Esittäkääpä mielipiteitä ja parannusehdotuksia tälle mun tiimille :)
Skarmory lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Hasty
Sturdy
Razor Fang
Aerial Ace
Steel Wing
Night Slash
Swords Dance
Cloyster lv. 74
Evt: 252 Hp, 252 Sp. Def
Brave
Skill Link
Leftovers
Razor Shell
Protect
Spikes
Icicle Spear
Cherrim lv. 74
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Modest
Flower Gift
Heat Rock
Sunny Day
SolarBeam
Hidden Power (flying)
Leech Seed
Swalot lv. 75
Evt: 252 Hp, 252 Def ja Sp. Def en muista tarkkaa jakoa, mutta Defenseä oli enemmän
Careful
Sticky Hold
Black Sludge
Amnesia
Acid Armor
Earthquake
Sludge Bomb
Masquerain lv. 75
Evt: 252 Sp. Att, 252 Spd
Timid
Intimidate
Focus Sash
Ice Beam
Hydro Pump
Bug Buzz
Air Slash
Sableye lv. 74
Evt: 252 Att, 252 Spd
Adamant
Keen Eye
Razor Fang (voin myös vaihtaa Razor claw)
Recover
Will-o-Wisp
Faint Attack
Shadow Claw
Semmonen poppoo :) Huomatkaa sitten etten Skarmoryn ja Cloysteryn kohdalla kiinnittänyt huomiota Natureihin. Jättäkää vaan kaikenlaista mielipidettä :)
Black-tiimi
3
74
Vastaukset 3
- naruto(^_^)
sableye on hyvä kun sillä ei ole heikkouksia
- Avorniwt
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
- 3+1
Avorniwt kirjoitti:
Se onkin oikeastaan se syy miksi halusin kokeilla sitä :) Minulla on Diamondissa kaikki 1.-4. generaation poksuttimet (paitsi Mew, Shaymin, Darkrai, Arceus, Celebi, Jirachi ja Deoxys) joten läväytin vaan pc:n auki ja selailin sieltä mitä haluaisin käyttää. Sitten vaan breedasin ja siirtelin ne Blackiin.
Pyydystä vielä Darkrai ja Shaymin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10003210
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k167468Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline94341YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338