Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa miestä. Emme ole puhuneet asiasta, mutta olen epävarma jutusta pituueromme takia. Mies on 187 ja minä 162. Asia vaivaa, koska en ole aiemmin ollut näin pitkän miehen kanssa. Seksi on ollut mielestäni hyvää, en ole siinä havainnut pituuerosta johtuvia ongelmia. Ehkei mieskään, koska haluaa aktiivisesti aina uudestaan tavata.
Millaisia kokemuksia teillä sekä mieheillä että naisilla on tällaisesta pituuserosta niin seksissä kuin muutenkin arjessa? Minulla on jostain sellainen käsitys, että pitkät miehet hakevat pitkiä naisia, mikä on ilman muuta ymmärettävää. Siksi kai asia askarruttaa.
Pituusero
24
2870
Vastaukset
- NoEiOle?
Mä olen ainakin tavannut ja tunnen monia pitkiä toimivia suhteita, joissa on jopa enemmänkin pituuseroa.
Pituuseron vaikutuksesta seksiin en osaa sanoo mitään, ei kokemusta, mutta kuvittelisin, että seksin toimivuuteen pituuserolla on vähiten huonoja vaikutuksia, voi jopa olla vaan etua.
Ei pitkät hae pitkiä ja lyhyet lyhyitä, se on sinulla aika erikoinen käsitys eikä se olisi mitenkään ymmärrettävää, silloinhan meitä olisi vaan pitkiä ja lyhyitä täällä. - tepponysä
no on alkajalla ongelma. Entäs jos nainen on ns. normaalimittainen, eli siis jotain 165 - 170 ja mies on pienempi....
Ja ennenkaikkea, asiat on ok, jos kumpikn o terveitä! Miettikää sitä.... Mielestäni tuo 20 cm pituusero ei ole ongema noin päin. - Älä mieti.....
No ei oo totta jotta tuollainen asia vaivaa mieltä?!? Minun mies on 190 ja minä 158cm pitkä. Eipä tuo ole menoa haitannut yhtään missään....
- 175 cm
Olen katsellut himoiten yhtä itseäni selvästi pidempää naispuolista amatsonityötoveria ja miettinyt, että häntä en pystyisi panemaan takaapäin ilman jotain hankalia erityisjärjestelyjä, ei ylettäisi kun takapuoli on niin korkealla. Itseäni selvästi lyhyempien naisten kanssa pidempään jutellessa taas niska tulee äkkiä kipeäksi, kun joutuu kääntämään päätä ja katsomaan alaspäin. Sitä joutuu tietokoneiden kanssa muutenkin tekemään enemmän kuin tarpeeksi.
Juu, ihan varmasti parisuhteissa on isompia ongelmia kuin nämä, kunhan mainitsin.- Herr Laderhose
Eu tui niin hankalia järjestelyjä vaadi. Takaapäin on muutenkin parempi, jos nainen makaa pylly pystyssä. Silloin mies saa paremman paineen naisen g-pisteeseen.
- 175 cm
Herr Laderhose kirjoitti:
Eu tui niin hankalia järjestelyjä vaadi. Takaapäin on muutenkin parempi, jos nainen makaa pylly pystyssä. Silloin mies saa paremman paineen naisen g-pisteeseen.
Tämä asia vaatisi empiiristä tutkimusta. Olen tainnut jäädä tärkeää elämänkokemusta vaille, kun en ole koskaan ollut itseäni pidemmän naisen kanssa.
- Kiitos!
Kysyjä kiittää! Kiitos todella paljon vastuksistanne. En osaa sanoa, miksi asia on vaivanut minua. Vastauksistanne on todella paljon hyötyä asian ajattelussa. Hyvää kevättä teille!
- Armas Isokyrpänen
No hei, Armas tässä vastaa myös, olen n 190cm pitkä, ja toki nainut monen laista , ja kokoista naista.. mutta kerran sain kääpiöö, olisiko sitä mittaa ollut vajaa metri, mutta ihan se oli muutoin täys nainen. Takaa oli pöydänreunalla naitava, jotta sai vehkeet oikeelle hollille.. hyvä oli ottaan suihin, ja siinä kun oli kyrvässä, kuin seipäässä, saattoin sitä pyöritellä ympäri, kuin grillivartaassa.. kiva kokemus..
- teppo rypsinkukka
Tulipa mieleen pari asiaa, joista osa kyllä on myös jopa harmillista, mutaa osa varmaa tottakin.
Totta lienee se, että kyllä luonto on luonut ihmisen sellaiseksi, että ihmisinä ääriipäissä toisistaan olevat ihmiset eivät kohtaa toisiaan suhteen tasolla.
Kyllä se luontopäättää sen jos toinen vaikka 160 ja toinen sitten 195 ettei suhdetta synny. Mutta sitten tulee kuvaan se, että ihminen on oppiva eläin ja sitä kautta voi tulla yhteisiä asioita joiden vuoksi kuitenkin tulee se suhde.
Sitten on asenteet jotka tekee sen ettei kaikki saa ihmissuhteita helposti. Jollakin on vain niin vahva asenne itsestään ettei edes näe mitään ympärillään ja sitten joskus se oma sielu sallisi jotain, mutta ympäristön paine on omaa tahtoa voimakkaampi ja määrävämpi.
Kerran jopa yksi nainen sanoi yleisesti, että miehen pitää olla sellainen, jonka kanssa kehtaa liikkua ja jota voi viedä vanhempien silmiin.... Mutta se siitä.
Mutta oikeesti aloittajalle. Älä mieti sekundaarisia asioita vaan mieti toista ihmistä ihmisenä. Jos hän on muutoin sinua kohtaan vahvempi, niin anna niiden asioiden ratkoa.- Teppo Rypsinkukalle
Upeeta tekstiä teppo rypsinkukka. Hienoa ja ajattelemisen aihetta antavaa. Terveisä kysyjältä ja oikein hyvää kevättä!
- jaa
Miehen pitää olla miehenmittainen!Pitkä ja raamikas!Eikä mikään töpö-kääpiö.Ei se ole miehekästä.
- 175 cm
Minkä kukaan pituudelleen mahtaa? Painoa voi sentään yrittää lisätä tai pudottaa.
- teppo rypsinkukka
Teppo Rypsinkukka jatkaa...
Kiitos sinulle joka pidit aiemmasta kirjoituksestai, jossa kirjoitin siitää että kyse on asenteesta ja luonnonvalinnasta.
On paljon muutkin kuin tuo pituus. Ihmiset o erilaisia ja sit se joka on erilainen, niin saa paljon pataankin kokemuksissaan ja joskus hairahtaa sanomaan tai luulemaan jotain mikä ei olekaan sitä mitä toinen on valmis antamaan.... tai siis on antamatta.
Huonojen kokemusten jälkeen sitten tulee se, että joku toinen kaikesta huolimatta tulee ja kertoo että olisi valmis. Kun ihminen on alitajunnassaan vielä verellä saamastaan palautteesta niin sitä helposti sitten pistää kiertopalkinnon kiertoon ja itselle jää vaan se kyltti aiemmasta kokemuksesta.
mut elämä on muutakin kuin metrinmitta. Ihmiset on sukupuolesta riippumatta jotain nollan ja vuoden välistä. Ihmiset on jotain 155 ja 210 välitä, jotain tumman ja vaalean välistä. Joku kävelee suoraan ryhdikkäästi ja joku jopa istuu tuolissa.
Kukaan ei oikeesti ole yksi ole yksin sen takia ettei jollekin olisi kelvannut. Kyse on vain joskus siitäkin, että se vastakkainen ihminen tuli vastaan varttitunnin väärässä ajassa ja se paikkakin olisi voinut olla 10 cm taempana.
Tämä keskustelu on oikeastaan väätässä paikassa. Miksi se ei ole suhteet ja ihastuminen tai sukupuolten logigassa...
Joillekin ihmisille elämässä on tärkeää myös muut asiat kuin seksi, mutta siltikin se seksikin asia jota jokainen pitää tärkeänä ja jos sen asian saa ihmiseltä joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet, niin se vasta parasta on.
Kun ihjminen ei ole meedio, nii se toisen aivoihin näkeminen ja ajatusten kuuleminen on niin pirun vaikeaa.
Kaikki haluais olla kauniita, rikkaita ja sopusuhtaisia. Vaikka olet mitä vain, niin siltikin olet joskus kohdanuut positiivisen kohtaamisen sellaiselta joka on sitä mitä itsekin halusit olla - mitä et kuitenkaan ole.- Armas Rupareikä
Pieneltä kääpiöltä vilkkuu kyrpä kurkussa, voisi oikeestaan ottaa iteltään suihin, sellasista nussiessa, ja se on yes.
- Kaikenlaisia on
Armas Rupareikä kirjoitti:
Pieneltä kääpiöltä vilkkuu kyrpä kurkussa, voisi oikeestaan ottaa iteltään suihin, sellasista nussiessa, ja se on yes.
Pystybaarissa on kiva olla sellainen tasapäinen mukana, voi laskea kaljamukin pään päälle ja samalla antaa suihin
- 192+156
Olen 192 cm ja vaimo 156 cm pitkä.
Ei ole haitannut millaan tavoin. - kulman kundi
mitä pitempi mies niin sitä lyhyempi muna ja pienemmät aivot.
Ota tällänen 166 cm mies ittelles. - Lyhyet on söpöjä
Ei toi vielä mikään pituusero ole ! Itse 189 ja suurin osa vosuista ollut about puolitoista metrisiä ...hyvin toiminut. Nyksä tosin poikkeuksellisesti 170.
- Täyskasvuinen
Aloittajalle viestiä, että yli 20v kokemuksella 30cm pituusero ei haitannut pätkääkään. Ero tuli ihan muista syistä. Nyt 20cm pidempi nainen eikä takaisin noihin normimittaisiin ei ole kaipuuta.
Tuossa jossain edellä kirjoittaneelle miehelle tiedoksi, että pitkät naiset ovat melkoisen suivaantuneita kun lyhyet ukot silmät tapittaen keskustelevat silmänkorkeudella olevien tissien kanssa. Nainen kuulemma hakee alitajuista turvaa miehstä eikä 10 senttiä lyhyempi sitä oikein säteile.
Onneksi meille kaikille löytyy se sopivan mittainen ja kokoinen puolisko kunhan vain pidämme silmät auki.- 175 cm
Aika karmea ajatus että joku nainen hakisi turvaa minusta (siis muissa kuin aivan akuuteissa tilanteissa). Toisaalta, tuo selittäisi kroonisen huonon menestykseni naisten kanssa... Minä yritän huvittaa heitä yllättävillä repliikeillä ja he hakevat turvallisuutta eli tasaista harmautta, eihän tuo toimi.
Ja tasan varmasti jokaiselle ei löydy puolisoa. Tunnen vähintään yhtä monta ikuista poikamiestä kuin naimisissa olevaa.
- N180
Täyskasvuiselle: "Nainen kuulemma hakee alitajuista turvaa miehstä eikä 10 senttiä lyhyempi sitä oikein säteile."
Olin 12 v. suhteessa itseäni lähes päätä lyhyemmän miehen kanssa. Oltiin kuin "majakka ja perävaunu", mutta kokemuksesta tiedän, että todellinen turvallisuudentunne lähtee muusta kuin miehen pituudesta. Se lähtee siitä kuinka hyvin mies pitää lupauksensa, tekstaako jos menee pitempään, ottaako naisen luontevasti huomioon arkipäivässä, tuleeko toimeen omillaan, (kuinka todennäköisesti lähtee muiden matkaan). Nuo on niitä ominaisuuksia, joista turvallisuus säteilee!
Pituus taas voi säteillä suurta pelottavuutta, esim. Tony Halmeen kohdalla. Hän jopa oli ennen politiikkauraansa työskennellyt henkivartijana, mutta ikinä en olisi tuntenut oloani turvalliseksi hänen kanssa.
Viestiketjun aiheesta, seksi on fyysisesti helpointa suunnilleen omanpituisen kanssa tai niin, että mies on 5-10 senttiä pidempi. Pitkäjalkaisena, lyhytselkäisenä ruumiinrakennetyyppinä (jota pitkät miehetkin tosin yleensä on) mies yltää paremmin takaa (seisaallaan ja doggyssa), mutta ls:ssa mä yllän näkemään hänen silmät. Ie tuo mitään, mutta jos minä panen 150 senttistä niin häntä sattuu varmasti. Itse olen 184 senttinen UKONJÄRKÄLE.
- fjdsosjdi
Seurustelin miehen kanssa, joka on 193cm ja itse olen 157 cm pitkä. Ei haitannut sängyssä eikä muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73125SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun253078SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059