Esittäkääpä mielipiteitä ja parannusehdotuksia tälle mun tiimille :)
Skarmory lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Hasty
Sturdy
Razor Fang
Aerial Ace
Steel Wing
Night Slash
Swords Dance
Cloyster lv. 74
Evt: 252 Hp, 252 Sp. Def
Brave
Skill Link
Leftovers
Razor Shell
Protect
Spikes
Icicle Spear
Cherrim lv. 74
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Modest
Flower Gift
Heat Rock
Sunny Day
SolarBeam
Hidden Power (flying)
Leech Seed
Swalot lv. 75
Evt: 252 Hp, 252 Def ja Sp. Def en muista tarkkaa jakoa, mutta Defenseä oli enemmän
Careful
Sticky Hold
Black Sludge
Amnesia
Acid Armor
Earthquake
Sludge Bomb
Masquerain lv. 75
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Timid
Intimidate
Focus Sash
Ice Beam
Hydro Pump
Bug Buzz
Air Slash
Sableye lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Adamant
Keen Eye
Razor Fang (voin myös vaihtaa Razor claw)
Recover
Will-o-Wisp
Faint Attack
Shadow Claw
Semmonen poppoo :) Huomatkaa sitten etten Skarmoryn ja Cloysteryn kohdalla kiinnittänyt huomiota Natureihin. Jättäkää vaan kaikenlaista mielipidettä :)
Black-tiimi
3
<50
Vastaukset
- naruto(^_^)
sableye on hyvä kun sillä ei ole heikkouksia
- Avorniwt
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
- 3+1
Avorniwt kirjoitti:
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
Pyydystä vielä Darkrai ja Shaymin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10003210
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807