin. Ainakin heidän vanhemmat saavat huutia. Paskan tasolle älä alennu, joten pidä nyrkit taskus. Hakkaavat vanhemmat synnyttää hakkaavia kakaroita.

    • Niko helsingistä
    • Anonyymi

      Mulla on sama kokemus😭😣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe