Esittäkääpä mielipiteitä ja parannusehdotuksia tälle mun tiimille :)
Skarmory lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Hasty
Sturdy
Razor Fang
Aerial Ace
Steel Wing
Night Slash
Swords Dance
Cloyster lv. 74
Evt: 252 Hp, 252 Sp. Def
Brave
Skill Link
Leftovers
Razor Shell
Protect
Spikes
Icicle Spear
Cherrim lv. 74
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Modest
Flower Gift
Heat Rock
Sunny Day
SolarBeam
Hidden Power (flying)
Leech Seed
Swalot lv. 75
Evt: 252 Hp, 252 Def ja Sp. Def en muista tarkkaa jakoa, mutta Defenseä oli enemmän
Careful
Sticky Hold
Black Sludge
Amnesia
Acid Armor
Earthquake
Sludge Bomb
Masquerain lv. 75
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Timid
Intimidate
Focus Sash
Ice Beam
Hydro Pump
Bug Buzz
Air Slash
Sableye lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Adamant
Keen Eye
Razor Fang (voin myös vaihtaa Razor claw)
Recover
Will-o-Wisp
Faint Attack
Shadow Claw
Semmonen poppoo :) Huomatkaa sitten etten Skarmoryn ja Cloysteryn kohdalla kiinnittänyt huomiota Natureihin. Jättäkää vaan kaikenlaista mielipidettä :)
Black-tiimi
3
55
Vastaukset
- naruto(^_^)
sableye on hyvä kun sillä ei ole heikkouksia
- Avorniwt
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
- 3+1
Avorniwt kirjoitti:
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
Pyydystä vielä Darkrai ja Shaymin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10003210
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673