latex kumi pvc ym!

ei löydy

mistä voes löytää naista joka tykkää käyttää latexi asuja?

34

4582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xetal
    • latexi88

      Kyllähän niitä tuolla kaupungin kujilla näkee useinkin

    • latex

      saisinäkyä useammin. ja tuntuu että asiasta pitävät naiset ovat vähissä? miehiä tuntuu asia kiinnostavan enemmän? vai olenko ihan väärässä.

      • moikka kyl asia on niin et miehii kiihottaa enemmän kumi pvc latex ym asut naisii on vähemmän kiihotutko sä asumiehistä kans vai pelkästään naisista.


      • latex man
        kumi1 kirjoitti:

        moikka kyl asia on niin et miehii kiihottaa enemmän kumi pvc latex ym asut naisii on vähemmän kiihotutko sä asumiehistä kans vai pelkästään naisista.

        pelkästään naisista.


    • Kiinnostaa...

      Olen 48v ukkomies Hesasta,ja olisi kyllä ihan mielenkiintoista tutustua vähän vanhempaan kumi,pvc(myös nahka) harrastajaan 40v vaimon kanssa.Varsinkin jos miehellä paljon asuja ja isompiakin kokoja,voitais sovitella vaimollekkin...?
      Kokemusta kumiasuista ei,kiinnostusta kylläkin...

    • tiukassa nahka-asuss

      Onpa kiva huomata, että jotkut on kiinnostuineita kokeilemaan mm. nahka ja pvc asuja. Itselläni on tosi paljon asuja ja voisin olla ainakin aluksi silmänilona ja siitä se ajatus sitten lähtee. Mitä tykkäisitte, jos mies olisi jopa sidottunakin esim. nahka-asuun?

    • Kiinnostaa...

      Sinä vai minä sidottuna...? Minkä kokoinen/ikäinen olet ja missäpäin sun asuvalikoima sijaitsee? Toivottavasti huomioit myös mainintani isompikokoisista asusteista...?? Millasia asuja sulla? Kumi,nahka,pvc...?? Mites yhteys,esim. e-mail?

    • tiukassa nahka-asuss

      Minä sidottuna. Pk-seudulta olen. Olen 182/80 ja samanikäinen kuin sinä. Kyllä huomioin, mutta minkäkokoisia pitäisi löytyä? Taitaa olla 42-44 suurimpia kokoja mitä löytyy. Eikun mielikuvitus liikkeelle

    • Kiinnostaa...

      No tiukassa... kerro vähän asuvalikoimastasi,varsinkin niistä 42-44 koon asuista.
      Pk-seutu=??? Vähän tarkempaan,ei autoa me itä-H:ki. Mitä matskua isommat koot? Kaikki ed. mainitut kiihottaa! Sulla välineitä,jos haluat sidotuksi...???
      Mutta miten saada yhteys sinuun muutenkin kun täällä?

      • suomi en tieätä XXXl koosta mitän,....jos haluat jotan,vaan ebay ja sekin on rajotetut alue


    • tiukassa nahka-asuss

      On muutamia juttuja millä on helppo laittaa kiinni. Keinonahka-asuja lähinnä. Sitten on pari sadeasua. Vaikka nahka ja pvc on kivaa olla olisiko kiinnostavaa kokeilla sitoa sadeasussa sadeasuinen silmäniloksi?

      • hokhaidoo

        Menkää tänne nyt ens hätään
        http://webchat.xs4all.nl/

        Irc network IRCNet
        Chatchannel kohtaan "Other"
        ja kanavaksi vaikka #nahkahousu tai keksitte jonkun muun missä ei välttämättä olisi muita käyttäjiä.

        Videoikaa teidän touhu tai ottakaa kuvia täällä on paljon kiinnostuneita :D


      • Anonyymi

        Kunnon sadeasu ja kumisaappaat ja kunnon sitominen ja hyväksi käyttö!


    • Kiinnostaa...

      Tiukassa tais lähtee lomille tai jtn,kun ei ole ilmoitellut...

    • tiukassa nahka-asuss

      Täällä sitä ollaan ja olen ollut mustassa nahka-asussa. Tähän lisäksi musta paksu nahkahuppu tekee ihmeitä. Ihan mustana ja avuttomaksi teidän silmänilona kunhan saa asiat menemään eteen päin. Tietysti iloa ja hyvää huumoria samaan aikaan. On kiva ajatella mitä kaikkea voikaan keksiä. Mitä pitäisitte punaisesta nahka- tai pvc asuista?
      Olisiko jollakin tähän asiaan lisätä mielikuvitusta, kirjoittaa ajatuksia mikä voisi antaa monelle hyviä juttuja?

    • Kiinnostaa...

      No miten se yhteys...? Painaa lomatkin jo päälle,16-20.7 muualla...

    • tiukassa nahka-asuss

      Ei ole ehtinyt tehdä s-postiosoitetta, kun tuntui, että siellä se ajatus on kadonnut. Täällä ollaan. Tänään mustassa sadeasussa. Tässä olisi voinut viettää iltaa jonkun kanssa. Lattialle sidottuna mustassa kiiltävässä sadeasussa avuttomana. Suutukittuna ja joku alkaisi kiusaamaan kumikäsineellä. Siinä rimpuilisi ja tekijä sen kuin nauttisi tekemisestään.

    • Kiinnostaa...

      No kehitä se s-posti osoite,tuun mielellään leikkimään,sulla kuullostaa olevan upeita asusteita...!!! Otetaan vaimo mukaan myöhemmin...? Lähden lomalle nyt,eli
      hyvät Jussit,palataan 20.7 jälkeen...

    • Kiinnostaa...

      Eipä ole osoitetta ilmestynyt...

    • Kiinnostaa...

      Eipä osoitetta vieläkään....

      • sdgf

        Alko varmaan pelottaa


    • Taitaa olla urbaania legendaa latexista tykkäävät naiset, eli ET löydä mistään.

    • Pelkkää tuuriako?

      Ei nyt ihan, mutta ehkä naiset usein tarvii miehen avustamaan fetissin syntymisessä. Mutta kun on alkuun päässyt niin tiedän että nainenkin nauttii kumiasuun pukeutumisesta.

    • jolli85

      miehet nahka kumi tai pvc asussa ovat kuuumaa tavaraa...vaikkapa sidottuna

    • asussa illan vietoss

      Täällä sitä ollaan nahka-asussa. Tiukaan pvc asuun voin pukeutua ja muutenkin olen aika tiukka kunnossa.
      Tähän lisäksi käsirautaleikkejä tai sidottuna.
      Voisi viettää iltaa vaikka muovisessa asussa, jos vaan olisi joka tykkäisi näkemästään tai jopa keksisi lisää juttuja.

    • Kumia päälle ja hotellin suihkuun kaverin kanssa harrastelemaan kusipaskaleikkejä?

    • Lotossakin voittaa helpommin kun latex asuista tykkäävää naista leikkikaveriksi..

      • ja naiset vielä ihmetelevat miksi mies en oo kotona ja istup ravintolossa,,,,tee miehen elämä kuninkaaliseksi ja elät taivassa kuninkatar


    • NaughtyNibbles

      Koitahan noita eri klubeja ja tapahtumia. Viime kevään Wonderlust festareilla ainakin oli paljon upeasti pukeutuneita mimmejä liikenteessä ja tuonne Pervpark klubille myös porukka pukeutuu yleensä tosi hyvin.

      • Kumi-asuja en voi käyttää mutta muuten nahka ja seksikkäät hepeneet ovat mieleen. Pervpark on tuttu paikka, käyn jatkossakin.


    • m20vee

      Kyllä lateksista ja kumista tykkääviä naisia löytyy.

      Itse olin tyttöystävän kanssa seurustellut melkein vuoden kun puhe lähti hunterin saappaista kaikkeen kumiin ja lateksiin ja näin löytyi yhteinen fetissi!

    • Jorkki1654

      Lukaskaapa tältä foorumilta lypsyhanskat fetissinä niin on kuuma misu

    • Anonyymi

      Uskoisiu ,että kyllä löytyy naisia jotka kiihottuvat kumi ja latex asuista ,samoin
      kun miehetkin, kylläkin rohkeutta tästä puhumiseen ja keskusteluun , voi olla
      joillekin häpeä tunnustaa , että tulee kiimaiseksi yhtä lailla kuin miehetkin
      hyvänäköiset tiukat latex asut ja legginsit ovat kuumaa tavaraa , vaikka kaikki
      naiset eivät sitä myönnäkkään että on halu hakea näyttävyyttä ja huomiota
      vastakkaiselta sukupuolelta-

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe